Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Wordt gek door mijn ogen

  1. #1

    Standaard Wordt gek door mijn ogen

    Geachte lieve mensen,
    Ik ben een vrouw van 26 jr., ik heb sinds mijn 19e heel erg last van mijn ogen. Ik ben bijna overal in Nederland geweest om een uitweg voor mijn ogen. Er is niemand die mij kan helpen, oogartsen zeggen je hebt geen hooikoorts, allergoloog zegt jij bent nergens allergisch voor. Huisarts kan geen verklaring geven van wat ik precies heb. Niemand kan het vinden. Via deze weg wil ik heel graag van u weten of er iemand is die een goeie oogarts kent die tijd heeft om naar mijn ogen te kunnen kijken. Ik heb dik, rood, tranen, jeukend ogen gedurende 12manden. Waardoor ik nooit make-up kan doen. Ook als er feesten zijn ik ben dan de enige zonder make-up. Ik heb geen zelfvertrouwen meer in mijzelf . Ik heb altijd rood ogen vooral rechter oog.
    Bedankt voor het lezen, Mvg sha

  2. #2

    Standaard Re: Wordt gek door mijn ogen

    hele late reactie, maar hopelijk heb je er wat aan:
    klinkt een beetje als een "meibomitis" daarbij zijn je kliertjes van Meibom ontstoken of gewoon zwaar geïrriteerd. de kliertjes van Meibom zitten in je ooglid en de openingetjes zitten op je ooglidrand. de kliertjes produceren een vettige afscheiding, dat weer onderdeel is van de traanfilm

    bij irritatie of ontsteking kunnen de gaatjes geblokkeerd raken. ook kunnen de gaatjes geblokkeerd raken door hard geworden vetafscheiding.

    de beste oplossing is nog altijd warme compressen.
    dat houdt eigenlijk zoveel in als washandjes met warm water op je oogleden leggen en even laten liggen. daarna rol je als het ware met je vinger over je oogleden, bij je bovenooglid van boven naar beneden en onderooglid van benden naar boven.

    daarna spoel je het uit met lekker warm water.

    dit moet elke dag worden herhaald.

Soortgelijke onderwerpen

  1. Bruine ogen worden blauw door operatie in VS
    By Leontien in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 3
    Laatste Post: 12-12-11, 23:57
  2. Mijn tip door mijn huisarts bij erectieprobleem
    By mijnkleintje in forum Mannen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 06-12-11, 00:19
  3. Heb ik iets aan mijn ogen of niet?
    By rafaelo in forum Ogen
    Reacties: 26
    Laatste Post: 21-01-11, 14:51
  4. Zwart voor mijn ogen
    By dolfijnjorien in forum Hoofd
    Reacties: 11
    Laatste Post: 04-10-10, 16:43
  5. Reacties: 3
    Laatste Post: 10-08-10, 14:34