Weergeven resultaten 1 tot 7 van 7

Onderwerp: Schokken in mijn hoofd steeds frequenter

  1. #1

    Standaard Schokken in mijn hoofd steeds frequenter

    ik ben sind 4 weken gestopt met cypramil , ik slikte dit ruim 15 jaar .
    heb dit binnen 1 heel jaar afgebouwd van 60 mg naar 0 , nu wist ik uit ervaring dat als ik wel eens mijn pilletjes vergat in het verleden dat er lichte schokjes
    door mijn hoofd gingen dus was dan ook niet verbaast dat ik na ongv een dag of 5 na mijn laatste 10mg cypramil had geslikt ik deze symtomen kon verwachten.

    de schokken waren mild en waren kort van duur en duurde ongv 2 weekjes , ben nu ruim 4 weken verder en de schokken zijn in alle hefigheid terug .
    maar nu veel intenser , vervelender en frequenter en daarop volgend een rare hoofdpijn die ik niet kan verklaren ( of eerder heb gehad ) .

    maak mij grote zorgen , het beheerst de laatste paar dagen me hele doen en laten.
    ik hoop dat iemand mijn hier in een verklaring zou kunnen geven waarom ik er nou weer last van heb maar dan veel erger ?

    met vriendelijk groet Erwin

  2. #2

    Standaard Re: schokken in mijn hoofd steeds frequenter

    Hallo Erwin,

    Heb jij wel eens contact opgenomen met je huisarts of behandeld arts?
    Had je voordat jij deze medicatie kreeg ook al schokjes in je hoofd?
    Is er wel eens gesproken over Gilles de la Tourette?

    Probeer dit eens met je huisarts of je behandeld arts te bespreken, misschien kom je er dan achter wat die schokjes in je hoofd zijn?

    Suc6
    Quincy2010

  3. #3

    Standaard Re: schokken in mijn hoofd steeds frequenter

    Gilles de la Tourette ? ik heb mijn tics en het vloeken voorledig zelf in handen hoor

  4. #4

    Standaard Re: schokken in mijn hoofd steeds frequenter

    Er zijn veel gilles de la tourette patiënten die hun tics e.d. goed zelf kunnen beheersen en in de hand kunnen houden.
    Ik wil hiermee ook niet zeggen dat jij Gilles de la Tourette hebt.

  5. #5

    Standaard Re: Schokken in mijn hoofd steeds frequenter

    Grappig!
    brainzaps noemen ze dat.
    ik heb ze ook wel eens terwijl ik nog medicatie neem en niet aan het afbouwen ben.
    absoluut geen gilles de la tourette en volledig te wijten aan het afbouwen van je meds.
    Succes hiermee!
    erg moedig van je.

  6. #6

    Standaard Re: Schokken in mijn hoofd steeds frequenter

    Inderdaad brainzaps en het komt door het afbouwen.
    In 1 jaar van 60 mg naar 0 lijkt mij veeeeel te snel, daardoor nu waarschijnlijk deze afkickverschijnselen!

    Sterkte ermee en volhouden of eerst weer terug naar een dosis waarop je je stabiel voelt en daarvandaan veel langzamer af gaan bouwen, 10% per keer met minimaal 3 weken ertussen.

    Ik ben aan het afbouwen van paroxetine, 2 maal op nul gezeten, toen begon de ellende. Weer terug naar een stabile dosis, was bij mij 4 mg en vandaar met 10% en soms 5% met minimaal 3 weken ertussen minderen. En nog ben ik erg wankel maar wil doorzetten.

    Geram

  7. #7

    Standaard Re: Schokken in mijn hoofd steeds frequenter

    ben inmiddels om de 3 dagen 10 mg aan het slikken maar weer, en dat gaat een stuk beter !
    en vanaf daar ga ik naarom de 4 dagen 5 etc...
    Geram , ik wil je dit zeggen het afbouwen (stoppen) met antidepressia is het zeker waard , ik voel me 100 x beter qua emotie en stabillteit .
    heb totaal geen last meer van depresieve gevoelens , geloof me ..... dat is een zegen !

    succes ....

Soortgelijke onderwerpen

  1. Schokken in hoofd
    By maymiep in forum Hoofd
    Reacties: 17
    Laatste Post: 11-09-13, 18:48
  2. Schokken in hoofd na slapen
    By maymiep11 in forum Algemeen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 15-01-12, 20:43
  3. Schokken door me hoofd
    By Freggie in forum Antidepressiva
    Reacties: 7
    Laatste Post: 14-09-11, 22:50
  4. Rugklachten/schokken door mijn wervels
    By dolfijnjorien in forum Zenuwen en beendergestel
    Reacties: 17
    Laatste Post: 05-03-11, 12:18
  5. Licht in mijn hoofd
    By mikkel68 in forum Hoofd
    Reacties: 3
    Laatste Post: 26-02-07, 09:37