Weergeven resultaten 1 tot 1 van 1

Onderwerp: Column: Stap voor stap: onze voeten en houding

Standaard Column: Stap voor stap: onze voeten en houding

Laat ik me even voorstellen: Peter.
    Ik heb nu zo'n 30 jaar (paramedische) ervaring m.b.t. houdingsklachten in relatie tot onze voeten. Mijn praktijk heb ik beŽindigd, maar ik vind het zonde om niets meer met al mijn ervaringen te doen. Vandaar dat ik begonnen ben met schrijven. Vakartikelen, maar ook adviezen richting patiŽnten en hun familie. Waar moet je dan aan denken? Aan chronische lage-rugklachten bijvoorbeeld, maar ook heup- en knieklachten en ... voetklachten. Veel gehoorde reactie: wat heeft de rug met voeten te maken? Alles! Ga maar even alleen op je hakken staan ... niet echt comfortabel? Veel mensen belasten hun voeten ongelijk. Kijk maar naar je schoenslijtage, of liever het verschil tussen links en rechts.
    De bedoeling van deze column is dit verband 'stap voor stap' te bespreken. En daarna te besluiten met een gezegde waar het woord 'voet of voeten' in zit. Die bedenk ik niet alleen, maar hoor ik graag van mijn lezers. Ik begin: op goede voet met iemand staan. Wie volgt?
    Voor nu een groet, Peter

P.S. Nieuwsgierig? Bezoek dan mijn Nederlands-/Engelstalige website: http://www.drbody.nl
    Laatst aangepast door Leontien : 21-01-13 om 22:54
    Peter W.B.Oomens, posturoloog
    http://www.podoposturale-therapie.nl

Soortgelijke onderwerpen

1. Column: Onze voeten en houding: een beetje anatomie
    By peteroomens in forum Artikelen van Peter Oomens, Posturoloog
    Reacties: 0
    Laatste Post: 21-01-13, 12:31
  2. Column: Voeten: kleine visjes knabbelen je voeten mooi
    By FRANCOIS580 in forum Artikelen van Francois
    Laatste Post: 03-08-12, 16:28
  3. Belangrijke stap in onderzoek Q-koorts - NU.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Laatste Post: 03-03-10, 14:20
  4. Reacties: 9
    Laatste Post: 21-09-08, 13:30
  5. Eerste stap gezet van stamcel naar spermacel - Trouw
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Laatste Post: 14-04-07, 08:33