Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Kilo10, vrouw van 58, Den Haag, getrouwd en een passie voor Ega en Engelse cultuur.

  1. #1

    Standaard Kilo10, vrouw van 58, Den Haag, getrouwd en een passie voor Ega en Engelse cultuur.

    Ik ben geintresseerd in alles wat deze laatste fase van mijn leven zo plezierig mogelijk kan maken. Dat kan volgens mij met een stabiele relatie, wat uitdagingen en een gezond gewicht.

    Ik heb een hekel aan smiley's, pictogrammen en taalgebruik met behulp van populaire afkortingen.

  2. #2

    Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Lid sinds
    12-09-2002
    Locatie
    Nijmegen
    Posts
    2.676
    Dagboek berichten
    2

    Standaard Re: Kilo10, vrouw van 58, Den Haag, getrouwd en een passie voor Ega en Engelse cultuu

    Hallo kilo10, welkom op Nationaal Gezondheids Forum!

    De dingen die je opnoemt, kunnen inderdaad je leven plezierig maken. Wellicht dat het forum je ook wat kan helpen daarin.

    Een vriendelijke gezondheidsgroet van Leontien
    Je kan de wind niet veranderen, maar hoe je zeilen staan bepaal jezelf.

  3. #3

    Standaard Re: Kilo10, vrouw van 58, Den Haag, getrouwd en een passie voor Ega en Engelse cultuu

    Leontien, bedankt, ik moet nog wat gaan lezen en dan zal ik vast veel herkening vinden.

Soortgelijke onderwerpen

  1. Vacature: 'Bent u een jeugdarts met passie voor jeugdzorg?'
    By StepStone in forum Vacatures Gezondheidszorg
    Reacties: 0
    Laatste Post: 11-09-12, 05:06
  2. Liefde: Passie
    By viktorkruml in forum Gedichtenwedstrijd 2012
    Reacties: 0
    Laatste Post: 08-03-12, 00:51
  3. Engelse kwaliteitspers op de bres voor Lucia de B. - Medisch Contact
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 19-04-07, 08:22
  4. Huishouden goed voor vrouw - Elsevier
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 02-01-07, 04:56
  5. Den Haag plaatst richel voor drenkelingen - Reformatorisch Dagblad
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 10-10-06, 10:21