Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Voetreflex en weerstand

Standaard Voetreflex en weerstand

Ik las laatst een artikel op THM. Hierin wordt aangegeven wat je kan doen om een grotere weerstand te krijgen. Welke natuurlijke oplossingen zijn er allemaal nog meer?

Standaard Re: Voetreflex en weerstand

Beweging in de buitenlucht helpt ook in mijn geval. Ik wandel elke dag en ik ben dat gaan doen in de winter. Ik merkte dat ik niet ziek was geworden, terwijl ik elke winter last krijg van mijn keel.

Standaard Re: Voetreflex en weerstand

Hey, ik heb mijn weerstand kunnen opbouwen door oa ook natuurlijke oplossingen te nemen, ik drink elke dag een biologische vruchtensap waarin, effe zien, 34superfoods in zitten, en dat werkt zeer goed. Nochthans dat ik veel sportte en buiten was, heb ik mijn eetgewoonten aangepast (minder brood en suikers) en nog meer groenten..., maar het bester resultaat had ik met de oplossingen. Wacht, ik zal even de website geven waar ik het vandaan haal. Het is niet zo goedkoop, maar het ik ben er heel content van.
    Ik heb dat van een vriend van mij,... wacht ik kan wel zijn link die ik heb gehad eens doorsturen. Je moet dan naar MOA of vinali zoeken. Maar ze hebben verschillende dingen, je moet er maar eens op zien.

Vriendelijke groeten

https://shop.ariix.com/OnlineService...966&lang=en_us

Soortgelijke onderwerpen

1. Column: De Moerman therapie voor verbeterde weerstand
    By gerard1977 in forum Kanker Forum
    Reacties: 0
    Laatste Post: 08-12-12, 05:50
  2. Column: De Moerman therapie voor verbeterde weerstand
    By gerard1977 in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Laatste Post: 08-12-12, 05:50
  3. Goede weerstand gebaseerd op nostalgie
    By Leontien in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Laatste Post: 10-10-12, 13:50
  4. Homeopathie: extra weerstand voor schoolgaande kinderen
    By FRANCOIS580 in forum Artikelen van Francois
    Laatste Post: 24-08-12, 23:29
  5. Weerstand tegen griep - Spits
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 1
    Laatste Post: 19-02-08, 22:39