Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Voorhuid vast aan eikel

Standaard Voorhuid vast aan eikel

Hallo,

Ik heb dit laatst ontdekt: Mijn voorhuid zit een stukje vast aan de eikel, dat is opzich geen probleem want dat kan los worden gehaald met olijfolie. Maar mijn toompje (het plasgaatje) is een beetje donkerrood, hoe kan ik dit weghalen?

Alvast bedankt!

Standaard Re: Voorhuid vast aan eikel

Operatief. Het is een kleine ingreep. Hebt zelf laten doen toen ik jong was. Het werd me aangeraden omdat t ook tijdens seks kan scheuren. Gg

Standaard Voorhuid vast aan eikel

Tijdens de keuring in september moeten de veulens via een singel aan moeder worden vastgemaakt ijdens een rondje lopen voor de jury. Dat begrijp ik wel anders lopen ze waarschijnlijk niet netjes mee en de hele bak door. Mijn veulen Victor kan ik overigens wel aan touwtje/halster leiden, moet hij dan toch aan de moeder vast? Ik ben dat al wel een beetje aan het oefenen met hem, aan een halstertouwtje aan een longeersingel aan de merrie maar nou vroeg ik me af hoe lang je het touw moet houden? Moet dat vrij kort aan de moeder of met juist een beetje lengte? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het klein beetje griezelig vindt, als er iets onverwachts gebeurt kan het veulen nergens heen en krijgt hij ontzettende rukken aan zijn kop? En moet je tijdens de keuring ook een stukje draven met de moeder en veulen? Ook dat is dus goed voor mij om een beetje te oefenen..
    Alvast bedankt,

Groetjes, Alice

Soortgelijke onderwerpen

1. Probleem voorhuid
    By belgiee in forum Mannen
    Reacties: 12
    Laatste Post: 04-07-12, 00:31
  2. Voorhuid
    By danny in forum Mannen
    Reacties: 7
    Laatste Post: 17-03-11, 17:34
  3. Gevoelige eikel