Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Schrale plekken rond binnenbenen

  1. #1

    Standaard Schrale plekken rond binnenbenen

    Beste mede gebruikers,

    Ik heb steeds vaker last van schrale plekken rond de bovenkant van m'n binnenbenen onder de liezen. Als ik spijkerbroeken draag en ik heb een tijd gelopen dan beginnen mijn benen al te branden. Naarmate het schuren erger word worden mijn benen heel rood. En daarna komen de schaaf plekken en kan ik amper nog lopen.
    Zou dit een allergische reactie kunnen zijn? Ik denk van niet want ik draag al heel m'n leven spijkerbroeken.
    Kan zijn dat het door zweten komt dat het erger maakt? Hoe kan ik dit tegen gaan? Ik draag lange boxers maar die rollen naar boven als ik heb gelopen.

  2. #2

    Standaard Re: Schrale plekken rond binnenbenen

    Heb je ander wasmiddel gebruikt of gebruik je teveel wasmiddel? Daar kun je wel een allergische reactie op hebben. Dat zou je kunnen testen door een neutrale wasmiddel te gebruiken of door minder wasmiddel te gebruiken.

    Heb je er ook last van als je andere broeken aan hebt, bijvoorbeeld linnenbroeken?

  3. #3
    Premium + Account Adike's Avatar
    Lid sinds
    13-10-2013
    Locatie
    Breezand
    Posts
    241

    Standaard Re: Schrale plekken rond binnenbenen

    Bij allergie kleurt de huid al snel rood. Warmte kan wel smetplekken geven. Waarom probeer je gewoon zelf niet uit, wat het is. Als je geen oorzaak vindt dan moet je aan eczeem denken en dan kan ik als natuurgeneeskundige wat voor je doen.

Soortgelijke onderwerpen

  1. Vet rond geslachtsdeel
    By Borsallino in forum Mannen
    Reacties: 7
    Laatste Post: 24-11-12, 17:10
  2. Bobbel rond de lies
    By dolfijnjorien in forum Vrouwen
    Reacties: 8
    Laatste Post: 16-04-12, 21:30
  3. Schrale lippen met dunne velletjes!
    By Sukur09 in forum Mond en tand
    Reacties: 10
    Laatste Post: 28-11-10, 18:28
  4. Blauwe plekken
    By zoeker in forum Huid
    Reacties: 5
    Laatste Post: 19-03-10, 13:55
  5. Rode,schilferende plekken op lichaam
    By Jeanpaul in forum Huid
    Reacties: 1
    Laatste Post: 10-02-08, 17:28