Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Al twee maanden niet ongesteld..

  1. #1

    Standaard Al twee maanden niet ongesteld..

    Hallo,

    Ik ben ten einde raad, ik ben achttien jaar oud en ben inmiddels al twee maanden niet ongesteld geworden.

    Op mijn veertiende werd vastgesteld dat ik een tumor (een teratoom) in mijn buik had, deze is verwijderd samen met één eileider en eierstok. Ik ben erg angstig en mijn huisarts weigert mijn angsten om wellicht met moeite zwanger te raken of helemaal niet meer zwanger te raken serieus te nemen. Met andere woorden: Ik word niet doorgewezen naar een gynaecoloog.

    Ten einde raad ben ik nu hier beland en vraag me af of jullie misschien weten wat dit kan zijn. Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben, omdat ik voor het laatst geslachtsgemeenschap heb gehad in mei, vorig jaar. Het zou dus onmogelijk zijn om twaalf maanden zwanger te zijn, haha.

    In ieder geval wil ik jullie alvast bedanken voor jullie bijdrage en ik hoop wat duidelijkheid te kunnen krijgen.

    Met vriendelijke groet,
    Denise

  2. #2

    Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Lid sinds
    12-09-2002
    Locatie
    Nijmegen
    Posts
    2.676
    Dagboek berichten
    2

    Standaard Re: Al twee maanden niet ongesteld..

    Hallo Denise,

    Het is op zich heel normaal om enkele maanden niet ongesteld te worden. Toen ik 20 was duurde het een half jaar voordat ik ongesteld werd en nu heb ik twee prachtige kinderen. Het heeft dan vooral te maken met stress en er teveel mee bezig zijn. Maar zet die knop maar eens om. Dat is zo moeilijk. Uiteindelijk was het mij wel gelukt, maar dat kostte tijd. Ik weet eigenlijk niet hoe het is als je 1 eierstok en 1 eileider hebt. Daarom kan ik me je onzekerheid wel voorstellen en wil je zekerheid. Vreemd dat je huisarts je dan niet serieus neemt.
    Laatst aangepast door Niels : 05-01-14 om 12:37
    Je kan de wind niet veranderen, maar hoe je zeilen staan bepaal jezelf.

  3. #3
    Premium + Account Adike's Avatar
    Lid sinds
    13-10-2013
    Locatie
    Breezand
    Posts
    241

    Standaard Re: Al twee maanden niet ongesteld..

    Als natuurgeneeskundige en psychosociale hulpverlener zou ik je wel willen helpen.

Soortgelijke onderwerpen

  1. 6 Maanden niet ongesteld geweest
    By shann in forum Menstruatie
    Reacties: 3
    Laatste Post: 19-02-12, 11:47
  2. 3 Maanden niet ongesteld
    By saira25 in forum Menstruatie
    Reacties: 2
    Laatste Post: 25-09-10, 16:16
  3. Ruim 2 maanden niet ongesteld
    By meisje15 in forum Menstruatie
    Reacties: 0
    Laatste Post: 06-09-10, 20:45
  4. 3 Maanden niet meer ongesteld
    By Bloempje91 in forum Menstruatie
    Reacties: 12
    Laatste Post: 27-07-10, 23:24
  5. 9 maanden niet meer ongesteld!!???
    By merel1989 in forum Menstruatie
    Reacties: 0
    Laatste Post: 08-07-08, 14:10