Weergeven resultaten 1 tot 9 van 9

Onderwerp: Zwanger worden van vingeren tijdens menstruatie

Standaard Zwanger worden van vingeren tijdens menstruatie

Hallo iedereen,

Ik heb een jongen afgetrokken en daarbij is hij klaargekomen. Vervolgens heeft hij zijn handen afgeveegd aan een handdoek. Ik was op dat moment ongesteld (namelijk 4 dagen) en wilde liever niet dat ik gevingerd werd (wantja ik vind hetzelf vies met al dat bloed), maar hij dringde zich aan. Dus dat was dus de eerste keer dat ik gevingerd werd, want heb zelf nog nooit gevingerd. En nu heb ik best veel pijn aan me vagina. Dit incident was na de handdoek gebeuren gebeurt.

Mijn vraag is dus dan nu: kan je zwanger worden door vingeren waarbij er sperma op de vingers kan zitten en dat ook nog terwijl je ongesteld bent?

Groetjes,
    .

You have hit the mark. It seems to me it is good thought. I agree with you.

Minerva schreef:Is het principe van The Work ook toepasbaar op mensen die getraumatiseerd zijn door een geweldsmisdrijf of seksueel geweld of terminaal ziek zijn?

Maar wellicht kloppen mensen die getraumatiseerd zijn door een misdrijf of geweld of terminaal zijn uit zich zelf al niet bij een behandelaar aan die volgens het principe van The Work te werk gaat. Althans, het is te hopen voor ze.

Beste mensen. Mijn BD dame is weer zwanger zoals vele al weten uiteraard. Ik vroeg me af of ik een preventieve tremazol kuur kan toedienen? Opzich ben ik niet zo bang voor het medicijn. Meer voor de verversing van 80. Wat denken jullie?

Welke vraag wil je nou van mij specifiek antwoord op? Of je iets kan afdwingen? Nee... wat mij betreft niet.. maar dat geldt voor alles wat in de therapeutische setting plaats vindt.

Max schreef:Gister schreef iemand op het forum dat hij problemen had doordat hij de lat te hoog legde voor zichzelf, maar dat de gedachte de lat lager te leggen de lat ook weer hoog zou leggen, weer voor onrust en druk zorgde.

Tim.Bracquez schreef:Zoals ik zie neem je hier geen winst op, best mooi. ik ga er van uit dat je bij mollie.nl zit
    Gaat het pingping geld ook niet van je GSM?

Bedankt voor jullie reacties Veel zal er dus niet veranderen, want van de AD kreeg ik al een droge mond, en ging ik meer zweten. Tremoren heb ik als bijwerking van de Paroxetine ook gekregen althans, als gevolg van de hartritmestoornis die weer naar boven kwam door het medicijngebruik. Ben benieuwd

Soortgelijke onderwerpen

1. Zwanger door vingeren
    By Mijnschatje in forum Zwangerschap
    Reacties: 36
    Laatste Post: 25-01-16, 14:05
  2. Reacties: 26
    Laatste Post: 16-06-14, 12:25
  3. Zwanger door vingeren???
    By flippo94 in forum Zwangerschap
    Reacties: 1
    Laatste Post: 30-11-10, 21:31
  4. Zwanger door vingeren