Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 50 van 82

Onderwerp: Wat vind je goed en wat kan beter aan deze website?

Standaard Wat vind je goed en wat kan beter aan deze website?

Hallo allemaal!

Het Nationaal Gezondheids Forum is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een groot forum met maar liefst 150.000 bezoekers per maand. Om goed de toekomst in te gaan is het een idee om te evalueren, zodat we misschien bepaalde rubrieken erbij moeten zetten, of juist rubrieken weg moeten laten. Of we bepaalde activiteiten moeten starten of dat je graag meer informatie ziet.

Bedenk wel dat we niet zomaar iets kunnen opstarten. Achter deze site zit geen bedrijf, maar wordt gefaciliteerd door Stichting Internet Communities. Het Nationaal Gezondheids Forum is iets dat we met z'n allen doen. Alle ideeën en initiatieven zijn dan ook welkom, ook als je zelf graag wilt meehelpen!

=> Bekijk wie er op dit moment meehelpt op het Nationaal Gezondheids Forum

Het zou fijn zijn als iedereen onderstaande vragen zou willen beantwoorden. Dank je wel!!!

- Wat vind je van de indeling van de subforums?

- Wat vind je van de layout?

- In welke mate vind je deze website informatief?

- In welke mate vind je deze website interactief?

- Hoe vaak kom je op het Nationaal Gezondheids Forum?

- Wat vind je goed aan het Nationaal Gezondheids Forum? (beantwoord dit svp zodat we niet de goede dingen weghalen!)

- Wat mis je nog op deze website?

- Wil je verder nog wat kwijt?

Standaard Re: Wat vind je goed en wat kan beter aan deze website?

Ik kan al deze vragen met een antwoord beantwoorden.
    Het ziet er goed uit en ik kom bijna dagelijks op deze site om een kijkje te nemen en eventueel te reageren.
    Goede informatie en goede dingen die er te lezen zijn.
    Ik oordeel niet over andere zaken, want als deze me niet interesseren dan kan het wel voor een ander boeiend zijn.

Ik gebruik meestal de zoekmachine om iets te vinden. De indeling is soms goed, soms is ie ook te vaag. Misschien een idee om wat meer te klusteren?

Mooi strak, niets aan veranderen.

Redelijk, maar zou graag wat meer info uit eerste hand zien. Misschien een aparte rubriek met artikelen over bv aandoeningen?

Je kunt reageren op topics, dus dat lijkt me al erg interactief Ontspannings kletshoek is leuk en natuurlijk de quiz.

Bijna dagelijks

- Wat vind je goed aan het Nationaal Gezondheids Forum? (beantwoord dit svp zodat we niet de goede dingen weghalen!)

Zoekmachine, layout, de mensen

Het verbaast mij dat de site zoveel bezoekers heeft en dat er toch relatief weinig wordt gepost. Kom op mensen!

Verder misschien een rubriek met kortingen voor welzijn dingen? En andere activiteiten behalve een quiz? Meer smilies?

Vooral doorgaan zo!

als ik naar de reakties van anderen kijk moet het wel goed zijn, ik kan eigenlijk geen eerlijk oordeel geven omdat ik nog nooit echt heb gekeken en ook nooit een vraag heb gesteld of antwoord heb gegeven.
    maar ik vind het wel een goed gebeuren. jankou

Ook ik vind het een prettige en zeer welkome website! Mede dankzij dit forum heb ik veel antwoorden en hulp kunnen vinden, die ik anders echt niet had gevonden!

Met bovenstaande mening kan ik mij vinden. Ga zo door.
    Citaat Origineel gepost door Quincy2010 Bekijk Post
    Ik kan al deze vragen met een antwoord beantwoorden.
    Het ziet er goed uit en ik kom bijna dagelijks op deze site om een kijkje te nemen en eventueel te reageren.
    Goede informatie en goede dingen die er te lezen zijn.
    Ik oordeel niet over andere zaken, want als deze me niet interesseren dan kan het wel voor een ander boeiend zijn.

