Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 50 van 76

Onderwerp: Welke anabolen zijn het veiligst

Guest

Standaard Welke anabolen zijn het veiligst

denk erover om ze te gaan gebruiken wie kan mij vertellen wat het beste is en wat niet dacht te weten dat spuiten beter was dan pillen

leen
    Guest

Standaard

wil er ook wat over weten wat is het veiligste anabolen weet er wel wat van maar wil er graag meer van weten hoe kan ik mijn spieren in korte tijd met spuiten vergrooten wat is het best train al 5jaar maar wil nu toch overwegen om een kuur te nemen wat is het minst schadelijk voor de lever

Marie
    Guest

Standaard

Veilige anabolen?
    Wie probeer je voor de gek te houden?

leen
    Guest

Standaard

tja marie je hebt natuurlijk gelijk met die anabolen je hebt natuurlijk geen veilige anabolen maar sommige zijn schadelijker als andere dar weet ik zelf heb ik een paar jaar geleden wat gebruikt deca dan groeien je spieren goed maar in sport scholen als je echt breed wil worden dan kom je er niet onder uit weet er wat van en soms is het even dat zetje wat je nodig hebt en daar moet je de minst schadelijke van hebben maar drukte me denk ik niet goed uit bedoelde de minst schadelijke elke anabolen kuur is schadelijk ik kan in mn sportschool bijna alles krijgen zelf heb ik me er niet zo inverdiept op een klein deca anbole kuurtje na paar jaar geleden maar je blijft een beetje stilstaan nu ben wel een stevige jonge zal ik maar zeg maar je wilt wat meer jij traint zelf denk ik niet anders zou je wel me een beetje kunne snap wat ik bedoel gr leen

leen
    Guest

Standaard

denk trouwens dat je beter moet lezen voordat je klaar staat met je mening ik schreef wat de veiligste anabolen zijn om te gebruiken niet dat anabolen veilig zouden zijn 8) :jij weet alles ben je naam vaak tegen gekomen op dit forem volgens mij weet je helemaal niks je denkt aleen dat je verstand van zaken hebt jemoet eerst eens je bril schoonmaken denk ik beter opletten marietje

Marie
    Guest

Standaard

Hebben de anabolen je verstand aangetast of zo?

Guest

Standaard

Nou nou poe poe zeg!!!!!!!!

leen
    Guest

Standaard

leg me dat is uit marietje jij leest verkeert aan wie zn verstand mankeert iets eerst lezen dan wat zeggen jij moet ook maar eens anabolen gaan gebruiken dan ga je wat vet verbranden en mischien ga je ook beter lezen ;D in een frikandel zitten meer hersens dan jij als je commetaar geeft op al die onderwerpen echt wat een dom portret ben jij op zeker ;D maar het is zonde van me tijd dat ik aan zo een oliebol tijd besteed daaaaaaaaag ;D

Marie
    Guest

Standaard

poepoeh wat die anabolen al aan richten in een mensenbrein he.

leen
    Guest

Standaard

ha merrie ;D en ding is zeker van teveel eten word je vet daar ben jij het levende bewijs van opzeker ;D die antworden van jou echt hoe oud ben je nu eigelijk

TzZ
    Guest

Standaard

ik train al zon 6 jaar waarvan ik nu 2 jaar experimenteer met anabolen. met name stromba en deca (stanozolol en ) ik heb inmiddels ook al een keer een testex kuur gedaan, dat is een wat zwaardere testosteron soort, zeg maar de soort waar je het beste vanaf kan blijven en wat ik nu ook zeker zal doen. Als 1ste wil ik je aanraden om met je huis arts te gaan praten, die zal je vertellen om het gewoon niet te doen. maja eigenwijs als wij mannen zijn gaan we het toch proberen. kuur nooit langer dan 10 weken en als je het dan toch zo nodig wil proberen hou het dan bij de mildere middelen. idd injecties zijn minder slecht voor je dan pillen. Er heersen nogal wat vooroordelen over anabolen gebruik, je kan nooit risico loos gebruiken, je kan de risicos we beperken. Luister vooral niet daar die muscleheads op de sportschool. En bedenk goed welk doel je wil berijken.

