Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Help welke oefeningen zijn goed voor mij & zie k er straks mooi uit op het strand? :D

Standaard Help welke oefeningen zijn goed voor mij & zie k er straks mooi uit op het strand? :D

Hallo allemaal,

Ik ben Josefien (een meisje dus), 19 jaar, 1,69cm lang en weeg 54 kilo

De zomer komt er weer aan, en wil er natuurlijk straks mooi & strak uit zien in mijn bikini; haha!
    Nu vroeg ik me het een en het ander af, want heb totaal geen verstand van eventuele oefeningen en dergelijken.
    Ik weet niet wat mijn vetpercentage is aangezien dit zelf bijna niet te meten is & wil alles zelf thuis gaan doen, dus er komt geen sportschol aan te pas. Voor mijn leeftijd, lengte en gewicht ''denk ik'' dat ik geen hoog vetpercentage zal hebben. Maar ik kan er goed naast zitten natuurlijk! Maaaar, is er iemand die mij misschien kan vertellen/uitleggen hoe ik dit het beste (thuis) aan kan pakken? Moet ik eerst cardio gaan doen, of kan ik gelijk buik/rug/been spieren gaan trainen & wat zijn dan goede oefeningen? aub help mij!!!

Alvast bedankt!

Standaard Re: Help welke oefeningen zijn goed voor mij & zie k er straks mooi uit op het strand

Heey Josefien, het hangt er vooral vanaf wat jij ziet onder er goed uitzien? Als dit is gewoon wat spieren dan zou ik gewoon buikspieren trainen en dergelijke, dat kan heel gemakkelijk door gewoon sit-ups en als je armen wilt doen kan je gewichten halen of gewoon opdrukken, het komt er vanzelf wel aangezien je (MAAR) 54 kilo weegt moet ik toch zeggen dat je er dan niet slecht kunt uitzien dus alles wat je in de komde tijd zou kunnen kweken qua spieren is een bonus!

Standaard Re: Help welke oefeningen zijn goed voor mij & zie k er straks mooi uit op het strand

Als je thuis de buikspieren wilt trainen dan kan dat prima, hier vindt je er oefeningen voor: http://www.buikspieren-oefeningen.nl...en-voor-thuis/

Gute Tageszeit an alle. Es scheint mir aus irgendeinem Grund, dass es ein sehr großer Stress ist, zu Hause zu arbeiten. Es braucht eiserne Willenskraft und Disziplin, um sich von nichts abzulenken. Ich konzentriere mich hier mit Hilfe von https://kraeuterpraxis.de/blog/warum...-cbd-produkte/

Soortgelijke onderwerpen

1. Welke anabolen zijn het veiligst
    By in forum Kanker Forum
    Reacties: 75
    Laatste Post: 09-08-18, 08:13
  2. Ik zoek tips voor oefeningen of pijnloos trainen.
    By Micka in forum Sport en spieren
    Reacties: 0
    Laatste Post: 04-11-12, 14:19
  3. Mooi weer zorgt voor hoge zonkracht
    By Mark in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 4
    Laatste Post: 25-05-12, 11:37
  4. Reacties: 14
    Laatste Post: 10-03-10, 15:20
  5. Het strand aan de zee....
    By Déylanna in forum Gedichten
    Reacties: 0