Subfora op zich goed, kan niet aangeven of hier iets mist dan wel overbodig is. Layout: strak, houden zo. Informatief: lastig te bepalen. Interactief: krijg weinig vragen/response, dus vraagtekens. Kan overigens aan mijn onderwerpen liggen. Bezoek dagelijks NGF.
    Advies: haal na verloop van tijd de oudste columns, etc. van de site. Ze moeten dan ververst worden naar de inzichten van dit moment. Kijk verder wat de mogelijkheid is voor meer interactiviteit.
    Succes, Peter
    Peter W.B.Oomens, posturoloog
    http://www.podoposturale-therapie.nl

Ik ben pas sinds maart 2013 lid en kan omdat ik nogal druk ben met andere zaken op dit moment alleen zeggen dat het mij een goede site lijkt. Als ik weer wat minder druk ben zal ik deze site wat vaker gaan bezoeken en krijg ik daardoor een beter inzicht om op de gestelde vragen een objectief en eerlijk antwoord te kunnen geven.

Citaat Origineel gepost door Marleen Bekijk Post

Verder misschien een rubriek met kortingen voor welzijn dingen?
    Leuk idee! Misschien kunnen we een lijstje maken met waar we korting willen? Bv bij natuurwinkels of beauty centra?[/quote]

En andere activiteiten behalve een quiz?
    Wie heeft er voorstellen voor ander soorten activiteiten?

Meer smilies?
    Wie wil er ook meer smileys? Of moeten het er juist niet meer worden?

Ik vind het goed dat dit forum bestaat goede opzet en informatie bron.
    Alleen vind ik het jammer dat er zoveel onnodige kletspraat is die echt nergens over gaat,
    net zo als de prijsvragen.
    In het begin was ik erg blij met alle tips en antwoorden maar het lijkt nu meer een site voor vrouwen te worden.
    Ik moet ook zeggen dat ik maar weinig mannen tegen kom.
    Misschien een goede tip om een site voor mannen en vrouwen apart op te zetten kijk ook maar naar de problemen waar mannen en vrouwen mee komen deze verschillen toch ook erg van elkaar.
    Verder ben ik wel erg blij dat er een website als deze bestaat.

Hallo.
    Ik vind het een fijne website en kijk elke week wel een keer om een of ander artikel te lezen. Lay-out is prima.
    Omdat ik niet zo goed weet hoe het moet, heb ik mijn registratie nog niet voltooid.... Ook zelf iets vragen, heb ik nog nooit gedaan... Komt nog wel.
    Groetjes, Agnes.

Hallo, ik kijk altijd naar jullie side en vind er vaak hele interessante onderwerpen in waar ik wat aan heb. lekker door gaan zo!

Mogelijk ligt het aan mijn onwenningheid, maar ik vind e.e.a. nogal rommelig. Ik kan er vaak niet uitkomen ,waar mijn informatie te vinden is, og hoe ik informatie kan verstrekken.
    Vriendelijke groet!
    Han.

Wat vind ik van de indeling van de subforums?

Ik vind de indeling goed gedaan: ik zocht een tijdje geleden naar een bepaald item en vond die binnen de subgroep waar ik het verwachtte. Soms zou het iets makkelijker zijn als uit het "onderwerp" zeer duidelijk zou blijken waar het nu precies over gaat. Dingen als "help het gaat fout!" vind ik té nietszeggend, als staat er dan soms toch wel bijgeschreven over wat er nu precies aan de hand is met zo'n persoon, dus wat de onderliggende vraagstelling of belangstelling is. Sommige gebruikers nemen niet genoeg moeite om even te kijken waar ze al terechtkunnen met hun vraag, misschien omdat ze op het ogenblik van contactname in paniek zijn over iets.

Wat vind ik van de layout:

Prima, daar heb ik geen enkele opmerking over

In welke mate is deze website informatief?

Ik heb heel veel aan de site gehad en dan specifiek aan het forum over het afbouwen van paroxetine. Af en toe heb je mensen die eigenlijk reclame komen maken voor één of ander product of mensen die eigenlijk op het foutieve forum terechtgekomen zijn (zoals bvb starters of gebruikers van paroxetine die niet willen afbouwen) maar ook hier weer ligt de verantwoordelijkheid bij de gebruikers die niet goed genoeg kijken naar welke subcategorieën er in gebruik zijn. Dat is volgens mij niet te voorkomen.

