Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Stoppen na 4e pil?

  1. #1

    Standaard Stoppen na 4e pil?

    Ik had uitgerekend dat als ik nu de stopweek zou overslaan, ik in de vakantie niet ongesteld zou worden. Maar nu heb ik het opnieuw uitgerekend en heb ik me vergist, ik zou eigenlijk beter nu de stopweek kunnen houden. Maar ik heb al 4 pillen ingenomen, kan ik nu alsnog stoppen? En na de 7 dagen verdergaan met dezelfde strip?

  2. #2
    Premium + Account
    Lid sinds
    29-09-2006
    Posts
    184

    Standaard Re: Stoppen na 4e pil?

    Ik zou het niet om met dezelfde strip na 7 dagen verder te gaan. Je kunt wel nu stoppen, maar dat kun je het beste een nieuwe strip pakken over 7 dagen. Of je gaat 2 keer de stopweek overslaan. Wel veel plezier op je vakantie.

  3. #3

    Standaard Re: Stoppen na 4e pil?

    Ligt eraan of het de strip na de stopweek is, of je 2e(of meerdere) strip en welke pil je hebt. Bij mij is het zo dat zolang ik de eerste strip na een stopweek maar afmaak, kan ik zoveel/weinig doorslikken als ik wil. Dus ik zou bij wijze van een paar dagen kunnen doorslikken als dit beter uitkomt, of twee weken. Als je die eerste strip maar wel hebt afgemaakt. Het beste is om even de bijsluiter van jouw pil te lezen en te kijken wat daarover wordt gezegd. En anders de huisarts of apotheker raadplegen?

    Fijne vakantie in ieder geval!

Soortgelijke onderwerpen

  1. Stoppen doe je zo!
    By Joske12345 in forum Roken
    Reacties: 4
    Laatste Post: 05-01-14, 00:07
  2. Stoppen met de pil
    By caroline1982 in forum Menstruatie
    Reacties: 2
    Laatste Post: 06-10-13, 12:48
  3. Nu stoppen
    By rafaelo in forum Roken
    Reacties: 8
    Laatste Post: 24-11-08, 21:01
  4. Hoe stoppen met pil
    By katri in forum Anticonceptie
    Reacties: 6
    Laatste Post: 16-11-07, 16:51
  5. Stoppen pil
    By Hubetubekelubus in forum Anticonceptie
    Reacties: 0
    Laatste Post: 17-08-06, 05:51