Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Is dit verkoudheid en wat te doen HELP AUB

  1. #1

    Standaard Is dit verkoudheid en wat te doen HELP AUB

    Goedemorgen,

    sinds zaterdag heb ik hoofdpijn, spierpijn en heel moe. Het is vooral die moeheid die irritant is. Heb deze week rustig aan gedaan alleen kwartiertje fietsen per dag ongeveer. Ik probeerde te hardlopen maar hield het niet eens 5 minuten vol zo moe!

    Is dit een verkoudheid? Ik hoef niet te niesen eigenlijk en al helemaal niet te hoesten.

    Ik heb vanavond een verjaardag waar ik eigenlijk super graag heen wil zou dat gaan? Kortom maak je het dan erger? Want op een gegeven moment kun je niks meer ! Maandag zaalvoetbal, betwijfel of dat gaat lukken.

    Bedankt alvast!

    Groet

    Dennis

  2. #2

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Is dit verkoudheid en wat te doen HELP AUB :(

    Hoi Dennis,

    Bij een verkoudheid heb je vaak last van verstopte holtes. Het zou kunnen zijn dat het een opkomend griepje is. Het enige wat zou kunnen helpen is regelmatig een paracetamolletje en lekker uitzieken!
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

  3. #3

    Standaard Re: Is dit verkoudheid en wat te doen HELP AUB :(

    Beste Sylvia,

    dankje voor uw reactie. Ik ben toch wisten voetballen en raar genoeg was ik toen van de moeheid af. De spierpijn en hoofdpijn nam al lichtelijk af in de loop van de week.

    Ik ben nog steeds wel een klein beetje moe, hoofdpijn en heel warm in mijn gezicht, hiervoor heb ik ook al bloedgeprikt en een mri scan van mijn hoofd maar er kwam niks uit dus we zijn nog steeds aan het kijken wat dat kan zijn. Echt vage klachten.

    Groetjes

    Dennis

Soortgelijke onderwerpen

  1. Verkoudheid
    By ademhalingskine in forum Ademhaling en longen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 26-09-11, 17:06
  2. Aanslepende verkoudheid, vragen!
    By Jojo76 in forum Keel, neus, oor
    Reacties: 11
    Laatste Post: 08-04-11, 08:48
  3. Wat te doen?
    By vogeltje1990 in forum Geestelijke gezondheid
    Reacties: 7
    Laatste Post: 06-12-10, 21:50
  4. Verkoudheid (RVS) - Artikels
    By Agnes574 in forum Keel, neus, oor
    Reacties: 3
    Laatste Post: 13-01-10, 17:45
  5. Kussen bij verkoudheid kan geen kwaad - Nos
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 05-01-07, 16:53