Weergeven resultaten 1 tot 50 van 50

Onderwerp: Bugs nieuwe software

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Standaard Bugs nieuwe software

We hebben onlangs de software geupdate van de site voor de veiligheid van het forum. Hierdoor kun je nog tegen bepaalde dingen aanlopen wat anders gaat, niet meer gaat of moeilijk gaat. Hieronder kun je ze melden en dat proberen we dit zo snel mogelijk aan te passen.
    Laatst aangepast door Leontien : 15-11-12 om 10:12
    Je kan de wind niet veranderen, maar hoe je zeilen staan bepaal jezelf.

Premium ++ Account

Standaard Re: Bugs nieuwe software

Goedemorgen Leontien Wat mij enorm stoort is het felle licht als bril-draagster geeft is dit nog feller aan ......je moet je ogen wat dicht knijpen zoals bij zonlicht .....en dat geeft wel rimpels ..... en hoofpijn .... de rest lukt wel .....

En om iets te zoeken,dat is moeilijker geworden

Er is iets misgegaan. Klik hier om naar de voorpagina te gaan of klik hier om te zoeken op heel Nationaal Gezondheids Forum.
    Dit bericht krijg ik als ik vanuit facebook op een link klik!

Banned Premium ++ Account

ben niet blij....
    alles is stukken moeilijker en onoverzichtelijk......
    omdat ik er zo niets aan vind, ben ik ook bijna niet online, laat staan om nog mensen te adviseren/tips uitwisselen

Het forum past ook niet meer op mijn scherm,en dat licht doet je inderdaad bijna pijn aan je ogenEn ik mis de knop om berichten op te zoeken sinds je laatste bezoek

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Bedankt voor het doorgeven. Dat de zoekmachine niet goed werkt had ik inderdaad ook ontdekt. Het is nu wel aangepast.

We gaan de links van facebook naar NGF herstellen.

Ook zijn we aan het kijken of we iets aan kunnen passen aan het scherm qua licht.

Groetjes, Leontien
    Laatst aangepast door Leontien : 16-11-12 om 12:47

dank je
    Ook kun e niet meer op terug klikken

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

De links van Facebook naar NCF doen het weer.

Naar het terugklikken zullen we kijken.

Dank je,jullie hebben het er maar druk mee

Ik blijf moeten schijven om iets te kunnen lezen
    Lijkt net of het forum te breed is voor mijn scherm

Hoi Leontien,
    Zie nu pas dat je hier kunt reageren. Maar je bent al op de hoogte inmiddels.
    Succes met de aanpassingen, ik hoop dat het lukt. Groetjes, Jolanda

typen is weer eens helemaal mis.......en echt alleen hier op MC/NGF

Ja,forum loopt echt niet lekker

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Hebben meer mensen last met het typen? Want anders weet ik ook niet wat er aan de hand is. Ik heb er verder geen last van en dan ben ik vaak op 4 verschillende pc bezig/Ipad/Iphone. Ik kan het dus niet goed verklaren.

goed nieuws;
    het typen lukt weer!

Ik blijf moeten schuiven over het scherm heen

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Over het typen hier op het forum. Ik log altijd in via Chrome en dan heb ik geen last met typen. Maar net logde ik in met Explorer en ik had gelijk last met typen. Degenen die last hebben met typen, loggen jullie in via Explorer?

Ik heb de nieuwe versie gisteren binnen gekregen op het ogenblijk dat ik wou TV kijken dus 15 min. wachten alvorens beeld te hebben; decoder staat altijd in diepe slaap.

Ben wel benieuwd hoe zon oude en nieuwe er van binnen uit zien. Daar zou dan het verschil moeten zijn.
    Helaas is de markt voor 18 pks te klein om een goed alternatief te maken.

Zelfs met de nieuwe software op V5 heb ik toch al een paar keer zelf moeten herstarten
    Opnemen op hardeschijf al een paar keer mislukt
    Blijkbaar plaatst men nieuwe zaken erin maar de oude problemen geraken maar niet opgelost

jackho schreef:
    Eigenlijk ongelooflijk dat Proximus Belgacom daar nog nooit over communiceert heeft wat de software updates juist inhouden

RE: Doet Telenet dat dan wel ?

