Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Wat is dit.. en wat er tegen te doen?

Standaard Wat is dit.. en wat er tegen te doen?

Hoi allemaal,

Ik had best wel last van puistjes en heb er veel te veel aangezeten dat het best een grote
    infectie was geworden.. Ik ben toen naar de huisarts geweest en ik slik nu 1x per dag 'Doxycycline' en
    puistjes zelf zijn wel minder geworden, alleen nu is het vooral een niet mooie huid met, rode vlekken? geworden.
    Het is opzich wel glad maar gewoon rood en lelijk.. Ik word er echt heel onzeker van en smeer ook Sudocreme wat niet echt enorm helpt..

Weten jullie of het iets speciaals is of gewoon rode vlekken ontstaan door die puistjes en vooral wat ik er kan tegen doen/laten doen? Ik ben momenteel 16 en voel me hier echt heel kut door hahaa :P

Hier een foto http://tinypic.com/view.php?pic=mt17pt&s=6 (Het is trouwens aan de bijde kaaklijnen/wangen)

Alvast bedankt

Standaard Re: Wat is dit.. en wat er tegen te doen?

Ik heb ook erg last van puistjes gehad, en ben toen door de huisarts naar de dermatoloog doorverwezen. Heb toen verschillende cremetjes gekregen en ook een hele lange tijd doxycycline geslikt, wat in het begin redelijk werkte, maar daarna kwamen de puistjes terug, en inderdaad ik kreeg ook allemaal rode bultjes/vlekken! Volgens de dermatoloog was das niks aan te doen (lekker dan) behalve er vooral niet aan te zitten!
    Maar ook door die cremetjes kreeg ik een onwijs droge huid, dus ben na een jaar met alles gestopt.

Ik heb toen heel veel verschillende cremetjes geprobeerd. Ik gebruik nu al een lange tijd Gladskin, wat voor mij echt super is gaan werken! Ik smeer het 2 x per dag op. De rode vlekken van de puistjes verdwenen langzamerhand en er kwamen geen nieuwe puistjes bij! Super!

Succes!