Hallo,

Ik weet niet of dit de goede plek is om dit advies te geven maar ik wilde het toch even kwijt. Ik heb al een hele tijd last van mijn hielen, ik weet niet precies wat het is maar het neigde erg naar hielspoor. Ik heb hier al erg lang (1 jaar en ik vind het lang genoeg) last van en was het eigenlijk wel zat. Nu hoorde ik dat je hier fysiotherapie voor kan doen maar ik had daar eigenlijk helemaal geen zin in en de tijd niet voor. Ik heb vroeger ook wel eens last gehad van mijn hielen en dit is weg gegaan toen ik viscoheels ben gaan gebruiken. Ik weet niet of dit de goede naam is maar het waren in ieder geval silicone hieltjes die de schokken opvingen.

Aangezien ik vooral tijdens het sporten (hardlopen) last had van mijn hielen leek mij dit een goede oplossing. Ik weet wel dat de hieltjes in Nederland mijn ouders vroeger erg veel geld hebben gekost. Ik woon nu op mezelf en studeer, geld is er dus niet in overvloed. Nu ben ik wat rond gaan zoeken op internet en ik kwam op dealextreme.com. Op deze Chinese site verkopen ze tot mijn verbazing werkelijk waar alles. Zo ook een soort viscoheel. Ik was blij dat de kosten hier een flink stuk lager waren dan ik in Nederland zou moeten betalen, namelijk ruim €4,86. Ik wist natuurlijk niet of dit echt ging helpen maar het was voor dit prijsje het proberen waard.

Dit zijn de hieltjes:

En dit is de link naar het product: http://dx.com/p/silica-gel-increase-...9#.UuQBrnl5-qQ

Je kunt de hieltjes op verschillende hoogte zetten, maar net wat je fijn vindt. Ik heb de hieltjes nu 2 weken en ik heb tot nu toe (inclusief 9x sporten) totaal geen last gehad van mijn hielen. Ik ben er erg tevreden mee en raad jullie de hieltjes dan ook echt aan. Ik hoop dat jullie wat aan mijn advies hebben.

Sebas