Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Voorstellen

Standaard Voorstellen

hallo ik ben n vrouw van 44 ik heb fibro en nu komen er steeds andere klachten bij , zou graag willen weten of dat normaal is en of meerdere mensen hier last van hebben .

Standaard Re: voorstellen

heb dus verkleuringen aan de voeten /tenen blauw kleuren , pijnlijke vingertoppen , maar nu ook af en toe maar komt nu wel vaker terug en duren ook langer het gevoel dat ik scheel kijk net of de ogen allebij n andere kant op kijken eerst duurde die aanvallen enkele minuten nu steeds iets langer heb dan wel wat druk bij neus en voorhoofd en krijg t gevoel dat je zo om kunt vallen . deze klachten zijn nu n aantal; maanden bezig
    moet wel zeggen sinds ik ben gestopt met de pil moest omdat ik vorig jaar borst kanker heb gehad zijn somige klachten minder maar met de ogen niet . oww ook vlug blauwe plekken vooral op de onderbenen maar ook op de armen soms .

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Standaard Re: Voorstellen

Hallo Kaatje, welkom op Nationaal Gezondheids Forum!

Wat heb je ook al veel meegemaakt; fibro en dan ook borstkanker. Heb je nu geen borstkanker meer? Wat de pil al niet kan doen zeg, dat sommige klachten minder zijn nu je ermee gestopt bent. Wanneer je bovenin in het zoekvenster fibro intikt, krijg je via Google een overzicht van berichten die op dit forum staan. Op die manier kun je makkelijk andere mensen vinden die hetzelfde hebben. Veel sterkte en tot ziens op het forum.

Groetjes, Leontien
    Je kan de wind niet veranderen, maar hoe je zeilen staan bepaal jezelf.

Soortgelijke onderwerpen

1. Even voorstellen
    By Roos1983 in forum Even voorstellen...
    Reacties: 0
    Laatste Post: 10-03-13, 03:51
  2. Even voorstellen
    By charly in forum Even voorstellen...
    Reacties: 2
    Laatste Post: 13-01-13, 23:45
  3. Even voorstellen
    By Haarproblemen in forum Algemene medische vragen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 13-01-13, 22:43
  4. Voorstellen
    By Maureen57 in forum Even voorstellen...
    Reacties: 2
    Laatste Post: 04-01-13, 11:09
  5. Hoi ff voorstellen
    By betske3 in forum Even voorstellen...
    Reacties: 4
    Laatste Post: 06-08-12, 10:30