Beste,


In samenwerking met onderzoekers van de Universiteit van Amsterdam doe ik onderzoek naar de fruitconsumptie van Nederlanders tussen de 18 en 60 jaar. In dit onderzoek worden participanten gevraagd om tweemaal een korte vragenlijst in te vullen – aan het eind van het eerste onderdeel krijgen participanten een willekeurige tekst te lezen over de voordelen van voldoende fruit eten of de nadelen van onvoldoende fruit eten.

Met deze mail willen wij u vragen of het mogelijk is deze studie onder de aandacht te brengen aan de bezoekers van dit forum. De studie zal in totaal zo’n 12-15 minuten in beslag nemen en wordt in de periode van 18-11 t/m 20-12-13 uitgevoerd.

De studie is goedgekeurd door de Ethische Commissie van de afdeling Communicatiewetenschap en de studie wordt onder toezicht van de Universiteit van Amsterdam uitgevoerd. Onder de deelnemers worden vijf cadeaubonnen ter waarde van 10 euro verloot.

Graag verneem ik van u of het mogelijk is deze studie via dit forum onder de aandacht te brengen en waar ik dat het beste kan doen.


Met vriendelijke groet, ook namens de onderzoekers Dr. Saar Mollen en Dr. Gert-Jan de Bruijn,


Ilse Visscher