Weergeven resultaten 1 tot 27 van 27

Onderwerp: Verzoek voor het plaatsen van een oproep

Standaard Verzoek voor het plaatsen van een oproep

Dag NGF-leden,

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen: ik ben onderzoeker en zodra je dat zegt op een forum, klinkt dat al snel vies. Niet zo vreemd ook, omdat ik weet hoe vervelend dat kan zijn op een forum.

Het is alleen zo dat ik voor een medisch onderzoeksbureau werk en wij geen belang hebben bij de uitkomsten van onderzoek. Ik kan dus met alle eerlijkheid zeggen dat wij mensen niet 'lastig vallen'. Sterker nog, we proberen eigenlijk alleen maar om kennis te vergroten en ontwikkelingen te versnellen.

Nu is het zo dat ik op dit moment onderzoek doe naar mensen met ruggenmergletsel die gebruik maken van hulpmiddelen voor hun blaasbeleid. Een erg specifieke groep dus, die niet zo 1-2-3 te vinden is. Daarom hoop ik dat het Nationaal Gezondheids Forum me misschien een handje kan helpen. Ik zag al dat er meerdere oproepen stonden onder het kopje 'overige', maar zomaar een bericht plaatsen is niet mijn stijl en zeker niet als het gaat om een ontmoetingsplek als het Nationaal Gezondheids Forum. Daarom leek het me wel zo netjes om het eerst even te vragen. Ik zal het antwoord intussen geduldig afwachten ;-)

Groetjes Sjoerd

Banned Premium ++ Account

Standaard Re: Verzoek voor het plaatsen van een oproep

@millennium,
    wat leuk dat je je eerst zo uitgebreid voorstelt!

regelmatig doe ik mee aan anonieme onderoeken, vind het zelfs wel leuk, en zeker als je er iemand mee kan helpen!
    maar helaas, ik behoor niet tot jouw doelgroep......
    hoop voor je dat er mensen zijn die dat wel doen en mee willen werken!

succes!
    gr
    Sietske

Goedenmorgen Sjoerd,

Wat een leuk begin om te vertellen wat je graag wilt doen voor het onderzoeksbureau...hier moet dus gericht voor worden gezocht...ik hoop dat er mensen zijn die kunnen bijdragen aan het onderzoek.....informatie kan waardevol zijn....ik behoor er ook niet toe, maar ik wens je veel succes ermee...

Groeten van Elisabeth
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Hallo Sjoerd,

We hebben een speciale rubriek die bedoeld is voor oproepen, deze kun je hier vinden: http://www.nationaalgezondheidsforum...splay.php?f=89

Je kunt je oproepje daar plaatsen met wat uitleg en de doelgroep erbij. Leden komen dan vanzelf de oproep tegen en als zij het leuk vinden en tot de doelgroep behoren kunnen zij meewerken.

Ik wil je alvast heel veel succes wensen met het onderzoek!
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

Wat een leuke reacties toch. Ik kan je vertellen dat dat lang niet op elk forum zo is. Ik voel me hier al helemaal thuis ;-)

En bedankt voor de tip, Sylvia!

Heel erg bedankt iedereen die de vragenlijst al heeft ingevuld! Om echt iets te kunnen met de resultaten, heb ik alleen nog wel wat meer mensen nodig die mee willen doen. Schroom dus vooral niet om de vragenlijst in te vullen :-)

Dag NGF-leden,

Omdat er enthousiast is gereageerd op de oproep om deel te nemen aan het onderzoek is het maximum aantal inmiddels bereikt. Het heeft vanaf nu dus geen zin meer om de vragenlijst nog in te vullen. Iedereen die dat al gedaan had heel erg bedankt!

Dag Matra vrienden,

Ik ben aan het overwegen om een andere bobijn te plaatsen.
    Nu zit er een elektronische ontsteking van een murena op met een standaard bobijn.
    Heeft dit zin? Wie weet daar meer van?
    Zie fotos

Paul ik weet dat jij dat ook gedaan hebt maar kan het artikel niet meer terug vinden op de site.

Waarom krijg ik de fotos niet dadelijk te zien Wat doe ik verkeerd?

Maar wat ik ook mis is de Zwarte Madam. Er is wel eens een beeldje van gemaakt voor het AH spel maar nooit al Parastone zelf. Lange W en Kludde zijn immers wel versteend

Dag Frank,

Zoals je weet is het niet de bedoeling om het concept van Matra te veranderen, een goed opvallend stoplicht zou dit wel doen. Eerlijk, ik had het hoger willen zetten maar dan zit ik met mijn lamellen en deze zorgen dan voor problemen. Daar de lamellen niet altijd op de venster aanwezig zijn. Ik wil ook eens iets anders Begrijp je? Ik heb niet gekeken naar de wegcode maar heb wel al iets gelezen dat ze min 35cm van de grond moeten staan en dat staan ze.

