Bekijk resultaten peiling: Kruidengeneeskunde, wel of niet?

Stemmers
2. Om te stemmen moet je je eerst registreren.
  • Ja, ik maak ze zelf

    0 0%
  • Ja, ik koop ze in

    1 50,00%
  • Soms, alleen als ik overtuigd ben

    1 50,00%
  • Soms, niet geschoten altijd mis

    0 0%
  • Nooit, ik geloof ik er niet

    0 0%
  • Nooit, ik heb andere methodes

    0 0%
Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Alternatieve medicatie, pijnbestrijding en ontstekingsremmers

  1. #1

    Lightbulb Alternatieve medicatie, pijnbestrijding en ontstekingsremmers

    Ik hoor en lees steeds meer verhalen van mensen die net als ik op zoek zijn geweest naar minder ongezonde alternatieven voor de "huis-tuin-en keuken" problemen en aandoeningen. We rennen met z'n allen denk ik veel te snel naar de huisarts om antibiotica e.d. te gaan halen. Ik heb veel alternatieven geprobeerd, van homeopathie tot kruidengeneeskunde en heb heel veel baat gehad bij de producten van Herbella. Dat zijn kruiden en bloesems en mineralen e.d. die je opneemt dmv stomen. Ik kreeg de tip van mijn huisarts (die ook een goede vriendin is, vandaar dat ik die tip kon krijgen), en wilde dit dus ook graag met jullie delen. Ik zou hier graag van dit forum gebruik maken om (gebruiks)ervaringen en dergelijke te delen met Herbella en andere vormen van kruidengeneeskunde. Ik ben erg benieuwd!
    D1ana

  2. #2

    Standaard Re: Alternatieve medicatie, pijnbestrijding en ontstekingsremmers

    Ik pas altijd erg op. Ik ben absoluut overtuigd van kruidengeneeskunde maar er is natuurlijk ontzettend veel troep te koop. Ik geloof absoluut niet in homeopatische middelen en die twee lopen nogal eens door elkaar. Herbella zijn in mijn ogen echter wel legitieme kruidenproducten, en zo zijn er nog een paar. Maar niet veel!

Soortgelijke onderwerpen

  1. Doxycycline en pijnbestrijding?
    By Kasumi in forum Medicatie en pijnbestrijding
    Reacties: 5
    Laatste Post: 21-02-13, 20:05
  2. Reacties: 4
    Laatste Post: 08-03-12, 13:40
  3. Pijnbestrijding,ervaringen/vragen
    By Agnes574 in forum Medicatie en pijnbestrijding
    Reacties: 31
    Laatste Post: 28-01-11, 22:58
  4. Reacties: 5
    Laatste Post: 27-10-09, 12:47
  5. Oncologen vinden alternatieve therapie gevaarlijk - Algemeen Dagblad
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 23-03-08, 01:02