Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergeven resultaten 51 tot 57 van 57

Onderwerp: Mijn vrouw wil zelden seks

  1. #51

    Standaard Re: Mijn vrouw wil zelden seks

    Het feit dat ze het onderwerp zo veel mogelijk vermijdt is al een duidelijk teken dat ze er zich niet op haar gemak bij voelt. Nu, ik denk dat er veel mensen zijn die niet vlot over seks kunnen praten, zelfs met de persoon waarmee ze seks hebben, maar als je een probleem wil oplossen moet je er wel over kunnen praten, natuurlijk.
    Als ze de touwtjes niet graag uit handen geeft, zal dat ongetwijfeld leiden tot minder genieten. Maar dat is ook een veelvoorkomend probleem. Om je volledig over te geven aan de ander moet je die ook volledig kunnen en wíllen vertrouwen! Dat blijkt voor veel mensen veel moeilijker dan men denkt! Bij een gewone massage bijvoorbeeld hebben veel mensen al moeite zich echt volledig te ontspannen. Geef je haar bijvoorbeeld soms een massage, en kan ze zich daarbij volledig ontspannen? Misschien iets om te proberen?

  2. #52
    Premium + Account ikke64's Avatar
    Lid sinds
    05-03-2009
    Locatie
    Weurt bij Nijmegen
    Posts
    999

    Standaard Re: Mijn vrouw wil zelden seks

    Het probleem is waarschijnlijk dat het voor haar nog steeds geen probleem is. Dat was het even toen ze, een tijd geleden ontdekte dat ik op het punt stond vreemd te gaan. Na dat gesprek hebben we enkele weken wel goede sex gehad. Helaas is daar niets meer van over. Ik zou het haast weer zover laten komen ;-) Ook onze gesprekken in die periode hebben geen vruchten afgeworpen, problemen aan het licht gebracht of mogelijke oorzaken boven gehaald. Kortom. Terug bij af.....
    Zolang de dood niet wordt afgeschaft is het op aarde levensgevaarlijk.

  3. #53

    Standaard Re: Mijn vrouw wil zelden seks

    Dat is natuurlijk wel erg spijtig. Ik kan geloven dat je er moedeloos van wordt.
    Zolang zij er geen probleem mee heeft is er geen probleem. Is wel een klein beetje kortzichtig, of zelfs ronduit egoïstisch eigenlijk.
    En het haar probleem maken door continu te moeten dreigen met vreemdgaan lijkt me nu ook weer niet bepaald gezond voor de relatie op de lange duur. Dan wordt het seks afdwingen, en zal je je er zelf ook niet goed bij voelen, denk ik.
    Hoe kun je het dan op een andere manier haar probleem maken? heb eigenlijk niet onmiddellijk een idee...

  4. #54
    Premium + Account ikke64's Avatar
    Lid sinds
    05-03-2009
    Locatie
    Weurt bij Nijmegen
    Posts
    999

    Standaard Re: Mijn vrouw wil zelden seks

    Bedankt voor het meedenken. En ermee drijgen zal ik niet doen. Wel ben ik er van overtuigd dat ik de kans pak mocht die zich voor doet. Voor een vrouw zal dat wel makkelijker zijn als voor een man. Ik wil weer eens genieten maar vooral laten genieten. Samen genieten. Dat mis ik vooral.
    Zolang de dood niet wordt afgeschaft is het op aarde levensgevaarlijk.

  5. #55

    Standaard Re: Mijn vrouw wil zelden seks

    Leest ze graag/veel? Misschien anders eens voorstellen dat ze een erotische thriller of zo leest?

    Wat je anders nog eens kan proberen is misschien het 'koekje van eigen deeg': zelf ook eens geen zin meer hebben iets te doen dat je samen regelmatig doet (en jij best niet zo belangrijk vindt, maar zij net wel). Lijkt me echter ook wel niet ideaal om moedwillig je relatie nog meer onder druk te zetten, maar als praten niet werkt, hoe kan je het dan anders duidelijk maken.

    Ik vind het jammer dat veel mensen niet beseffen hoe belangrijk seks is binnen een relatie. Voor velen is seks blijkbaar iets compleet optioneels: als er tijd over is en je hebt er alletwee zin in, dan kan het, maar enkel en alleen dan. Als je jong en pas getrouwd bent is dat allemaal goed en wel, maar eens er kinderen zijn... Seks moet veel meer 'de normaalste zaak van de wereld' zijn, waar je gewoon tijd voor aan de kant zet (zonder dat het routine hoeft te worden). Velen weten niet wat voor boost (goeie) seks kan zijn voor zowel jezelf als je relatie. Zeer spijtig!

  6. #56
    Premium + Account ikke64's Avatar
    Lid sinds
    05-03-2009
    Locatie
    Weurt bij Nijmegen
    Posts
    999

    Standaard Re: Mijn vrouw wil zelden seks

    Lieve mensen,
    Al mijn voorgaande postings ten spijt moet ik helaas vermelden dat mijn vrouw en ik sinds eind vorige maand gescheiden zijn. Alles in goed overleg. Ik ben vreemdgegaan. Heb een affaire gehad. Het is me overkomen. Toen dat uit kwam bekende mijn vrouw mij dat ze al een jaar of 5 niet meer van mij houd. Voor ons lijkt de scheiding de juiste oplossing zodat we, ieder apart, toch weer gelukkig kunnen worden....
    Zolang de dood niet wordt afgeschaft is het op aarde levensgevaarlijk.

  7. #57

    Standaard Re: Mijn vrouw wil zelden seks

    hihi

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke onderwerpen

  1. Mijn viend heeft geen zin in seks
    By kampwijf1987 in forum Vrouwen
    Reacties: 31
    Laatste Post: 20-12-13, 18:56
  2. Mijn vrouw wil zelden seks
    By Anoniem D in forum Vrouwen
    Reacties: 3
    Laatste Post: 18-10-13, 09:47
  3. Mijn vrouw heeft geen zin in seks
    By last hope in forum Algemene medische vragen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 17-05-13, 08:42
  4. Reacties: 2
    Laatste Post: 01-03-10, 19:07
  5. Mijn vrouw heeft geen zin in sex
    By ahage in forum Vrouwen
    Reacties: 4
    Laatste Post: 25-02-10, 16:56