In welke mate vind je deze website interactief?

Ik ben heel tevreden over het systeem waarmee jullie werken: je kan ingelogd blijven als je dat wil, je krijgt elke keer een mailtje als er iemand iets geplaatst heeft op het forum dat je volgt.

Hoe vaak kom je op het Nationaal Gezondheids Forum?

Telkens als ik een mailtje krijg dat er iemand een nieuw berichtje gepost heeft.

Wat vind je goed aan het Forum?

Het topic over het afbouwen van paroxetine is voor mij het allerbelangrijkste: ik heb er zelf erg veel aan gehad en ik help nu graag anderen verder die vragen hebben.

Wat mis je op deze website?

Een goede technische werking! En dan bedoel ik echt dat ik heel heel regelmatig technische problemen ondervind: of de site gaat niet open en blokkeert en nog vaker: terwijl ik antwoord, scrolt de hele antwoordrechthoek telkens weer omhoog zodat ik niet meer kan zien waar ik gebleven was. Op die manier heb ik al een aantal keren een bericht dubbel geplaatst omdat ik niet kon inschatten of het nu al dan niet opgenomen was. Mijn enige maar dan ook behoorlijk felle ergernis over het forum is echt het technisch mankeren van de site. Ik hoor ook van anderen dat ze soms problemen ervaren dus ik ben niet de enige!

ik kijk maar af en toe en h3eb geen uitgesproken mening

In principe erg erg goed
    En overal hapert wel eens iets,ik vind het moeilijk dat op vorig pagina klikken niet werk

Storen,maar niet meer al een lichte irrittatie
    Het forum is zo extreem helder,kan ik dat iets doffer maken?

Kijk niet zo vaak op de site dus kan ik ook geen goede antwoorden geven op de vragen.

Hallo,
    Ik sluit me volledig aan bij de mening van Quincy 2010.Hij slaat de nagel op de kop volgens mij.
    Groetjes ,
    Ferrie1

Prima site, toegankelijk en vol informatie. Lay-out is prettig.

de indeling is goed en overzichtelijk. De layout is prima in orde, er staat veel informatie en nuttige tips die zeer bruikbaar zijn. Ik bezoek de website regelmatig. En ik zou zegen ga zo door!

moonlady
    Guest

Ik ben tevreden, maar ik kijk ook niet heel vaak, vind wel dat er veel rubrieken zijn, ik weet niet of het zoeken makkelijk gaat, nog niet geprobeerd.

Duidelijke website met veel informatie. Ook veel variatie in onderwerpen. Bekijk de site een paar keer per week.
    Minpuntje voor mij is dat er bij het doorklikken van een link er een 2e (en afhankelijk van wat je aan het bekijken bent soms 3e) internet sessie geopend wordt.

Het is een rustig informatieve site. Kijk er niet zo vaak op, maar als ik er op ben snuffel ik wel rond.

Beste Janneke,
    Sorry, maar ik ben niet zo tevreden over de site.
    Ik ben altijd de weg kwijt !
    Denk ik ergens op gereageerd te hebben, ben ik alles weer kwijt !
    Kijken of ik dit wel kan plaatsen !
    Alles staat door elkaar, jammer, daardoor kan ik niet vinden wat ik zoek.
    Zou volgens mij echt een stuk beter kunnen
    Met google zoeken ben ik een keer ergens midden in gevallen en vond wat ik zocht. Gewoon zoeken en vinden op de site is mij nog nooit gelukt, helaas.
    n.v.t.
    Door wat ik hierboven geschreven heb, niet zo vaak
    Ik vond de quiz heel erg leuk. Alleen mijn antwoord is niet doorgekomen, dus ben ik eruit gegooid. Ook jammer dat je daar geen bericht van krijgt. Ik had het graag tot het eind willen volgen.
    hahahaha enige logica !
    ik ben helaas geen computerdeskundige, anders had ik misschien kunnen helpen. Maar zoals de site nu is, kan ik er niet veel mee.