Groetjes

De beide fotos zijn niet geschikt voor uw ontsteking, het staat er klaar en duidelijk bij dat ze enkel geschikt zijn voor contactgestuurde ontstekingssystemen.
    De bobine van een Murena was speciaal gemaakt voor dit ontstekingssysteem.
    Dat je de fotos niet ziet, de reden is dat het een Word-document is, dit is dus normaal.
    Dus volgens mij is het beste dat ge een Murena bobine plaatst.

Groetjes Matra 530 LX

Minerva schreef:Is het principe van The Work ook toepasbaar op mensen die getraumatiseerd zijn door een geweldsmisdrijf of seksueel geweld of terminaal ziek zijn?

Ik ben deze week begonnen met het afbouwen van mijn Paroxetine waarbij ik nu nog oxazepam gebruik om te kunnen slapen/ psychoses tegen te gaan en mag over een aantal weken Lithium gaan gebruiken mits mijn bloedwaarden goed zijn maar daar ga ik maar even vanuit.

Het is niet de eerste keer dat ik AD afbouw, maar wel de eerste keer dat ik stemmingstabilatoren ga krijgen.

Kan één van jullie kort omschrijven wat me aan bijwerkingen/ side-effects deze overgang kan hebben?

Het onstekingsmecanisme van de Murena is niet te vergelijken met deze die je vandaag kan aanschaffen.
    Het gaat hier wel over een transistorontsteking met Hall effect.
    De bobine is voor nog andere reden verschillend met een gewone.
    De gewone reageert trager op de inpulsen van de delco. misschien niet direct merkbaar, daar het hier over milliseconden gaat
    Nu is er nog een opmerking die ik wil maken en dat is wel deze, ik denk dat we niet slimmer zijn dan de ingenieurs van Matra, ze zullen dit allemaal wel deftig uit getest hebben en daarom denk ik dat we op dat vlak ons zoveel mogelijk aan het origineel concept moeten houden.

Groetjes Matra 530 LX

Bestaat er een formule voor het berekenen van de optiepremie?

Ik veronderstel dat bij kopen van opties de premie vermindert hoe dichter bij de vervaldatum, maar weet iemand welke formule kan gebruikt worden om deze premie te berekenen.

Kan iemand mij daarbij helpen?

Op voorhand hartelijke dank.

Groetjes

JO

Dag MatraM530lx,

Is een bobijn van een murena krachtiger dan deze van een bagheera?
    Dus het verbranden van mijn bobijn kan nu ook gebeuren want nu staat er ??n op van een bagheera
    Godfried

Een bioloog werkt het prettigst. De laticeps bestaat niet. Misschien handig om even een foto te plaatsen zodat we kunnen zien om wat voor rog het gaat. Zo kunnen we voorkomen dat je dalijk een soort hebt die veel te groot wordt.

Dag Benny en Matram530lx,

Jean, je geeft daar een heel goede uitleg, maar ik dacht een bobijn met een hogere spanning is altijd beter. Waarom zouden ze het anders maken
    Hoeveel volt is een bagheera bobijn, en deze van de murena? Wie weet dat?
    Benny,
    Ik kan misschien een koopje doen en dacht als dat nog beter is dan doe ik het Het zal wel van gekte zijn

Heb wel meer filmpjes van deze gast gezien, erg leuk.

Zelf heb ik wel een brandstoffilter geplaatst voor de pomp. Zegmaar langs het chassis op de plek van het metalen buisje.

Bedankt voor jullie reacties. Ik begrijp ze allemaal, hoor

Ik weet ook dat het heel kritisch klinkt. Probeer het alleen ook van mijn kant te begrijpen.
    Ik ben misschien niet helemaal duidelijk geweest in :

- Ze klaagt en zeurt veel over dat haar leven niet in orde is.
    - Ze wil een vriend, een gezin, happy family
    - Ze wil alles wat wij wel hebben, maar als wij als vrienden haar helpen of adviseren of gewoon aanhalen dat haar manier overduidelijk niet gaat werken, dan verwelken haar wensen als bloemen.

Ze is niet bepaald happy nu. Ze voelt zich ook echt alleen zonder partner of wanneer iedereen overdag werkt en zij haar tijd doodt met spielerei.

Wees eerlijk mensen : Het is niet leuk als het iedere visite of feest gaat over haar problemen en haar gebrek dat ze lijdt wat ze zelf steeds als onderwerp in de groep gooit.

Juist omdat we van haar houden denken we gewoon wel eens : Dit moet toch anders kunnen ?

Er bestaan immers zoveel programmas op tv waarin bezorgde mensen een vriendin de make over van hun leven bezorgen en zie ze eens opfleuren achteraf

Maar wellicht kloppen mensen die getraumatiseerd zijn door een misdrijf of geweld of terminaal zijn uit zich zelf al niet bij een behandelaar aan die volgens het principe van The Work te werk gaat. Althans, het is te hopen voor ze.

