Halootjes.....
Wat een verhitte discussie wordt het hier..
Het is goed dat je naar de dokter bent geweest Atleet, het is belangrijk dat iedereen zijn lichaam in de gaten houd, de mensen die dat niet doen zijn dom bezig, want we zijn niet allemaal dokter, maar goed eigenwijs zijn is een slechte zaak wat gezondheid betreft...ik hoop dat het goed met je gaat...
Annabolen zijn en "lijken" mij niet gezond, dat weten we inmiddels wel...hulp van de sportartsen of anders vindt ik eigenlijk wel zorgwekkend....via de tv zijn we elk jaar weer getuige van doping en wat sommige sportmensen daar allemaal voor gebruiken....jammer dat verkloot hun carriere en is ook nog eens schadelijk voor je lijf!!!! iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn lichaam....wat borstkanker betreft daar kun je niet zomaar roepen dat het geen pijn doet.

..misschien heb jij dat meegemaakt bij een persoon die je goed kent, maar dat neemt niet weg dat het voor alle vrouwen niet hetzelfde is..je lichaam veranderd er kunnen uitzaaingen komen waardoor je later door een hel moet gaan van medicijnen en chemo's met in het ergste geval de dood tot gevolg!!!! vreselijk pijnlijk....
bobbeltje in borst van een man was de vraag:

fijn dat je naar een arts bent gegaan...ik wens je sterkte ermee....
sommige mensen hebben geluk en hoeven geen enkel pilletje of asperientje te slikken, maar dit zijn "uitzonderingen" ! neem "NOOIT" een risico...raadpleeg een arts....
sport ze lekker en een prettige dag allemaal...
Groetjes....