leen
    Guest

Standaard

hoi tzz je had het over testex kuur zwaardere kuur maar wat zijn daar dan de nadelen van die kuur dan en kan jij me wat tips geven om risico s te beperken ik heb al wat gehoord van een paar flinke jongens op de sport school maar die gebruiken continu dat wil ik niet maar gewoon een zetje weet je ik denk dat jij dat kan begrijpen wat ik bedoel ben zelf 5jaar bezich en je ziet het verschil met geen en wel gr leen

leen
    Guest

Standaard

hoi thijs zo met jou ken je praten iemand met verstand van zaken kijk ik heb dat ook gewoon beetje strak je eige sterk voelen geen wedstrijden daar gaat teveel tijd in zit ben nu al dagelijks 2 uur kwijt maar nu mijn vraag aan jou over deca jij had het over 12weken 1keer per week deca lage dozes ik heb flesjes van200 ml hoeveel denk jij per keer dan te spuiten daar zijn bij mij op de sportschool ook verschillende verhalen de een zegt 200ml per week ander 25ml op de beschry ving staat 25ml maar wat denk jij ga van je horen

Guest

Standaard

je hebt verschillende merken, bijvoorbeeld je hebt kant en klare uit belgie, die zijn uit zich zelf al laag gedoseerd en dan zet je dus gewoon die hele spuit.. het scheeld per merk hoeveel werkzame stof er in zit, dus hoeveel deca zit er door de olie heen ??? de meest voor komende zijn van norma hellas uit spanje. die 2ml die zet ik 1x per week en dat is echt zat, je het echt niet meer nodig overdaad schaad... dus 12 weken deka en bv 10 weken stromba.. houd er wel rekening mee dat stromba zo goed als meteen werkt en deca pas na +-3 weken BEGINT te werken.. begin bijv met deca en dan in week 3 pas met stromba. Voel je lichaam aan dat verteld je vanzelf of je het goed doed, word je duizillig, misselijk etc dosis verlagen.. voral stromba kan in hogere dosis nog wel ns zorgen voor duizeligheid.. maar dat zal vast wel meevallen met de "normale dosering" je zou ook kunnen overwegen om de 1e kuur het met de stromba alleen om de 2 dagen te houden. owja... overleg goed met je partner en berijd haar(of hem) ook voor op je kuur.. je zou wel ns ietsjes prikkelbaarder kunnen zijn..

Guest

Standaard

owja deka intramusculair in je bil, stromba kan in je schouder.. die voelt in het begin wel aan of iemand je heel hard er op heeft geslagen

Guest

Standaard

owja deka intramusculair in je bil, stromba kan in je schouder.. die voelt in het begin wel aan of iemand je heel hard er op heeft geslagen

someone
    Guest

Standaard

Als ik jouw was zou ik inderdaad niet naar die brede knakkers op de sportschool luisteren. Ik zou het zo doen dat ik de eerste keer een lichte deca kuur dee van zes weken voor je begint met een cocktail. misschien kun je nog niet eens tegen de deca's. Verder zou ik als ik jouw was eerst begeleiding zoeken iemand die serieus is en niet wil opscheppen over ik heb dit en dat en zo al allemaal gebruikt. er is trouwens een pagina op internet die houden zich bezig n=met de mensen die graag wat verder willen gaan dan eiwitten. www.angelfire.com of naar google typ je in anabolen en de eerste pagina moet je hebben. Je kunt ze echt alles vragen. succes

Guest

Standaard

Daar sluit ik me helemaal bij aan die site is idd heel goed. daar en van de docter heb ik het meeste van mijn informatie.

