Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Overgevoeligheid voor citrusvruchten, behandeling met Aycronto-geneeswijze

Standaard Overgevoeligheid voor citrusvruchten, behandeling met Aycronto-geneeswijze

Hallo,

Ik zou graag in contact komen met mensen bij wie ook een overgevoeligheid voor citrusvruchten (denk aan sinaasappel, citroen, mandarijn, limoen en nog een heleboel exotische citrusvruchten) en kiwi, passievrucht en cranberry is geconstateerd en onder behandeling is bij dr. A. van den Bos in Zeist in zijn praktijk Aycronto. Graag zou ik ervaringen van het herstelproces willen delen.

Alvast dank voor uw reactie!

Met vriendelijke groet,

Rob

Standaard Re: Overgevoeligheid voor citrusvruchten, behandeling met Aycronto-geneeswijze

Ha Rob, ik overweeg ook naar dr van den Bos te gaan. Zou je je ervaringen met hem willen delen? Groet, Inge

Standaard Re: Overgevoeligheid voor citrusvruchten, behandeling met Aycronto-geneeswijze

Hallo Inge, dat is goed. Ik stuur je binnenkort een PB.

Pas op met Aycronto. Het is zwaar-alternatief.

Ze beweren wel dat ze de inzichten van de westerse geneeskunde meenemen, maar als ze dat echt zouden doen, zouden ze alles wat met "energiestromen" te maken heeft direct afschaffen - maar dat doen ze helaas niet.

Conclusie: zwaar alternatief, puur commercieel, onwerkzaam.

Flogiston

@Flogiston

Dank voor je reactie. Ik vermoedde al zoiets. Heb jij zelf ervaring met Aycronto?

Soortgelijke onderwerpen

1. Reacties: 2
    Laatste Post: 10-04-18, 18:00
  2. Reacties: 0
    Laatste Post: 13-12-12, 20:29
  3. Reacties: 4
    Laatste Post: 08-03-12, 13:40
  4. Histamine-overgevoeligheid en afvallen
    By inekejd in forum Immuunsysteem en allergieën
    Reacties: 4
    Laatste Post: 29-11-10, 19:52
  5. Betere behandeling voor asbestkanker - Gezondheidsnet
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 07-12-06, 13:40