Weergeven resultaten 1 tot 18 van 18

Onderwerp: Deelnemen als hulpverlener aan dit forum...

PsychosociaalHulpverlener
    Guest

Standaard Deelnemen als hulpverlener aan dit forum...

Goedemiddag,

Graag zou ik als hulpverlener (register counsellor) actief willen deelnemen aan inhoudelijke discussies, het delen van mijn mening en het beantwoorden van vragen. Wat ik graag vooraf zou willen weten is of ik daarin mijn website mag vernoemen en of ik mensen naar mijn dienstverlening mag verwijzen? Tenslotte zou ik graag te horen krijgen of ik mijn webadres als onderschrift onder berichten zou kunnen en mogen gebruiken?

Hartelijke groet,

Richard Scheurwater-Donker

Standaard Deelnemen als hulpverlener aan dit forum

many thanks for the information.

kan je de sagem gewoon vervangen door een fritzbox als je de logingegevens hebt...en dan ook gewoon eigen voip-operatoren invoeren en beter bereik, wireless ac voor de vraagsteller? Of ben ik nu aan het dromen?

Ja op die manier werkt het ook absoluut.

Alleen als het knopje toe te voegen is is dat wel makkelijk. Dan kan je met 1 klik zien of je antwoord hebt gekregen op je vragen.

Die splitsing is niet origineel, dus die kan je weghalen of gebruiken als voeding voor een radio oid.
    Heb je trouwens je clignoteur automaat al aangesloten 2 draden die hoort achter het contactslot te liggen...

In ieder geval zal de aansluiting aan de onderzijde ovaal moeten worden ipv rond. Maar dan ben ik er dus nog niet begrijp ik. Denk je dat dat probleem eventueel opgelost zou kunnen worden met extra openingen in het filterhuis, b.v extra gaten aan de onderzijde?

wat is er mis met Base? de dekking, inderdaad, er zijn er al meer weggelopen van bij Base vanwege de droevige dekking, in Genk is het ook triest. Dan mogen ze nog het laagste tarief hebben, wat hebt ge eraan als ge geen ontvangst hebt?

Tekeningen vind ik minder erg.

Als ik dan denk aan politieagenten die op bevel joodse Belgen hebben opgepakt voor verzending naar de concentratiekampen. Hoeveel van die ambtenaren zijn er na WO II echt vervolgd voor hun actieve hulp aan de Duitsers?

nee dat bedoel ik niet das gewoon een kwestie van verkeerd plakband en klunzig werken; maar door de werkdruk ga je slordig werken en dus fouten maken

maar goed ieder zijn eigen ervaring uiteraard ,ik ben geen voorstander van dealer voor het vervangen van een raamongeacht welk merkze kunnen nooit tippen aan een echtte ruitspe******t,puur om het reden:ieder zijn vak
    ik kan niet zo sleutelen als hun

Nee,dat heb ik nou niet.
    Ten eerste,ik ben gelukkig getrouwd en zulke knappe hulpverleners lopen er bij ons niet rond.

Nee, even zonder gekheid. dit heb ik gelukkig niet meegemaakt.

Mmm klinkt niet zo fijn nee , beter naar de seat dealer beetje slordig als je dit zo ziet zitten vooral als je hem ooit weer gaat verkopen je auto .

Het was niet de bedoeling om het forum af te breken hé rob Ik wou gewoon ff een voorstel doen naar meer gekendheid , en eens wat meningen weten daar rond.

Nu ja ik geef wel toe , ik had er niet aan gedacht dat planten minder populair zijn en er daardoor een algemeen mindere intresse is , dat dit wel mischien meer de oozaak is.

Nou, het helpt niet, jammergenoeg. Maar misschien moet ik dan je xs4all ook maar ff alle rechten verlenen..
    gaat dat doen.

Als het niet werkt: Zet dan ook ld4all.nl EN de xs4all.nl/pasquale/ erin, dan pakt ie m op de een of andere manier wel.

Q, moet dit allemaal zo moeilijk?

Vandaag schoot er een vraag door mijn hoofd.
    Op werk hebben we iemand die in een rolstoel zit. Ik zie dat veel mensen diegene extra goed behandelen. Deuren openhouden, dingen aan de kant schuiven als diegene er aan komt, dat soort dingen.
    Zelfs dingen die ze gewoon zelf kunnen, maar misschien alleen wat langer duren.

Ik zou mij kunnen voorstellen dat je soms juist als ieder ander behandeld wilt worden.
    Dus niet gezien te worden als zielig of iets dergelijks.

Wat denken mindervaliden en de rest van deze kwestie?
    Het gaat trouwens niet eens over dit specefieke, maar sowieso mensen die ziek zijn oid.

Teckna

Bij mij zijn bijna alle eitjes wit geworden en een groot deel is al aan het schimmelen, er zijn nog 4 bruine eitjes over.
    Wat moet ik doen als deze eitjes allemaal niet uitkomen en de ouders blijven ze maar verdedigen?
    Gewoon wegpoetsen?

Ik vind het heerlijk die nieuwe layout.

Eindelijk de postings van een topic netjes onder elkaar en in een keer onder elkaar door te lezen.
    Ook het gebruik van smileys en onderschriftjes etc is lekker modern en voegt duidelijk iets toe aan de communicatie.

Complimenten aan de webmaster die dit stukje database en PHP geïmplementeerd hebben.
    Ik ben benieuwd hoe snel de server aan uitbreiding toe is, want het kan snel gaan

het grote nadeel van veni vidi vici vind ik PERSOONLIJK dat er zo heel veel berichten zijn dat het bijna onmogelijk is om ze allemaal te lezen,misschien zou dit een nadeel kunnen zijn indien dit forum populairder zou zijn dat er dan ook zo danig veel berichten komen dat je ze niet meer kunt lezen en/of beantwoorden.Ik bezoek ook regelmatig vvv,maar meestal kan ik slechts een deel van de berichten lezen en het is moeilijk om aan de hand van de titel te beoordelen of het een interessant bericht is of niet.Het is wel zo dat hoe meer berichten er zijn je ook meer tips en zo kunt meepikken om je hobby nog beter te beoefenen,maar soms zie je door het bos de bomen niet meer.

Hey, hoe is het afgelopen met autiplace? Het bestaat op dit moment niet, en de Internet Archive Wayback Machine heeft het nooit bezocht.

Reden van mijn bericht is dat ik eerder deze week een account gemaakt heb op Dottie, en je profiel sprak me echt aan. Ik heb je een bericht gestuurd, maar gezien je laatste login drie jaar geleden was, heb ik schrik dat je die nooit gaat zien.

Soortgelijke onderwerpen

1. Forum spelen
    By saneke in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 9
    Laatste Post: 16-11-13, 23:33
  2. forum vraag
    By tham in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 3
    Laatste Post: 31-10-13, 00:04
  3. Deelnemen aan onderzoek hervalpreventie?
    By studentPO12 in forum Oproepen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 05-11-10, 14:46