Dat heb ik ook niet gezegd, trouwens ik ben trouwe Proximus klant en geen Telenet fan, maar het zou hun veel getwitter, gefacebook, getelefoneer enz...kortweg gezaag en geklaag van mensen == tijdverlies, kunnen besparen ,en dit geldt inderdaad niet alleen voor Proximus, maar voor mij nu niet relevant, ze moeten trouwens geen details geven.

Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben met doorspoel-problemen Echt vervelend: de 64x is totaal niet bruikbaar meer sinds de vorige software-update en de nieuwste softwareversie heeft het probleem niet opgelost. Op 2x en 16x is het nog min of meer te doen, maar ook daar erg veel blokvorming en telkens flashbacks naar het beeld waar je op stond bij het starten van het doorspoelen.

Ik had het trouwens ook met nPVR opnames, maar dat lijkt dan wel weer opgelost te zijn in de nieuwste versie. Maar dat lokaal opgenomen programmas of zelfs gewoon gepauzeerde live uitzendingen zo slecht door te spoelen zijn, daar kan ik echt niet bij. Hoe kunnen die ingenieurs zon basisfunctionaliteit zo om zeep helpen én uitrollen zonder blijkbaar te testen. Onvoorstelbaar... Daarom dacht ik dat ik met een kapotte harde schijf zat en ben ik eigenlijk opgelucht te lezen dat mijn aangekochte V5 niet kapot is.

Ik heb vastgesteld dat blijkbaar de tijd om volledig te resetten, ook bij factory reset verkort is.

Is er hier iemand van bij Proximus die meer weet over wat er juist veranderd, verbeterd of opgelost is in deze soft update ?

als ik naar het forum wil gaan dan krijg ik eerst een stukje oude layour het frame zeg maar en dan laat hij pas het nieuwe.. hoort dat?

yay gekleurde sterretjes

Vraagje:

Als ik in de index zit dan zit er links en rechts bovenaan een pijltje waarachter twee kolommen met info zit.

Kan ik ergens instellen dat die twee kolommen automatisch zichtbaar zijn ipv dat ik ze steeds moet aanklikken?

Bij moderne motoren maak ik het regelmatig mee dat na het flashen van de motorregeleenheid of van een automatische wisselbak het verbruik veranderd. Niet altijd positief, maar dat ligt er meer aan wat er softwarematig veranderd wordt na het updaten. Dus het kan heel goed. Bovenstaand is wel bij echt nieuwe autos. Wat ook kan is dat je oude regeleenheid niet meer optimaal werkte. Wat was het probleem dat er nieuwe gemonteerd moest worden?

Tijdens de wintermaanden heeft mijn ecu het begeven. Deze heeft bij de garage de nieuwste software gekregen. Dit is allemaal in Oostenrijk gebeurt. Het feit wil dat ik bij het terugrijden naar NL een veel zuiniger auto heb. Afgezien van het in de gaten houden van het aantal kms gereden met een tank zie ik ook dat mijn verbruikscomputer niet meer boven de 8L op 100 km uitkomt op deze lange stukken snelweg snelheid tussen de 160 tot 180 km/h
    Wat voorheen toch zeker rond de 9,5 en 10 zat.

Ben benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben...

Grtz Vincent

Ooh. Kijk ik zei toch dat het waarschijnlijk gelul was hehehe
    En ik dat altijd maar geloven van die lui.

Najah stomme begrenzingen hier ook altijd... In nederland mag helemaal niets

Maar ben wel benieuwd hoe het verder zit met die ECU dus als iemand het weet?