Citaat Origineel gepost door Janneke Bekijk Post
    Hallo allemaal!

Het Nationaal Gezondheids Forum is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een groot forum met maar liefst 150.000 bezoekers per maand. Om goed de toekomst in te gaan is het een idee om te evalueren, zodat we misschien bepaalde rubrieken erbij moeten zetten, of juist rubrieken weg moeten laten. Of we bepaalde activiteiten moeten starten of dat je graag meer informatie ziet.

Bedenk wel dat we niet zomaar iets kunnen opstarten. Achter deze site zit geen bedrijf, maar wordt gefaciliteerd door Stichting Internet Communities. Het Nationaal Gezondheids Forum is iets dat we met z'n allen doen. Alle ideeën en initiatieven zijn dan ook welkom, ook als je zelf graag wilt meehelpen!

Het zou fijn zijn als iedereen onderstaande vragen zou willen beantwoorden. Dank je wel!!!

Ik bezoek 1 x per maand dit forum en vind het een prima site.

Een prima site, waar je veel informatie kan vinden. Kijk regelmatig op de site,

Vindt het prima zo niks meer aan doen.

Ik vind het oke

Ik kom 2 maal per week erop, vind alles goed behalve dat er soms heel weinig recties zijn, dan stel je een vraag dan staat het eeuwen leeg en ja heb je nog geen antwoord he.

Ik gebruik de zoekmachine als ik iets heb bekeken en dit later nog eens wil terug zien kan ik het maar moeilijk of helemaal niet meer vinden.
    De layout is duidelijk, ik zou alleen de tweede regel iets groter maken en niet schuingedrukt dit leest niet fijn.

Meer artikelen

De laatste tijd steeds meer ik heb een lange periode gehad dat ik niet ingelogd kwam, deze methode is beter

Leuke mensen leuke dingen

Weet ik op het moment niet

Wat mij betref kunnen jullie zo rustig verder gaan

Als ik informatie zoek over een bepaald onderwerp kan ik het meestal niet vinden.
    Ik heb wel een paar keer een vraag op de site gezet maar niet veel of geen reactie gekregen.
    Kijk nauwelijks op het gezondheidsforum. Nu vind ik lang niet alles interessant maar voor anderen misschien wel van belang.
    Het goede van het gezondheidsforum vind ik dat je in ieder geval de mogelijkheid hebt om van je af te schrijven als je een gezondheidsprobleem hebt en dit eventueel met anderen te delen.

Zal een beetje langer antwoorden

indeling vind ik ok

- Wat vind je van de layout? ok

Als 1 superslecht is en 10 keigoed zou ik zeggen 7, niet alle info die je zoekt staat er op, soms gaat het over onbenullige dingen soms over grote, wie weet staat het er misschien wel op maar waar zou dat toch maar zijn?
    Bij sommige forums staat er bovenaan een link naar onderwerpen, maar dat lijkt wel dat niet alles wat je zoekt er tussen staat.
    Soms kom ik via google op een post terecht terwijl het niet in die link stond..

weer 1 keislecht en 10 keigoed zou ik zeggen 4, als je een vraag stelt krijg je vaak geen antwoord..

2x per week, maar het mindert wel hoor.. Vroeger deed ik elke dag

Die links naar de subforums

Meer info, reacties van mensen..

Denk dat ik alles gezegd heb

janneke,
    ben nog niet zo lang lid en ben dan ook nog flink ziek geweest de laatste anderhalve week. bevind me dus nog niet echt in de positie om over deze site te oordelen. tot nu toe heb ik geen kritiek. en veronderstel dat dit ook zo zal blijven.

