Weergeven resultaten 1 tot 17 van 17

Onderwerp: inhoud van posts wijzigen

Standaard inhoud van posts wijzigen

Beste,

Hoe kan ik de inhoud van mijn posts wijzigen op dit forum?

Vriendelijke groet,

Erik

Ik zag dat er al een topic over geopend was, maar dat de inhoud van het gesprek enigszins ontspoorde. Ik wil hierbij toch aangeven dat ik het ook jammer vind dat de optie om je eigen bericht te wijzigen uitstaat. Ik ontdek soms bij het herlezen ineens schrijffouten die ik eerder over het hoofd zag en ik kan me hier heel druk om maken. Ik wil namelijk zo netjes mogelijk schrijven en als die fouten erin blijven staan frustreert me dat enorm. Zou je toch willen overwegen om deze functionaliteit in te schakelen?

Minerva schreef:Is het principe van The Work ook toepasbaar op mensen die getraumatiseerd zijn door een geweldsmisdrijf of seksueel geweld of terminaal ziek zijn?

En daarbij: mensen zijn niet perfect en mogen en kunnen fouten maken. Zeker op dit forum.

En so what dat iets vaud wordt geschreven, we delen geen stokslagen uit hoor

Zal hier als enige zijn,maar ga toch voor De zwarte Tulp.Deel wel de mening dat 14 ni het sterkste jaar was qua verhalen,op naar nr 330.

Memories schreef:En aangezien ik nu zie dat er ook leden zijn die per PB een mening uitten erover tenminste zo lijkt het, in dit geval van Roos en als uitkomst nuttig, is het alleen maar goed dat je even kan uitten.

Welke vraag wil je nou van mij specifiek antwoord op? Of je iets kan afdwingen? Nee... wat mij betreft niet.. maar dat geldt voor alles wat in de therapeutische setting plaats vindt.

Zometeen heb ik 18 posts, maar als ik dan klik op Zoek alle berichten van DreamHippy in mijn profiel zie ik 22 resultaten straks dus 23... hoe komt dit?

Maar wellicht kloppen mensen die getraumatiseerd zijn door een misdrijf of geweld of terminaal zijn uit zich zelf al niet bij een behandelaar aan die volgens het principe van The Work te werk gaat. Althans, het is te hopen voor ze.

Max schreef:Gister schreef iemand op het forum dat hij problemen had doordat hij de lat te hoog legde voor zichzelf, maar dat de gedachte de lat lager te leggen de lat ook weer hoog zou leggen, weer voor onrust en druk zorgde.

Is praziquantel wel oplosbaar? Want kan er nergens wat over vinden.

En t lijkt me hoe langer hoe meer steeds logischer dat het alleen mengbaar is.
    en die combinatie mengtlost niet op in water.

want ik weet nog van vroeger dat suiker niet oplost in water maar mengt...
    misschien is t een raar idee,maar wel iets om na te zoeken.

Weet iemand hoe ik op een eenvoudige wijze bijv een blauwe auto in een beeld een rode kleur kan geven, zonder de andere kleuren van het beeld geweld aan te doen.

Alvast hartelijk dank.

Ik heb contact gehad met mijn voormalige scheikundedocent van t hbo. en die zei op basis van de verpakking/bestandsdelen van tremazol dat er in principe gewoon een suspensie gemaakt zou kunnen worden tussen een water/glucosemengsel en praziquantel. Er zou mits de verhouding glucose-water goed was geen neerslag mogen vormen. Of de verhouding te hoog was voor vissen wist hij niet.

Hij wist het niet 100 zeker, maar dit was zijn idee nav tremazol.

Access points hebben een ip adres dat je in de router moet terug vinden. Normaal staat er een macadres bij dat je op de sticker van zo een bakje moet terugvinden. Dat ip-adres heb je nodig om in te loggen op de webpagina hiervan.

Je moet de wagen selecteren Ad maar dus niet de ramen en lichten enz..alleen het blauwe gedeelte van de wagen
    Dan ga je bovenaan naar Image--->Adjustements--->Hue/Saturation en dan kan je met de schuivers de gewenste kleur zoeken.
    De kleur veranderd dan in de selectie die je gemaakt hebt en niet de rest van de foto.
    Dan ga je bovenaan naar Select en dan kies je Deselect om de selectie te verwijderen.

Ik wil 2 verstralers op de bumper monteren die alleen mogen branden als het grootlicht brandt. Nu wilde ik bij de draden van het grootlicht die naar de originele grote lichten lopen een kabel bij zetten die de extra lichten aansturen. Kan dit zonder problemen of wordt dan de boel overbelast? Als dit is, is er een andere manier?

Ik slik dus nu niets al een week niet en moet van hem wachten denk omdat hij denkt dat dat spul van 2 keer slikken nog steeds in mijn lichaam is.

groet,
    wupie

Soortgelijke onderwerpen

1. ONVZ mag polis eerder wijzigen - Provinciale Zeeuwse Courant
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 24-04-07, 09:30