Op het franstalige adsl-bc forum heb ik een interessante post gelezen van iemand die er van overtuigd is dat het probleem niet met de software op de decoder te maken heeft, maar met iets dat veranderd is in de streams: alle opnames van voor 10 maart kan hij/zij perfect doorspoelen, alle opnames na die datum hebben het probleem waar wij het hier over hebben. Ik weet dat ze bezig waren met de installatie van nieuwe encoders voor de streams die betere beeldkwaliteit zouden moeten bieden met dezelfde bandbreedte als de oude, maar als dan hadden ze het doorspoelen toch wel eens mogen testen... Wellicht op te lossen met een aanpassing in de software op de decoders, maar tegen dat we dit op onze toestellen mogen verwachten...

Totaal off-topic: ik merk sinds kort echt wel een verschil in de beeldkwaliteit. Het valt bvb. enorm op in de studio-beelden van het Journaal op éénHD. Dat is een goede zaak, maar ik zou wel graag en en toe kunnen doorspoelen

Een echte bug die nu opgelost is:

Menu - zoek en vind -

Als je een programma hebt gevonden dan kon ik vroeger niet opnemen rechtstreeks vanuit dit menu. Dat was dan datum onthouden en dan via tv-gids programma zoeken om op te nemen.
    Nu kan dat eindelijk rechtstreeks vanuit het menu zoeken.

Mijn moeder had een kever. Ik haalde mijn rijbewijs en mocht in haar auto lekker rond tuffen. Kom ik op een willekeurige zaterdagavond thuis en vertel mijn vader dat zon 1300 met gemak 138 km haalt. Zijn vraag: Hoe weet jij dat? Oeps

Volgens Proximus zou de reset- en factory reset-tijd verkort zijn van de V5, maar ik heb niet de indruk dat dit veel veranderd is,
    al heb ik dit vroeger niet exact gechronometreerd

Tot nu toe heb ik daar geen last van met mijn V5 en hopelijk blijft het zo, ook met nPVR opnames die terug in de lijst te voorschijn komen na het wissen, heb ik ook nog geen last van, blijkbaar zijn er wel die daar problemen mee hebben

vergeet niet dat dit probleem al jaren terug ook door velen aangeklaagd werd, het is zeker niet nieuw en wat toen de reden was weet ik ook niet.
    Ik weet dat ze toen ook servers hebben moeten bijplaatsen.
    Trouwens dit probleem heeft dit bij mij al voor 10 maart voorgedaan, het wordt dan ook weer een tijd beter, het zo meer een komen en gaan

Same here. Sinds eergisteren mijn v4 decoder vervangen door v5. Ik moet zeggen dat het mij al leek of de beeldkwaliteit beter was, maar ik dacht dat ik droomde
    Maar het doorspoelen... das totaal niet bruikbaar. Je zou je bijna afvragen of ze het niet met opzet doen: ik ontkom er nu niet aan om de laatste reclame spot voor mijn opname weer begint te bekijken. Irritant is t in elk geval wel

conclusie je kan op de uitleg van Proximus weinig staat maken, want deze info zou komen van iemand die gans deze uitleg gekregen heeft van Proximus.
    zelfs de procedure die voorzien is, op MySkynet vroegere e-services, om opnames te wissen schijnt niet te werken.

Dat doorspoelen op 64x heeft toch nog mooit echt deftig gewerkt, sommige dagen gaat dit tamelijk goed dan weer andere dagen schokkerig en soms ook met freezing van het beeld en dit zelfs voor een zelfde opname, dus zou mijn conclusie zijn, dat het meer met de performances van servers te maken heeft

Daarnet lode ik per ongeluk met de gegevens van mijn Netflix-abo in dat ondertussen stopgezet is.
    Dus ik kreeg het scherm te zien om opnieuw in te schrijven, en zag dat de tarieven verhoogd zijn:

Basis: 7,99 EUR
    Standard: 11,99 EUR
    Premium: 13,99 EUR

Standard en Premium zijn dus met 2 EUR verhoogd.
    Bij mijn huidig abo zie ik nog wel de oude prijzen, dus het geldt blijkbaar enkel voor nieuwe abos.