Eerlijk gezegd kan ik er nog niet veel op antwoorden.
    Ik heb er eenmaal een ervaring opgezet aangaande urologie en heb daar nog geen reactie op gekregen.
    Maar op het eerste gezicht kan je daar wel veel ervaring van mensen op terug vinden.
    Zolang er maar geen idioten op de site komen die de gebruikers belachelijk maken is het hier wel OK.
    Groetjes Andre

Een mooie website
    Heel duidelijk allemaal
    Bijna elke dag lees ik wat er weer is bijgekomen aan berichtjes
    Ik hoop dat het lang blijft bestaan
    Groetjes anMa

na het inloggen vind ik het moeilijk om mijn weg te vinden in de site.
    Gedichten, puzzels en kwissen horen niet in deze site thuis, hoe gezellig dat ook lijkt.
    daar zijn andere mogelijkheden voor.
    verder kom ik niet dagelijks op deze site, behalve wanneer ik ergens een antwoord op wil hebben dan is het wel erg zoeken.
    Ligt misschien aan mezelf.
    Toch goed dat er zo'n informatie bron is, die onafhankelijk van medici of pillen en zalfjes- handelaren werkt.
    Succes er mee en vooral doorgaan.

Layout vind ik prima, overzichtelijk, transparant. In sobere tinten, houden zo. Informatief uiteraard! afhankelijk van wie info spuit, welke eventuele kennis of tips/verwijzingen, genoeg ervaringsdeskundigen! Bijzonder belangrijk om ervaringen van mensen te lezen die soortgelijke klachten hebben(kan zeer geruststellend werken, maar geen overdosis= dat zou iemand TE bezorgd kunnen maken, jezelf wijsmaken dat je een bepaalde ziekte hebt bv.). Interactief zeker! Dat is juist de quintessence van jullie/onze site, het reageren op elkaar, het laagdrempelige, noem het een zekere 'democratisering van de Nationale Gezondheidszorg' ; van belang ook het 'rapporteren' van foute artsen, kwakzalvers....data komen dan bij elkaar, kan van belang zijn(en geen Medisch Tuchtcollege dat bepaalde zaken met de mantel der liefde zou kunnen bedekken ten einde 'geachte gerenommeerde collega's' te beschermen...
    De eerlijkheid gebiedt te zeggen, dat ik niet vaak op de site kom; alleen in specifieke situaties, als ik gericht info zoek of zoek naar soortgelijke klachten van mensen, een punt van herkenning(en soms ook van geruststelling...). Ik vind het goed aan het NGF dat er zoveel mogelijk verscheiden info en expertise wordt geboden...een breed kader aan onderwerpen, op allerhande gebied.
    Mijn oprechte waardering en bewondering voor alle vrijwilligers en vrijwilligsters die zich voor deze site inzetten en het verschijnen ervan ueberhaupt mogelijk maken!!

Met vriendelijke groet,

Pieter de Jong - P.H.J. de Jong, Utrecht

Hey Janneke,

Vraag 1 en 2 behandel ik effe samen :

subforums, layout enz... zijn allemaal ok wat mij betreft.

Informatie kan ik meestal terugvinden dus dat is ook OK.

Aangezien we kunnen antwoorden via een forum lijkt me dit interactief genoeg te zijn

De laatste tijd wat minder, maar als ik info nodig heb over een medisch probleem kom ik altijd eerst op de website zoeken

Ik denk dat het over 't algemeen goed is... Ik zou niet te veel weghalen eerlijk gezegd

Info over medicatie (maar heb nog niet echt grondig gezocht)...

Ik denk dat het nuttig kan zijn (in zoverre dat dit wettelijk toegestaan is), om een databankje aan te leggen met alle beschikbare medicatie, waar mensen eventueel de bijsluiter kunnen downloaden. Let wel ! De website is vooral gericht naar mensen in Nederland, (ikzelf woon in België), dus de medicatie kan verschillend zijn... Maar ik heb al gemerkt dat het soms nuttig is iets "online" terug te kunnen vinden. (Bij de medicatie zit altijd een bijsluiter, doch ik scan die meestal in, zodat ik kan zoeken in "het document", om zo eventuele info veel sneller terug te vinden...
    Dit is natuurlijk een groot werk, en mogelijks niet haalbaar ... Maar 'k wou dit gewoon effe kwijt )

Groetjes,
    Wim

wil wel antwoorden geven maar hoe doe ik dat

mooie website, houden zo,
    gr johan

h.pluijmen
    Guest

voor mij, niet al te drukke bezoeker, is deze ok

Hallo Janneke,

Ik lees sommige artikelen uit de nieuwsbrieven en vind de lay-out goed
    O forums kom ik nooit, dus daar kan ik niets over zeggen.
    Veel succes verder met de website.

