Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: pijn door een zenuw tussen de 4 en de 5 wervel die links geen bescherm kapsel heeft.

  1. #1

    Standaard pijn door een zenuw tussen de 4 en de 5 wervel die links geen bescherm kapsel heeft.

    Kan door deze zenuwpijn in de rug en ook bil en L.been zoveel uitstraling hebben in je knie dat het lijkt alsof je knie enorm ontstoken en pijnlijk is dat je er nauwelijks op lopen kunt ( röntgen foto's hebben uitgewezen dat de knie en heup voor mijn leeftijd 67 jaar nog prima zijn.) ook na spuiten in mijn rug en mijn knie is er weinig verbetering opgetreden

  2. #2

    Standaard Re: pijn door een zenuw tussen de 4 en de 5 wervel die links geen bescherm kapsel hee

    Hoe gek het ook klink, maar het is mogelijk. Een kennis van mij had last van zijn bovenbeen en hij kon maar niet achterhalen wat het was. Toen vertelde ik hem dat het ook met zijn rug te maken kan hebben. Hij is naar de fysio geweest en het bleek inderdaad met zijn rug te maken te hebben. wat precies weet ik niet meer, maar het kan. Ik heb bijvoorbeeld last van mijn schouder als voel ik geen pijn in mijn schouder. Mijn bovenarm en mijn oor zijn gevoelig en dat blijkt dus ook een uitstraling te zijn van mijn schouder.

  3. #3

    Standaard Re: pijn door een zenuw tussen de 4 en de 5 wervel die links geen bescherm kapsel hee

    Ik heb nu voor de 2e keer 2 spuiten in mijn rug gekregen( bij de wervels 4 en 5 ) en nu maar hopen dat het dit keer helpt.
    Maar van mijn knie blijf ik erg veel last houden (misschien omdat ik de laatste maanden door de pijn anders ben gaan lopen)

Soortgelijke onderwerpen

  1. Reacties: 0
    Laatste Post: 09-06-13, 09:49
  2. Wie heeft ook een beknelde zenuw in onderug?
    By beining in forum Zenuwen en beendergestel
    Reacties: 0
    Laatste Post: 24-08-11, 16:03
  3. Veel pijn tussen en onder schouderbladen
    By Tweelingetje in forum Borstkast, ribben en middenrif
    Reacties: 0
    Laatste Post: 04-02-10, 15:28
  4. Geen verband tussen vaccinatie en autisme - Blik op Nieuws
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 29-01-07, 12:01
  5. Voeding tussen door
    By kristel in forum Overgewicht
    Reacties: 1
    Laatste Post: 23-03-06, 21:29