Hallo Piepke
Gewoon jezelf zijn en blijven, je bent "goed" zoals je bent...
mensen hebben gauw een oordeel klaar over een persoon en daar moet je een harnas tegen krijgen

het valt niet altijd mee, maar we hoeven niet met iedereen bevriend te zijn toch? je zoekt je eigen vrienden uit die belangrijk voor je zijn en die je kunnen steunen en waarmee je lol hebt, dat is belangrijk....er zullen altijd mensen bestaan die jaloers zijn, en ze bekijken het maar...geniet van je Leven en deze leeftijd...het kan geweldig goed aanvoelen...problemen zijn er overal en in elk huis, maar omarm het "leven"

je kunt het niet meer overdoen...
transpireren hoort erbij en dat is maar goed ook...sommige mensen zweten amper of weinig en dat is niet oke...zoals wij ons voelen zo reageert het lichaam...hebben we kippenvel dan zie je dat en voel je dat...bijzonder eigenlijk...transpireren overkomt zeer veel mensen...odorex heb je gebruikt zeg je, maar dan waarschijnlijk "niet" datgene wat "ik" bedoel...die is heel goed....het kan alemaal met je hormonen te maken hebben....ook ik heb er last van gehad als jonge vrouw, en dit produkt vond ik een paardenmiddel....de reclame op tv laat ons doen geloven dat wij nog frisser blijven bij een bepaald produkt, maar dat is niet altijd bewezen...ik heb ook zeer veel geprobeerd maar dit produkt zoals ik hierboven beschreef hielp heel goed...2 tot 3 x in de week...'s avonds voor het naar bed gaan...de volgende ochtend gebruikte ik dan een handvol talkpoeder...met een geurtje...bv lavendel of majapoeder....de dag erna weer een luchtige deodorant...
ik gebruik nu een roller van Cool Marine van (Odorex) deze koop ik vaak....bevalt prima...
wat je schildklier betreft...ook ik ben soms wel eens druk en hyper...maar bij toeval kwamen ze erachter dat ik daar last van had...ik ben toen een paar keer bloed gaan prikken en daarna kreeg ik definitief medicijnen hiervoor...je komt dan een stofje tekort in je hersenen en daarvoor is dat pilletje (s)....hey Piepke....maak je niet te druk als dat kan, maar ik begrijp jou wel.....

ontspannen maar in het weekend.....
er zijn genoeg middelen voor die transpiratie...doe het rustig aan en geef het produkt een kans van slagen.....succes...fijn en gezellig weekend gewenst....
Hartelijke groeten van Elisa