Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Eerder stoppen met pil?

  1. #1

    Standaard Eerder stoppen met pil?

    Hallo iedereen,

    Ik heb een vraag omtrent de anticonceptiepil.

    Ik ben in december gestart met mijn pilstrip. In deze periode heb ik geen gemeenschap gehad met een jongen, maar heeft hij me wel bevredigd met zijn handen waardat (naar mijn mening voorvocht op hing).
    Ik heb de pil gewoon doorgenomen omdat ik geen zin had mijn regels te krijgen op nieuwjaar. Deze pilstrip eindigt deze donderdag. Nu heb ik ongewone symptomen: mijn buik staat letterlijk op springen, ik heb lichte rugpijn, mijn borsten doen ook een beetje pijn (maar dit zou ook door mijn BH-beugel kunnen komen blijkbaar) en soms krijg ik krampen in mijn buik. Dit kan eveneens wijzen op de regels die er misschien aan zitten te komen, maar ik vrees natuurlijk telkens voor het ergste, nl. dat ik zwanger ben. Ik vroeg me nu af of het kwaad zou kunnen dat ik twee dagen eerder zou stoppen met mijn pilstrip, zodat ik kan 'checken' of mijn regels doorkomen?

    alvast bedankt voor de hulp!!!


    Groetjs


    L.

  2. #2
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: Eerder stoppen met pil?

    Heb je ondertussen je regels al gehad ? Zie dat deze post er toch al een tijdje opstaat en er nog niet op gereageerd is ?
    Als je nog eens denkt dat je onveilige seks gehad hebt, ga dan direct naar de apotheek in de buurt en vraag naar de morning after pil, beter dat dan ongerust te zijn. Hiervoor heb je zelfs in België nog geen voorschrift nodig. Alles beter dan met stress te zitten voor een eventuele zwangerschap. En je kan je pilstrip altijd stoppen als je niet zeker bent en je maandstonden gewoon laten doorkomen. Veel succes en hopelijk geen onprettig nieuws en wees voorzichtig.
    Leef vandaag, morgen komt wel

  3. #3

    Standaard Re: Eerder stoppen met pil?

    christel idd ik lees nupas deze post en hoopt dat de persoon wel geholpen is geworden.. anyhow...success verder.

Soortgelijke onderwerpen

  1. Jonge rokers beginnen eerder met cannabis - AD.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 04-01-10, 21:50
  2. Haagse arts al eerder geschorst - leiden.westonline.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 07-07-09, 22:40
  3. Spieren van rokers eerder uitgeput - NU.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 06-04-09, 15:40
  4. 'Oproep borstonderzoek moet eerder' - Brabants Dagblad
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 20-03-09, 10:50
  5. Marijnissen had eerder dit jaar een hartaanval - Omroep Brabant
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 20-10-06, 18:50