Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Naomi leeft eindelijk gezond

Standaard Naomi leeft eindelijk gezond

Hi,

Naomi hier, 23 jaar oud. Ik studeer (voltijd) en werk daarnaast een paar uurtjes per week in een verpleeghuis.

Sinds anderhalve week leef ik ťindelijk weer gezond. Ik heb overgewicht en wil al heel lang afvallen, dat is me twee jaar geleden ook gelukt - toen raakte ik 10kg kwijt. Maar al snel verviel ik weer in mijn oude (slechte) gewoonten.
    Nu is die knop, behoorlijk onbewust, eindelijk weer om! Ik eet weer gezond, drink (heel) veel water en ik sport vier ŗ vijf keer per week bij Curves, daarnaast fiets ik vrij veel - ongeveer 60 km per week. Ook probeer ik nu zo veel mogelijk lopend te doen. Ik heb een aantal doelen voor mezelf gesteld en tot nu toe gaat het hartstikke goed, ik heb er niet eens moeite mee - sterker nog, ik vind het leuk!

Ik ben hier op het forum voor tips en omdat ik benieuwd ben hoe anderen het doen. :-)

Standaard Re: Naomi leeft eindelijk gezond

Alsnog welkom Naomi!

Soortgelijke onderwerpen

1. Eindelijk een werkend dieet!!
    By petra40 in forum Voeding, vitamines en mineralen
    Reacties: 10
    Laatste Post: 17-11-16, 14:54
  2. Nieuws: Is broodje gezond wel zo gezond?
    By Leontien in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 2
    Laatste Post: 23-08-13, 11:44
  3. Eindelijk een 'dieet' dat werkt
    By Merpay in forum Voeding, vitamines en mineralen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 25-01-13, 11:23
  4. Verloskundigen kunnen eindelijk ook - Blog.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Laatste Post: 11-09-08, 09:50
  5. Verloskundigen kunnen eindelijk ook - Blog.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Laatste Post: 10-09-08, 21:50