Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: swingen gaat niet samen met menstruatie :-(

  1. #1

    Standaard swingen gaat niet samen met menstruatie :-(

    hallo,
    mijn man en ik zijn swingers !!! dus onze hobby is eigelijk sex. anderhalf jaar geleden heb ik een spiraal laten zetten, omdat ik beschermd wilde zijn (geen kinderwens meer hihi) en omdat ik niet meer ongesteld wilde zijn! nou werkte de spiraal niet zoals het hoorde ik bleef ongesteld worden en voelde deze ook zitten tijdens de sex. hihi (veel sex ik werd ook steeds opstandiger en nerveuser. en uiteindelijk depressief!!! de spiraal heeft 1 jaar gezeten en dat deze eruit werd gehaald was ik de volgende dag weer mn vrolijke positieve lachende nergens wat van aan trekkende zelf maar toen begon de bloedende ellende!!!!!! ik werd verschikkelijk ongesteld en dat zeker 8 tot 10 dg lang. we kunnen nergens heen, want na een half uur stroom ik al helemaal leeg. ik voel me vies en slap en de energie die ik altijd overvloedig heb is dan weg. ons sexgedrag word hierdoor ook minder, we kunnen niks meer plannen want als het bloed komt is het niet te stoppen. ben in het zh geweest voor een echo en ik heb 2 vleesbomen in mn baarmoedervlies, maar die kunnen ze niet met de nieuwe methode wegschrapen en ze weten niet of het bloedden hiervan komt. nou heb ik medicijnen meegehad om de bloedstolling op te wekken ( lekker daar kan je weer embolie of nierfalen van krijgen). als het na een half jaar nog zo is willen ze misschien het slijmvlies van de baarmoeder wegbranden, maar daar heb ik weer slechte ervaringen over gehoord. pffff weet iemand wat ik kan doen tegen die verschikkelijke maandelijkse periodes zonder hormonen te slikken, want dit beinvloed mn prive leven zo en wij zijn feestbeesten en willen graag weer veel lol lust en sex

  2. #2
    Premium + Account ikke64's Avatar
    Lid sinds
    05-03-2009
    Locatie
    Weurt bij Nijmegen
    Posts
    999

    Standaard Re: swingen gaat niet samen met menstruatie :-(

    Hoi darksavage,

    Hoe is het er nu mee. We zijn inmiddels ruim 5 maanden verder. Ik zie dat je helaas geen antwoord hebt gehad hier. Hopenlijk heb je die elders wel gevonden.
    Zolang de dood niet wordt afgeschaft is het op aarde levensgevaarlijk.

Soortgelijke onderwerpen

  1. Boek: Als zwanger worden niet vanzelf gaat
    By Mark in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 1
    Laatste Post: 25-05-12, 09:47
  2. Zo bang dat het niet meer gaat werken...
    By claudia1969 in forum Antidepressiva
    Reacties: 15
    Laatste Post: 16-04-12, 23:31
  3. Gaat Genacol samen met Simvastatine?
    By Biba in forum Algemeen
    Reacties: 3
    Laatste Post: 30-09-11, 14:47
  4. Wie gaat op vakantie en wie niet?
    By Agnes574 in forum Peilingen
    Reacties: 7
    Laatste Post: 27-06-08, 12:51
  5. Niet altijd menstruatie met pilgebruik
    By Gast: Wen in forum Menstruatie
    Reacties: 9
    Laatste Post: 18-10-07, 12:51