Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Stelling juni 2013: Goed dat je kan zien waar de meeste donorregistratie is

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Standaard Stelling juni 2013: Goed dat je kan zien waar de meeste donorregistratie is

Ik heb net een nieuwsbericht geplaatst over dat je kan zien in welke plaats de meeste en de minste donorregistratie is.

Denk jij dat zichtbare donorregistratie meer donoren oplevert? Of heb je hier een andere mening over?

Het blijkt ook dat het Drentse Eelderwolde de hoogste donorstand heeft. Waardoor denk je dat dat komt?

Geef hieronder je mening!
    Je kan de wind niet veranderen, maar hoe je zeilen staan bepaal jezelf.

Premium + Account

Standaard Re: Stelling juni 2013: Goed dat je kan zien waar de meeste donorregistratie is

Ik betwijfel wel of er meer donoren komen doordat te zien is waar de meeste registraties zijn. Je leert wel Nederlands gedrag zo kennen per gebied.

Standaard Re: Stelling juni 2013: Goed dat je kan zien waar de meeste donorregistratie is

Weten waar de meeste donors zitten is gewoon nutteloze nieuwschierigheid.
    Gewoon jezelf opgeven als donor (is m.i. een maatschappelijke plicht) werkt, want daar kun je wat mee en de rest is nutteloos en draagt niets bij aan het welzijn van medemensen.

Soortgelijke onderwerpen

1. Reacties: 2
    Laatste Post: 05-06-13, 10:53
  2. Reacties: 30
    Laatste Post: 26-05-13, 11:43
  3. Reacties: 4
    Laatste Post: 23-05-13, 09:02
  4. Stelling mei 2013: Ik vind dat een patiŽnt moet meebetalen aan second opinion
    By Leontien in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 28
    Laatste Post: 16-05-13, 09:33
  5. Ineens veel minder goed zien
    By mimiiscool in forum Ogen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 11-06-11, 13:33