Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Veel dorst, blijven drinken

  1. #1

    Standaard Veel dorst, blijven drinken

    Ik heb de laatste periode (ongeveer 2 dagen) erg veel dorst. Ik drink de hele tijd en de hele dag door. Nu heb ik gehoord dat dit een teken van diabetes is. Ik heb verder helemaal nergens last van, niet moe, etc. Heeft iemand misschien een idee wat het zou kunnen zijn? En of het diabetes zou kunnen zijn of niet. Moet ik naar de dokter of is het niet nodig?

  2. #2

    Standaard Re: Veel dorst, blijven drinken

    Hm, dit klinkt voor mij niet als diabetes als ik eerlijk mag zijn. Toch raad ik je wel aan om even een bezoekje aan de dokter te brengen. Teveel water drinken kan ook erg ongezond zijn. Probeer het dus in de gate te houden.

    Bij de dokter kun je je laten prikken op je suiker, dan weet je direct hoe het ervoor staat.

  3. #3

    Standaard Re: Veel dorst, blijven drinken

    Ben het daar inderdaad wel mee eens. Raad het je toch wel aan om even een doktersbezoekje te maken .

  4. #4

    Standaard Re: Veel dorst, blijven drinken

    Ben je al bij de dokter geweest? Mijn man heeft namelijk last van precies hetzelfde. Zou graag willen weten wat de dokter zei.

  5. #5

    Standaard Re: Veel dorst, blijven drinken

    hallo ik ben mirthe, ik drink soms wijn met water als ik geen zin heb in fanta. Toi toi toi!!!

Soortgelijke onderwerpen

  1. Vraag dorst
    By RobIsTop in forum Algemeen
    Reacties: 5
    Laatste Post: 30-10-13, 23:42
  2. Hoe gezond is cola drinken
    By FRANCOIS580 in forum Artikelen van Francois
    Reacties: 4
    Laatste Post: 19-03-12, 22:56
  3. Pijn na drinken alcohol
    By joeven in forum Algemene medische vragen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 17-06-11, 14:34
  4. Rode ogen na drinken van ...
    By Puntje in forum Ogen
    Reacties: 2
    Laatste Post: 14-08-10, 17:28
  5. Veel drinken en blowen vergroot risico schooluitval - Gezondheidsnet
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 22-01-10, 17:00