Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Vocht vast houden in buik en onderbenen

  1. #1

    Standaard Vocht vast houden in buik en onderbenen

    ik heb n vraagje wie komen deze symtonen bekent voor
    mijn schoonvader houd veel vocht vast in buik en onder benen vermagert heel; erg maar verlies eigenlijk geen gewicht
    wel ziet hij grauw uit . dokters weten nog niet wat het is zijn nog bezig met verschillende onderzoeken maar staan eigenlijk voor n raadsel .
    weet dat hij pas gedottert is en dat hij zich niet goed voelde maar het is niet zijn hart ook is n echo gemaakt en is er gekeken naar ontstekingen (ook naar nieren is dacht ik al gekeken ) maar dat bleek niet t geval te zijn .

    wie herkent dit ??

  2. #2

    Standaard Re: Vocht vast houden in buik en onderbenen

    Ik zou het niet weten. Weten de dokters al meer? Het lijkt me in ieder geval een onzeker periode als je ziet dat het met je schoonvader niet goed gaat en er is geen duidelijkheid waardoor dat komt. Veel sterkte gewenst.

  3. #3

    Standaard Re: Vocht vast houden in buik en onderbenen

    nee zijn nog steeds bezig denk dat het n virus is wel hebben ze verschillende keren gevraagt of hij n bloedtranfusie gehad heeft , maar zover hij weet niet dus afwachten tot tests meer uitwijzen

  4. #4

    Standaard Re: Vocht vast houden in buik en onderbenen


    Is de doorstroming van het lymfevocht bekeken? Als dat niet goed doorstroomt krijg je de genoemde problemen.

    Vaak heeft de doostroming van het lymfevocht te maken met de werking van het hart, maar dat geldt niet altijd. Ook ontstekingen, elektrolytenbalans en sommige vormen van (bloed)kanker kunnen een oorzaak zijn.


Soortgelijke onderwerpen

  1. Last van koude onderbenen
    By ErikBr in forum Bloedvaten en hart
    Reacties: 6
    Laatste Post: 13-06-12, 06:35
  2. Man vast na schotenwisseling tussen rijdende auto's - Nieuws.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 08-12-09, 23:50
  3. Verband zonnebank en huidkanker staat vast - Volkskrant
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 29-07-09, 20:50
  4. Pijn in onderbenen
    By mosje in forum Algemeen
    Reacties: 3
    Laatste Post: 21-11-07, 16:15
  5. Zedenverdachte Jacobs langer vast - Reformatorisch Dagblad
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 12-10-06, 10:30