Robert
    Guest

Standaard

Ik had n vraagje. Ik wil dus beginnen met kuren. Ik denk hierbij aan deca met sustanon en dianabol.
    Maar ik heb gelzen op bodypage.nl
    Dat je als beginner niet meer dan 400ml, naarbinnen mag krijgen p/week. Maar bedoelen ze daar alleen deca mee, of mag je wel over die grens van 400ml ,als je bijv. 500 sustanon en 200 deca neemt.
    Dit schema hieronder, wil ik eigenlijk gaan volgen.
    Is dit verstandig,als beginner?>
    DIANABOL SUSTANON DECA
    1 35 mg/dag 500 mg 200 mg
    2 30 mg/dag 500 mg 200 mg
    3 30 mg/dag 500 mg 300 mg
    4 20 mg/dag 250 mg 400 mg
    5 10 mg/dag 250 mg 400 mg
    6 5 mg/dag 300 mg
    7 200 mg

hendriko
    Guest

Standaard

Ik ga ook een kuur zetten voor de 1ste keer maar ik zet deca, sustanon, en ik pak dianabool pilletjes, iedereen zegt dat dit wel een beginners kuur is maar ik wilde nog een paar meningen horen.

Mazzlzl Jeroen

Thijs
    Guest

Standaard

Nou sorry hoor maar dat zijn ECHT GEEEEN beginners kuurtjes.. ehemm.. n beginners kuur is eerst maar ns kijken wat die middelen onderling doen voor dat je ze al gaat mengen. misschien kan je helemaal niet tegen deca, of sustanon...

ga eerder voor alleen stromba, of als je dat toch graag wat heavyer willl stromba met deca.. hier zal je al enorm op vooruit gaan....
    http://ourworld.compuserve.com/homepages/wkoert/
    kijk aub op dize site deze mensen snappen het tenminsten.
    Mijn eerste kuur bestond uit 12weken 5 stromba pilletjes per dag en daar ging ik toen al enorm op kracht op vooruit.. Bodybuilding is een langertermijn doelstelling.. dus bijv ik wil in 5 JAAR een doelstelling berijken. Snel is niet goed.. annabolen moet je gebruiken als een extra boost voor je favoriete sport, om je net even dat beetje verder te kijgen. Momenteel ben ik bezit met de volgede kuur...
    Ik zet nu om de dag stromba en 1x per week 50ml deca (die uit belgie die zijn het duurst maar het beste)
    de laatste 6 weken gebruik ik hier nog 4tabletjes dianabol bij en ik kuur in totaal 12 weken.
    Wijnig risico meer dan voldoende resultaat.. die 3 tot 4 kilo die ik nu extra hier aan over hou daar zou je normaal 1 tot 1.15jaar over doen.. Ik ben momenteel redelijk vet 17% en dat is erg veel ehem maar nu eerst ff 4 maanden massa kweken en dan weer droog worden en 9 tot 10% vind ik droog genoeg.. en gezond... en dat laatste is een keywoord in de sport..

Josh
    Guest

Standaard

ik kwam 7 kilo spiermassa aan met een 8 weken kuur 50mg dianabol per dag.

En daarna nam ik nog een kuur van 8 weken 50mg winstrol per dag, daarmee kwam ik 4 kilo spiermassa en plus het verbrandde vet, dus werd ik harder.

vraag informatie aan deze man, hij weet er veel van af:
    www.freakyfreek.tk

sr
    Guest

Standaard

Als je deca als mild beschrijft heb je geen verstand van zaken, dat mag duidelijk zijn.. Deca is androgeen mischien mild, maar het duurt met deca 6-8 maanden alvoren je HPTA volledig hersteld is. Testosteron is een lichaamseigen stof, in feite het gezondste. Verantwoord gebruik onder begeleiding van een arts kan de schade beperken. Blijf af van orale middelen die 17AA zijn. Zorg voor controle dmv. bloedafname, kunnen ze de hele reeks in 1x checken. doe dit na elke kuur. Zorg voor goede echte middelen, dus voor een betrouwbare supplier.. Ik ben van mening dat verantwoord kuren onder begeleiding van een arts, gezonde levensstijl met uitgebelanceerd dieet, de nodige gewichtentraining en cardio bijdragen aan een gezonder lichaam als de gemiddelde tegenwoordige niet bewegende, rokende, drinkende man. roken veroorzaakt direct kanker, iedereen weet dit. Waarom als iemand verteld AS te gebruiken is iedereen overstuur, maar als iemand zegt te roken is dit normaal. AS dienen nog als middel om een mooier, gespierder fysiek te creeeren, roken dient nergens voor. Van mening dus dat verantwoord gebruik icm. een gezonde levensstijl nog altijd gezonder is als de gemiddelde levensstijl van de gemiddelde nederlander. Nog afgezien van de vele wetenschappelijk onderbouwde onderzoeken die aantonen dat testosteron op latere leeftijd bevorderend is voor de gezondheid.

sr
    Guest

Standaard

ik kwam 7 kilo spiermassa aan met een 8 weken kuur 50mg dianabol per dag.

