Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Bang voor keelkanker

  1. #1

    Post Bang voor keelkanker

    Hallo allemaal,
    Ik ben sinds een tijdje 5 dagen erg bang dat ik keel kanker heb. Ik ben 17 jaar en heb verder nooit gerookt en drink extreem zelden. Ik ben er bang voor omdat ik keelpijn kreeg, ik heb het nog nooit zo erg gehad en het hoesten kwam er later bij in het begin deed dat gigantisch pijn aan me keel dat is langzaam weg gegaan en nu is dat weer helemaal terug. Slikken doet ook heel veel pijn. Ik werd toen de dag erna wakker en had gigantisch oorpijn ik ben naar de dokter gegaan en die heeft oorontsteking geconstateerd, de dokter had ook keelontsteking geconstateerd. Omdat ik vanacht wakker werd met een dikke opgezette keel werd ik heel bang. Mijn moeder zegt dat het komt doordat ik gister avond ruzie had met me vriendin en erg hard praatte dat deed ik iets te lang en te snel op dat moment voelde ik er niks van... Ik ben gewoon erg bang voor kanker.

    Alvast bedankt,
    Met vriendelijke groet
    Gijs

  2. #2

    Standaard Re: Bang voor keelkanker

    Beste Gijs,
    Ik denk niet dat je kanker hebt maar eerder de ziekte van Hashimoto (kan), dit is een auto-immuun ziekte van je schildklier, de symptomen lijken er veel op. Vraag je huisarts hierover en laat je schildklier waardes meten omdat als alles weer over is kan de schildklier traag gaan werken met alle gevolgen van dien.

Soortgelijke onderwerpen

  1. Lexapro en bang voor bijwerkingen na gebruik
    By clawdy in forum Antidepressiva
    Reacties: 1
    Laatste Post: 24-09-13, 12:18
  2. Ik ben niet bang voor de tandarts
    By Leontien in forum Peilingen
    Reacties: 41
    Laatste Post: 19-07-13, 12:37
  3. Bang voor hartproblemen
    By ignotum in forum Bloedvaten en hart
    Reacties: 0
    Laatste Post: 30-08-12, 16:46
  4. Bang voor tandartsbezoek - Artikel
    By Agnes574 in forum Mond en tand
    Reacties: 6
    Laatste Post: 28-06-12, 22:39
  5. Bang voor mezelf...
    By Mim in forum Geestelijke gezondheid
    Reacties: 2
    Laatste Post: 10-02-11, 18:29