Met vriendelijke groet, Marian

Hallo allemaal!

Is voor mij duidelijk.

Mooi.

Heel informatief en ook fijn dat je veel herkenning leest.

Regelmatig is ook een beetje hoe ik me voel.
    Gaat het goed met me kom ik er niet zo veel.
    Gaat het minder met me, vind ik het fijn om op dit forum ff mijn ellende te mogen delen.

Herkenning en steun die ik vind.

Niks

Nee

Goedenmorgen Janneke,

Ik vindt alles er heel verzorgd uitzien...afgelopen jaar hebben ze veranderingen ingevoerd wat niet altijd prettig is maar waar je natuurlijk langzaam moet inkomen, ik praat dan over de kleur, het was groen en dat was fijner voor de ogen, dit voelt fel aan...ik werk op de automatisch piloot en als je ouder wordt voelt dat prettiger aan...wat ik " MIS " hier...een knop waar ik mijn fouten kan verbeteren, dat hebben ze pas geleden weggehaald en daar zie ik het nut niet van in...ook moet ik elke keer helemaal naar beneden schrollen en dan het scherm aanpassen op default etc...
    het is een prachtige site dit Gezondheidsforum, waar jezelf alles kunt lezen en bekijken..in het begin moet je er even inkomen dat is logisch...sommige mensen klagen te snel maar ze kunnen het "vragen" en na amper 6 post geplaats te hebben kun je onvoldoende een beeld vormen wat zich hier allemaal afspeelt...mannen en vrouwen horen hier gezamenlijk te blijven kunnen posten, dat geeft soms nog de kwinkslag..als er teveel om heen gepraat wordt kan een "operator" ingrijpen bij een twist of groot meningsverschil...hier op de site gaat het ook om je in te kunnen leven in de andere persoon...niet elke jongere zal alles interessant vinden maar de site is er voor JONG en OUD..er komen hier mensen die gezond zijn, maar er komen ook heel veel mensen die ziek zijn en voor "HEN" is het geweldig dat er ook een uitlaatklep is in de vorm van verschillende onbenullige dingen maar die voor ons/hun van groot nut is...als je ziek bent wil je wel eens lachen met je digitale vrienden, of mopperen, dat helpt echt, en mensen die hier meer dan een jaar lang verblijven die weten dat inmiddels wel...wat eten we vandaag, of een reageerhoekje kun je je heerlijk "uitleven" om zo de troost bij je medepatienten/vrienden te vinden!!! gezonde mensen bekijken het heel wat zakelijker en dat is logisch..die zoeken een onderwerp uit, dat bekijken ze, en kunnen er misschien wat van opsteken, maar misschien willen de jongeren wel een site voor hunzelf..(leuk).in mijn ogen is er genoeg voor allen...dit is wel een gezondheidsforum en het ligt er maar net aan waar je de grenzen trekt...iedereen kijkt met andere ogen naar de onderwerpen...