En daarna nam ik nog een kuur van 8 weken 50mg winstrol per dag, daarmee kwam ik 4 kilo spiermassa en plus het verbrandde vet, dus werd ik harder.

vraag informatie aan deze man, hij weet er veel van af:
    www.freakyfreek.tk
    Dboll is een massa middel, de gewonnen gains zijn veelal vet en vocht. De blijvende massa na dboll only is bijna altijd zo goed als nihil, spiermassa dan he. Winstrol verbrand geen vet. Om spiermassa aan te zetten dien je een calorisch overschot te creeren wat altijd gepaard gaat met een toename van vet. In een cuttingcycle zorgt winstrol niet voor de verbranding van vet, dat doet een calorisch tekort. Iemand die een dboll only kuur adviseert heeft duidelijk GEEN verstand van zaken.

Standaard Re: anabolen

Dat is idd geen beginnerskuur integendeel.

Beging eerst met de lichtere middelen zoals , anavar , androil....

En zoals eerder vermeld is dianabol een massa middel , veel ervan is vocht , wat vet betreft hangt af van je voedingschema.

MADMAX
    Guest

IK ga binnekort deca doen voor de eerste keer ik haal 12 ampul en injecteer 2 x per week ik ben 20 jaar en mensen die me van dit idee af willen brengen reageer alleen als je een goed alternatief hebt in de vorm van steroids . ik heb dit anebool gekozen omdat het weinig bijwerkingen heeft en heb er goed over nagedacht ongeveer 2 jaar lang. Ik word er goed in begeleid en hoop in de zomervakantie 5 tot 7 kilo aan te komen. Hierna wil ik nog een stromba gecombineerd met deca kuur doen. Ik ben benieuwd

MrJ
    Guest

Thumbs down Re: anabolen

Citaat Origineel gepost door MADMAX
    IK ga binnekort deca doen voor de eerste keer ik haal 12 ampul en injecteer 2 x per week ik ben 20 jaar en mensen die me van dit idee af willen brengen reageer alleen als je een goed alternatief hebt in de vorm van steroids . ik heb dit anebool gekozen omdat het weinig bijwerkingen heeft en heb er goed over nagedacht ongeveer 2 jaar lang. Ik word er goed in begeleid en hoop in de zomervakantie 5 tot 7 kilo aan te komen. Hierna wil ik nog een stromba gecombineerd met deca kuur doen. Ik ben benieuwd
    Door mensen zoals jij die ondoordacht bezig zijn krijgen AAS een slechte naam.

Zonde...

vraagje
    Guest

Ik weet het is niet verstandig maar wat is het beste om te gebruiken als je een beginner bent?

Gast wimpy
    Guest

Citaat Origineel gepost door MADMAX

Deca is geen LICHT product, zeker nier voor je eigen testosteronproductie terug op gang te krijgen.

Deca only is een zeer slechte keuze tenzij je een deca dick wilt, je moet er testo bijpakt.

Ik zou gaan voor winny/depot samen met testosteron cypionate of boldenone.

Je kan ook ipv deca only boldenone pakken (400mg/ week)is veel minder belastend en het spierverlies na je kuur is ook nihil omdat je herstel veel rapper gaat.
    Daarbij komt nog dat je van boldenone geen water ophoud en mooi geripte spieren kweekt.

grtz

patric
    Guest

Standaard Re: Welke anabolen zijn het veiligst

Is een leverbeschermings middel echt nodig bij gebruik van stromba in pilvorm?

mad max
    Guest

Wink Re: Welke anabolen zijn het veiligst

Eh door mensen als mij krijgen anabolen een slechte naam nu moet je is goed luisteren ik word goed begeleid door mensen die weten waarmee ze bezig zijn ik ga er nu ook sustanon bijpakken over een week. Dus als je de volgende keer oordeelt denk dan eerst voordat je zulke uitspraken maakt. Bijdehandje

mad max
    Guest

Smile Re: Welke anabolen zijn het veiligst

was niet gericht aan wimpie trouwes die heeft me van goede info voorzien

Gastmelul
    Guest

denk erover om ze te gaan gebruiken wie kan mij vertellen wat het beste is en wat niet dacht te weten dat spuiten beter was dan pillen
    Ik wil dat je ze gebruikt en eraan overlijdt.