Steven_09 schreef:Het opvallend scherpe beeld op éénHD en enkele andere zenders is tegelijk met de komst van de oplossing voor het doorspoelen weer verdwenen, wat wel jammer is.

jackho: ik heb het enkel over het zeer specifieke probleem waarbij het beeld bij het doorspoelen op één frame blijft hangen en flitst. Dit probleem deed zich voor bij alle opnames, inclusief die op de eigen harde schijf.
    Het probleem met doorspoelen van netwerkopnames nPVR waar jij het over hebt, is inderdaad een performantieprobleem dat zich op drukke momenten voordoet. Het is bovendien niet enkel tijdsgebonden, maar ook plaatsafhankelijk: sommige regios veel Proximus tv klanten? hebben er opvallend meer last van dan andere. Maar het moet gezegd worden: het doet zich echt niet vaak meer voor, maar ik kan natuurlijk in een rustige regio wonen, met weinig Px tv klanten die tegelijk nPVR willen bekijken.

ZOOO Wat een verschil. Inderdaad ff zoeken waar alles gebleven is, hoe het werkt, wat je kunt....kost ff wat tijd, maar dan heb je ook wat....

Al met al...toppie

Zou wel handig zijn als iedereen zijn profiel weer bijwerkt. Bij mij klopten er een aantal dingen niet meer. Ik reed ineens een FZR 250....

En je kunt er ook gelijk weer wat extra's aan toevoegen

Lucas zou hier misschien wel iets zinnigs over kunnen zeggen
    mij komt het een beetje vreemd over dat een auto daardoor zuiniger zou worden
    maar het zou kunnen natuurlijk

Heb nog even nagekeken maar kwam op de heenreis met 45 L niet verder als 480 km dit was in november. De terugreis haalde ik met hetzelfde aantal liters er een kleine 600 km mee dit was in april. Reed op dezelfde banden en velgen.
    Zal nog is navraag doen bij de Seat garage waar ze hem opnieuw geprogrammeerd hebben.

Grtz Vinnie

Ik heb toen samen met Volkspower.nl en t eendenest de buren van Volkspower.nl deze meeting georganiseerd. Het idee is toen ontstaan omdat ik beide autos toen reed en nog steeds rijdt. Het enthousiasme was toen heel groot Ik kan me herinneren dat we een auto of 40 hadden verwacht, maar er stonden toen meer dan 100 op de parkeerplaats.

Er zijn een paar touwtrekkers voor nodig vrees ik, ... Leuk initiatief Ik zal eens kijken of ik nog fotos kan vinden van de stickers en achterklep die ik er speciaal voor had gespoten.

Om het netjes te houden, mijn lagere schooljuf jaren 60 had een Kever, het was een zeer strenge Juf en de meeste kinderen waren bang voor haar, heel lang associeerde ik een Kever met haar, en heb ik een lichte aversie tegen die auto.

Blijft staan, dat ook de Kever in het straatbeeld, een groot gevoel van nostalgie oproept, mn de oudere types.

Maar natuurlijk zijn samenkomsten van Eenden en Eendachtigen en andere beeldbepalende klassiekers Kever, Mini, Daf erg leuk, en hebben al die eigenaren 1 gemeenschappelijke deler namelijk liefde voor het rijdend erfgoed

Ik heb het de laatste tijd steeds meer, dan heb ik al lang een onderwerp gelezen, en dan blijft dat oogje gewoon open staan. Terwijl er nog geen nieuwe berichten zijn gepost. Als ik dan op vernieuwen drukt blijft het nog hetzelfde.

Hoe wordt deze naar klanten verdeeld? Enkel de nieuwe klanten of krijgen bestaande klanten gefaseerd een nieuwe? Zou het "tv-ding" ook niet in die box zitten?

Jaja het gaat hard
    We hebben alweer een nieuwe Moderator

Hallen zal ons team gaan versterken
    Vanaf deze kant veel succes

Soortgelijke onderwerpen

1. Nieuwe AD,Cymbalta
    By marietje1954 in forum Antidepressiva
    Reacties: 26
    Laatste Post: 23-02-19, 08:15
  2. depressie en nieuwe relatie
    By angelique123 in forum Algemene medische vragen