Bekijk resultaten peiling: Ik heb een kleurtje aan de wand in mijn slaapkamer

Stemmers
27. Om te stemmen moet je je eerst registreren.
  • Ja, een kalme kleur

19 70,37%
  • Ja, een drukke kleur

2 7,41%
  • Ja, een natuurlijke kleur

5 18,52%
  • Nee

1 3,70%
Weergeven resultaten 1 tot 7 van 7

Onderwerp: Peiling vd week: Ik heb een kleurtje aan de wand in mijn slaapkamer

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Standaard Peiling vd week: Ik heb een kleurtje aan de wand in mijn slaapkamer

Op Nu.nl staat dat er een onderzoek is geweest naar de invloed van kleur op de kwaliteit van slapen. Bleek dat kalme kleuren, zoals blauw, geel en groen, invloed op een goede nachtrust. Grijs en bruin maakten mensen somber en met een paarse slaapkamer werd er minder geslapen.

Nu vraag ik me af of jij een kleur aan de wand hebt van je slaapkamer. Zo ja, heb je dan een kalme kleur, een drukke kleur of een natuurlijke kleur aan de wand?

Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
    Je kan de wind niet veranderen, maar hoe je zeilen staan bepaal jezelf.

Standaard Re: Peiling vd week: Ik heb een kleurtje aan de wand in mijn slaapkamer

Natuurlijke kleur, terra. Daar voel ik me ook lekker bij.

Standaard Re: Peiling vd week: Ik heb een kleurtje aan de wand in mijn slaapkamer

Zacht blauw (waterbed heeft een donkerblauwe ombouw van stof). In het najaar gaan we de slaapkamer opnieuw schilderen maar zal wel in blauw blijven.

Premium ++ Account christel1's Avatar

Heel licht lila/mauve bij mijn dochter en bij mij, niet heel de kamer maar 1 accentmuur, de andere muren zijn nu gewoon wit geschilderd. Ben heel het huis momenteel aan het schilderen dus. De deuren worden allemaal donker grijs, kwestie van toch iets anders te hebben dan wit. Had het artikel ook gelezen. Bij paars zou er meer beweging in bed zijn :-)
    Leef vandaag, morgen komt wel

Tja ik ben een kleurenmens. Op de slaapkamer van mijn zoon is het blauw, van mijn andere zoon is het grijs en de onze heeft een knaloranje wandje. Voor de rest zijn de kamers wit of heel lichtgrijs bij de grijze wand. En wat slapen betreft maakt het niks uit in welke kamer ik slaap. Als ik mijn ogen dicht doe zie ik echt niet welke kleur er op de wanden zit hoor!

1 wandje is rood, bij mijn zoon blauw en mijn dochter paars. Vaak slaap ik goed en soms niet. Dit heb ik altijd al gehad, ook toen ik een rustiger kleur aan de wand had.

ik vind kleur alleen belangrijk in een woonkamer, en dan is terra of rood of warm bruin prima.
    in de slaapkamer maakt weinig uit, ik slaap toch nooit.

Soortgelijke onderwerpen

1. Reacties: 44
    Laatste Post: 14-12-13, 19:33
  2. Peiling vd week: Vind jij het kunnen dat je proefkonijn bent zonder het te weten?
    By Leontien in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 2
    Laatste Post: 15-05-13, 10:08
  3. Derma Wand
    By Drogisterij.net in forum Aanbiedingen Drogisterij.net
    Reacties: 0
    Laatste Post: 15-02-10, 22:10
  4. Derma Wand
    By Drogisterij.net in forum Aanbiedingen Drogisterij.net
    Laatste Post: 10-02-10, 14:30
  5. Geluid in de slaapkamer beïnvloed welzijn - Zibb.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Laatste Post: 16-04-07, 23:50