Hallo mensen. Ik wil gaan beginnen met Deca en Sustanon. Dit is de eerste keer kuren voor mij en vroeg me af hoeveel massa ik hiermee kon winnen. Trouwens, kun je ook allergisch hiervoor zijn? Of kan, als je dit laat injecteren, ook misselijkheid of iets dergelijks veroorzaken??

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Bad ass MTF
    Guest

Citaat Origineel gepost door leen
    hoi thijs zo met jou ken je praten iemand met verstand van zaken kijk ik heb dat ook gewoon beetje strak je eige sterk voelen geen wedstrijden daar gaat teveel tijd in zit ben nu al dagelijks 2 uur kwijt maar nu mijn vraag aan jou over deca jij had het over 12weken 1keer per week deca lage dozes ik heb flesjes van200 ml hoeveel denk jij per keer dan te spuiten daar zijn bij mij op de sportschool ook verschillende verhalen de een zegt 200ml per week ander 25ml op de beschry ving staat 25ml maar wat denk jij ga van je horen

Beste Leen
    Als ik jou 1 tip mag geven .... Als ik jou was zou ik niet meer aan een AAS kuur denken .
    Met jou verstand is het pure zelfmoord door mensen zoals jou krijgt AAS gebruik een slechte naam
    Begin eerst maar eens met een aspirine kuur ofzo .

Gast 2
    Guest

Citaat Origineel gepost door leen

200ml per shot ..lekker hoor mafkees hahaha wat een mongool ben jij zeg,...

Kijk er aub mee uit.
    Ik ken iemand met een enorm gat in zijn arm van het spuiten...dat wil je echt niet opofferen voor iets meer spiermassa.

Sonny
    Guest

eey anabole beeste :P

ik train nu 2 jaar en ben sinds een week begonnen met anabolen
    het enige dat ik je kan zeggen is eten zoveel als je kunt en heel veel water en eiwitten

hier ff een klein shema van mijn kuren!

de eerste 2 weken alleen protox dianabol 10mg (zwaare KUUR) 4 x daags
    de daar op volgende 8 tot 10 weken
    dianabol protox 10mg samen met

-androtardyl testosterone
    -winstol depot
    -sustenon
    -equipoise

voor de schoonmaak heb ik

-clomiphene citrate 24 x 50mg

als ik deze 2 kuren af gemaakt heb dan zal ik zeer groot zijn maar ik ben ook van plan om te gaan amateur bodybuilden

iedereen veel succes en vragen zijn altijd welkom

greetzzzz sonny

Ik hoop voor je dat je gezond blijft en het geen schadelijke gevolgen heeft voor de rest van je leven.

Waarom zou je in godsnaam stoffen injecteren om meer spieren te krijgen?
    Voel je je daar meer man van? Zekerder van? Is het om je kleine piemel te compenseren? Geef me inzicht.

sonny
    Guest

Thumbs up Re: Welke anabolen zijn het veiligst

nou pientjuh ik zal je ff wat inzicht geven......

ik vind dat je hier in iedereen zijn eigenweg moet laten gaan er zijn mensen die het anabolen gebruik goed keuren en er zijn mensen die dat niet doen, je moet iedereen vrij laten in deze keuze........

Ik ben begonnen met anabolen vanwege dat ik al een goede basis had maar toch meer wou en ik moet zeggen het bevalt me goed en voordat je wat zegt over de bijwerkingen van de anabolen.....

zorg dan dat je er wel wat vanaf weet.....