Dag Matraliefhebbers,

Niet het nodig is maar ik heb een derde stoplicht geplaatst op mijn bagheera. Om het uiterlijke van het Bagheera concept niet te veranderen heb ik het een beetje verstopt. Als men rond de bagheera loopt valt het stoplicht niet in het oog, maar bij het stoppen geeft het extra aandacht. Door de lamellen op de achterruit heb ik het omlaag geplaatst. Wat vinden jullie ervan? positief of negatief...........

Ik dacht dat de bedoeling van een derde remlicht was : vlugger te kunnen reageren op het remgedrag van je voorliggers. De vereiste hiervoor is dat het remlicht hoog genoeg geplaatst is zodat je het kan zien door de vensters van het achteropkomend verkeer. Zo kan je op de snelweg vlugger zien dat er drie of vier voertuigen voor je geremd wordt. Zo kunnen kop-staart ongevallen vermeden worden. Volgens mij schiet het derde remlicht op Godfrieds Bagheera volledig zijn doel voorbij.
    Ooit heb ik op een wagen een spoiler met ingebouwd derde stoplicht gemonteerd. Op de keuring zei men mij dat die op een minimum hoogte van 80 cm moest gemonteerd zijn. Misschien toch eerst even informeren bij de keuring?

Groetjes,

Frank.

Vanaf nu kan je je inschrijven voor het toernooi van photoshop tutorials.nl
    er zijn 16 plaatsen die open zijn en r kan een beker vermelding op de homepage gewonnen worden

Ik hoop dat het een groot succes word en dat er nog meerdere vervolgen komen

succes iedereen en uiteraard veel plezier

vermeld niets over de plaats

Derde stoplicht
    Sinds 1 januari 1998 zijn voertuigen met Europese typegoedkeuring van de categorie M1 verplicht uitgerust met drie stoplichten. Voor de andere voertuigen wordt naast de twee verplichte stoplichten een derde stoplicht toegelaten.
    Bij de voertuigen van voor 1 januari 1998 wordt een onderscheid gemaakt tussen het derde stoplicht met oorspronkelijke montage en deze die achteraf gemonteerd werden. De originele stoplichten worden altijd aanvaard. De stoplichten die achteraf werden geplaatst moeten goedgekeurd worden overeenkomstig Reglement 7 van de ECE Gen?ve. Ze dragen een S3 of E markering.

Indien het stoplicht niet correct gemonteerd is of niet werkt, zal een code 2 worden toegekend.

CODE 2 wilt zeggen
    De staat van een onderdeel of een aantal technische gebreken zijn als zodanig dat het voertuig voorlopig in het verkeer mag blijven. Toch moet het voertuig zo snel mogelijk in orde worden gebracht en binnen de gestelde periode van 15 dagen opnieuw ter keuring worden voorgereden. Bovenaan het keuringsbewijs staat vermeld ?Herstelling of regularisatie met herkeuring?.

Dus, best vooraf even informeren bij aanschaf of bij de controle instelling.

Voor mij is het de bedoeling op nog beter op te vallen in het verkeer vooral bij het stoppen natuurlijk. Als oldtimer wordt daar geen probleem van gemaakt.

Beste studenten en andere onderzoekers

Als je een oproepje plaatst voor een studie, onderzoek of anderzins, vermeld dan het volgende:

Vermeld in je topictitel waar het onderzoek over gaat, het onderwerp van onderzoek dus.

Formuleer je vraag of vragen duidelijk.
    Maak gebruik van de techniek van de Ws en Hs; oftewel stel open vragen en doe dat gestructureerd.
    Wie, wanneer, hoe, waarom, waar, welke, waarvoor etc.

Vermeld het doel van het onderzoek en ook wat je met de uitkomsten van het onderzoek gaat doen.

Geef aan hoe mensen kunnen reageren en zorg voor een privacy bescherming door een mogelijkheid te bieden om via een email te antwoorden. Geef aan in hoeverre er sprake is van bescherming van persoonsgegevens en privacy bescherming.

Vermeld ook later in je topic de resultaten anoniem natuurlijk. Het is leuk dat je mensen hier iets vraagt maar voor de mensen hier is het ook leuk om terug te lezen wat de uitkomst van je onderzoek is of waar ze het terug kunnen vinden. Niet alleen halen/nemen dus.. maar ook brengen/geven graag.

Geef een uiterste inzenddatum of deadline aan. Dan weten mensen of het nog zinvol en de moeite waard is, om te reageren. Niet iedereen is dagelijks online.

En ten slotte:
    Realiseer je dat hier mensen met allerlei verschillende soorten problematieken en achtergronden komen. Hou rekening met de kwetsbaarheid en gevoeligheden van personen. Reageer respectvol en met begrip.

Soortgelijke onderwerpen

1. Oproep voor nieuwe peiling
    By Leontien in forum Peilingen
    Reacties: 32
    Laatste Post: 28-06-13, 18:07
  2. Oproep voor nieuwe enquete
    By Leontien in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 30
    Laatste Post: 25-03-13, 10:23
  3. Verzoek
    By ditismijnlijf in forum Helpdesk
    Reacties: 8