Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3
  1. #1

    Standaard Hoe krijg je magere benen?

    ik weeg 60 kg, ben dus niet dik, als ik mijn buik intrek kan je mijn ribben zien.
    Desondanks zijn mijn benen vrij dik, vooral onder de kuiltjes aan mijn heupen is er een vetophoping die me stoort.
    Dit is het enige dat me stoort aan mijn lichaam, ik heb ook last van cellulitis, heb hier al cremes voor geprobeerd en pilletjes en meer bewegen maar het blijft. Hoe kan het trouwens dat je bovenlichaam mager is en je kont en benen opeens dik kunnen zijn?
    Ik moet altijd naar de grotere maten gaan als ik broeken ga kopen. Vroeger waren mijn benen veel slanker, hoe kan dit ? En wat kan ik doen?

  2. #2

    Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Lid sinds
    12-09-2002
    Locatie
    Nijmegen
    Posts
    2.676
    Dagboek berichten
    2

    Standaard Re: Hoe krijg je magere benen?

    Je lichaam veranderd voortdurend. Yoga-oefeningen zouden kunnen helpen, omdat je dan je benen stretcht.
    Je kan de wind niet veranderen, maar hoe je zeilen staan bepaal jezelf.

  3. #3
    Premium + Account Adike's Avatar
    Lid sinds
    13-10-2013
    Locatie
    Breezand
    Posts
    241

    Standaard Re: Hoe krijg je magere benen?

    Vervelend is dat. Ik zou je wel in mijn praktijk willen hebben om te kijken wat het probleem is en of het te verhelpen is. Ik zit te denken aan aromatherapie, voeding en/of homeopathie. Er kan natuurlijk een erfelijke factor zijn of overgenomen gewoontes.

Soortgelijke onderwerpen

  1. Hoe krijg ik een kalknagel dunner
    By dotito in forum Algemeen
    Reacties: 33
    Laatste Post: 16-03-16, 12:48
  2. Ik krijg vaak een koortslip
    By Leontien in forum Peilingen
    Reacties: 17
    Laatste Post: 11-05-13, 23:01
  3. Reacties: 16
    Laatste Post: 24-02-11, 12:22
  4. Magere modellen niet op de catwalk - Nos
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 16-01-07, 13:53
  5. Reacties: 4
    Laatste Post: 09-10-06, 16:06