Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Wie heeft een peesonsteking en wie herkend dit?

  1. #1

    Standaard Wie heeft een peesonsteking en wie herkend dit?

    Ik ben na twee weken pijn in mijn linkerpols te hebben naar de huisarts gegaan.
    Dis was op 1 jul i2013
    Ze dacht dat ik een polsontsteking had, ik kreeg voor de pijn voor 1 week Naproxen Accord 500 mg (2x daags )
    Na een week had ik er nog last van en geen Naproxen meer.
    Kon een week daarop niet n en doe alles met 1 armaar een vervangende arts omdat ik een bacterieele oogontsteking had en antibiocia kreeg.
    Dus 1 week geen medicijnen geslikt.
    Dus na een week 15 juli gebeld met de vervangende huisarts, kreeg de assistente ervoor en alles uitgelegd, ze vond het
    niet nodig om mij te laten komen bij een de arts en zei dat ik maar paracetamol moest gaan slikken.
    Op 30 juli kon ik eindelijk weer bij mijn eigen huisarts terecht.
    Ze schreef mij weer voor 1 week Naproxen Mylan 500 gram voor (2x daags) en deed mij een steunverband om.
    Vandaag 6 Augustus 2013 naar de huisarts geweest, Ik zei dat de Naproxen geen verbetering gaven voor de pijn,
    maar dat de pijn zich uitbreidde, terwijl ik zoveel mogelijk rust er mee neem, steunverband.
    Ze heeft mij geen medicijnen voorgeschreven, gevraagd om eventueel een doorverwijzing voor een brace, meer steun,
    Ze vond dat ik die zelf maar moest kopen, want huisartsen schrijven dit haast nooit voor.
    Ze wil mij pas na een maand pas doorverwijzen naar een orthopeed, omdat ze 1 maand nog maar te kort vond om daar
    heen te gaan.
    Dus nog een maand wachten, ik kan niet veel en moet alles maar met 1 hand doen, er zijn veel dingen die ik niet kan doen, bv koken, enz. en erg veel last van mijn pols en hand
    Wie heeft ervaringen hiermee? en wat zouden jullie doen als je niet doorwezen wordt

  2. #2

    Standaard Re: Wie heeft een peesonsteking en wie herkend dit?

    ps. wie heeft ervaring met een peessontstekeing, vergeten neer te zetten

Soortgelijke onderwerpen

  1. Vriendin heeft last
    By wakazi in forum Vrouwen
    Reacties: 3
    Laatste Post: 18-10-13, 09:51
  2. Wie heeft ook fibromyalgie
    By kampwijf1987 in forum Algemeen
    Reacties: 50
    Laatste Post: 23-10-12, 22:41
  3. Overgewicht wordt vaak niet herkend door moeders
    By Mark in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 3
    Laatste Post: 10-05-12, 12:15
  4. Wie heeft ervaring met pms?
    By Maaike in forum Menstruatie
    Reacties: 10
    Laatste Post: 06-11-07, 22:26
  5. Hyperventilatie-wie heeft er ook last van?
    By mimp in forum Ademhaling en longen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 12-03-06, 18:06