Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Behandeling vaginale schimmelinfectie

  1. #1

    Question Behandeling vaginale schimmelinfectie

    Hallo dames.

    Donderdag 1 november had ik ontzettend veel jeuk aan mijn vagina en heb de huisarts gebeld. De assistente zei dat het een schimmeltje kon zijn en ik kon 's middags Canesten creme en 3 Canesten ovules halen. Die kon ik echter maar 2 nachten inbrengen omdat ik 's zaterdags mijn menstruatie kreeg. Ik moest doorgaan met de creme en ik moest weer 3 nieuwe ovules inbrengen als mijn menstruatie voorbij was. Die was donderdag voorbij dus heb ik die avond voor het slapen gaan weer een ovule ingebracht (overigens had ik op dat moment geen jeuk meer). Vrijdagavond weer en gisteravond de laatste. Ook met inbrengen zit mijn hele vinger vol met witte/rode restjes pil. Nu heb ik al vanaf vrijdag met afvegen en na het plassen stukjes bloed aan het wc-papier en in de wc liggen en maak me daar toch wel zorgen om. In mijn onderbroek zit niks. Het is puur met afvegen en na het plassen. Mijn vriend zegt dat ik misschien wel iets beschadigd heb met inbrengen maar ik heb zelf het idee dat dat niet zo is. Weet iemand hier misschien wat dat bloed kan zijn? Ik bel morgen zowiezo de huisarts want ik maak me er toch wel zorgen om.
    Groetjes Jojo76

  2. #2

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Behandeling vaginale schimmelinfectie

    Beste Jojo,

    Zou dit geen nasleep kunnen zijn van de menstruatie?
    Soms komt het voor dat na het einde van de menstruatie er toch nog wat oud bloed achterblijft welke er later pas uitkomt.
    Ik neem aan dat je inmiddels de huisarts gebeld hebt?
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

  3. #3

    Standaard Re: Behandeling vaginale schimmelinfectie

    Hallo Sylvia.

    Ik kon vorige week 's maandagsmorgens gelijk komen en de dokter heeft het bekeken. Het zag er goed uit dus hoef me geen zorgen te maken. Dinsdags was het over. Ik moest voor de zekerheid nog een plas inleveren maar het was ook geen blaasontsteking. Ik heb eerder nooit zo lang gemenstrueerd en het was geen oud bloed. Maar ik hou het in de gaten.
    Groetjes Jojo76

Soortgelijke onderwerpen

  1. Vaginale schimmelinfectie
    By elinlicious in forum Vrouwen
    Reacties: 15
    Laatste Post: 05-10-13, 18:07
  2. Vaginale vleesbomen
    By marchina in forum Vrouwen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 22-01-12, 20:43
  3. Schimmelinfectie
    By Dewi69 in forum Soa's
    Reacties: 5
    Laatste Post: 15-05-11, 13:27
  4. Vaginale wondjes
    By Ilse t in forum Vrouwen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 26-05-09, 13:15
  5. Vaginale schimmelinfectie - Artikel
    By Agnes574 in forum Menstruatie
    Reacties: 0
    Laatste Post: 18-10-08, 16:04