ik probeer elke dag even te komen maar dat lukt niet altijd...wel probeer ik sommige mensen te volgen en te helpen waar nodig is, ieder mens kan wel eens een luisterend oor gebruiken want niet voor niets zijn er zoveel mensen geestelijk ziek en/of lichamelijk ziek
    wat voor de ene persoon onbenullig is, is het zeer belangrijk en troostrijk voor een ander... en wat de poppetjes/smiley s betreft, daar mag wel wat bijkomen want op deze wijze kunnen we allen ons gevoel weergeven... dat maakt het wel leuker, dat gebruiken we ook met de Whatapp op de mobiele, en bij skype etc, kortom smileys zijn zeer welkom....
    veel mensen die hier al jaren verblijven blijven soms een tijdje weg om dan later terug te komen...dit is mede veroorzaakt door het systeem behoorlijk te veranderen..ik begrijp dat er veel aangepast moet worden en dat we soms moeten meegaan maar ik vindt niet alles een vooruitgang, maar dat zal altijd wel zo blijven..
    ik las een klacht over antwoord krijgen...ik denk dat sommigen soms zelf een post plaatsen en dat we daarom sommige artikelen over het hoofd zien...als we "proberen" om beter een bepaald onderwerp te zoeken die bij de klacht of vraag hoort, dat de mensen dan sneller een antwoord kunnen krijgen...en als ze er niet uit komen dan kunnen ze hulp vragen via een moderator of anders...niet mopperen maar even een andere link leggen....
    mensen die hier de boel op stelten zetten daar zeg ik tegen: Het is een gezondheidsforum hier, of je stelt een vraag, of je geeft een mening, maar doe het met respect voor je medemens, boos worden kunnen we allemaal, dan sla ik denkbeeldig met een plastic hamer op mijn toetsenbord en de kreten slaak ik uit mijn hond, maar die worden niet hardop gehoord!!!
    ik dank MediCity en al zijn medewerkers dat ze hier zo'n mooie website hebben neergezet om ons allen te helpen..er valt altijd wat te verbeteren, maar het gaat om goede onderlinge informatie en genieten van het feit dat je soms mensen tegen komt met dezelfde klachten op gebied van depressie en heel veel andere ziekte's...ik zeg Bedankt!...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Jullie zijn perfect bezig. Proficiat.

Ik ben nieuw op deze site en hoop er nog veel leuks, liefs, interessants, helpend te vinden

Hallo allemaal!

- Wat vind je van de indeling van de subforums? Mooi zo houden is best interresant

- Wat vind je van de layout? Prima goed overzichtelijk

- In welke mate vind je deze website informatief? Alles komt aan bod

- In welke mate vind je deze website interactief? duidelijk met alle filmpjes .

- Hoe vaak kom je op het Nationaal Gezondheids Forum? 3 x per maand

- Wat vind je goed aan het Nationaal Gezondheids Forum? (beantwoord dit svp zodat we niet de goede dingen weghalen!) Alles

- Wat mis je nog op deze website? Niets .

1- Wil je verder nog wat kwijt? niet van toepassing

Persoonlijk vind ik de site erg onoverzichtelijk.
    Zoals bij de Quiz waarbij het zoeken is waar je het antwoord moet plaatsen etc.
    Misschien scheelt het ook al als de lichtblauwe kleur gewijzigd wordt in een wat meer donkere kleur.

Ik kan er niet zo veel over zeggen. Tot nu toe lees ik alleen de nieuw geplaatste teksten via de links in jullie nieuwsbrief. Tot nu toe heb ik , als ik iets wil typen voortdurend het probleem dat het forum letters niet pakt. Dit vind ik heel vervelend. Vandaar dat ik alleen maar heb gelezen! Mijn gebruikersnaam, zoals ik die had gekozen, mist ook 1 letter! Dit probleem heb ik trouwens nu ook weer! Ik gebruik Internet Explorer.

Weight
    Guest

Hallo Janneke,
    Ik kan nog niet veel over de website zeggen, want het is voor mij volkomen nieuw om deel te nemen aan een forum. Ik kan het daarom ook niet vergelijken met andere forums.
    Groetjes, Weight

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. Wat vind je van de anticontraceptie pil?
    By anticontraceptie in forum Oproepen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 01-10-13, 21:02
  2. Column: Beter slapen met deze kruiden
    By FRANCOIS580 in forum Artikelen van Francois
    Reacties: 0
    Laatste Post: 09-12-12, 16:57
  3. Wat vind je van de anticontraceptie pil?
    By anticontraceptie in forum Anticonceptie
    Reacties: 0
    Laatste Post: 04-12-12, 14:03
  4. Reacties: 24
    Laatste Post: 21-06-11, 11:50
  5. Reacties: 10
    Laatste Post: 15-08-10, 10:13