Beste Sonny of iemand anders,

Weet jij ook toevallig iets over Deca en Sustanon?. Ik wil een kuur combinatie van deze twee middelen gaan doen. Deca/ 8x 200mg plus Sustanon 8 x 250mg,.......zijn dit te hoge dosiringen?,.......en zijn het veilige middelen zonder(al te vele) bijwerkingen? (heb gehoord over vervrouwelijking van de borsten),........moet ik ook na gebruik ook een "Shoonmaak" -middel gebruiken? om o.a. mijn eigen hormoon productie weer te starten, of is dit niet nodig?.

Ik zou graag een middel (of combi) willen gebruiken met niet al te veel bijwerkingen.

Bij voorbaat bedankt,

Joe Black

Beste Sonny,

Weet jij ook toevallig iets over Deca en Sustanon?. Ik wil een kuur combinatie van deze twee middelen gaan doen. Deca/ 8x 200mg plus Sustanon 8 x 250mg,.......is dit veel?,.......en zijn het veilige middelen zonder bijwerkingen? (heb gehoord over vervrouwelijking van de borsten),........moet ik ook na gebruik ook een "Shoonmaak" -middel gebruiken? om o.a. mijn eigen hormoon productie weer te starten, of is dit niet nodig?.

Gasteke
    Guest

ik train al enkele jaren en ga binnenkort beginnen met een kuur. waarom? na die jaren zie je nog steeds niet echt een verschil. is dit erg? niet echt, maar het haalt m'n zelfvertrouwen weg en m'n zin om te blijven trainen. ik heb nog nooit een kuur gedaan en zoals iemand hier zei: "prutsen kan iedereen, informatie is de sleutel". ik heb gevraagd aan iemand, die toch al enkele kuren erop heeft zitten, wat het 'beste' is om te doen. ik kreeg het volgende als antwoord: "het beste is een deca of 7, een pot aminos en nen proteine shake. Van die 7 deca elke week 1ne en elke dag een shake en die aminos. deca is ni echt schadelijk, toch het minste met de rest zou ik niet beginne". is dit vrij veilig? en hoeveel kilo's zou je daarvan bijkomen? alvast bedankt

ik heb niet alle reacties verder gelezen, dus misschien is dit al een keer gezecht. maar zover ik weet doen anabolen je spieren laten groeien, alleen een bijkomend nadeel is dat ook organen in anderen delen van het lichaam kunnen gaan uitzetten, zoals je zelf wel kunt bedenken kan dit erg nare gevolgen hebben. zover ik van andere heb gehoord kan in sommige gevallen het zelfs voorkomen dat de werking van organen verminderd of zelfs helemaal ermee stopt.

mijn advies, gebruik geen anabolen, mara train de juiste spieren zodat je ook de body krijgt die je wilt

support81
    Guest

Talking Re: Welke anabolen zijn het veiligst

hahaha kut hey, heb t s allemaal geleze maar ben nog niets wijzer eigenlijk, de -bol dit en -sol dat, ik zie de bome door het bos niet meer, wil wel s een antwoord op die enerlaatste vraag: hij had het over 7 deca+aminos+shakes, lijkt me onschuldigst?? ; ben 21 train van af me 16 weeg 88kg kurkdroog, zie uit als een jonge god al zeg ik het zelf, maar ik wil sterker worden en dan vooral op de bank(duw nou 1x130kg). ik wil geen effect aan mijn huid, testikels, gedrag(ben nou al adhd tje) dus ik zoek tips voor een lichte meest onschuldige kuur, en ben absoluut niet opzoek naar explosieve vet-toename. iemand??

KnowItAll
    Guest

Exclamation Re: Welke anabolen zijn het veiligst

Velen van jullie zijn bijzonder slecht geïnformeerd, en omdat ik een goed mens ben je wil behoeden voor schromelijke vergissingen die wel eens het einde van je mannelijkheid kan betekenen, heb ik wat tips voor je.
    - check deze site EERST: http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
    - Geloof niet alles wat je hoort over steroids, ga ook niet in zee met iemand die je wil begeleiden en je allerhande spul wil verkopen, schrijf je in op een goed bodybuildingforum, maar ga er geen zeik posten zodat je iedereen tegen je opzet. LEES en LEER eerst! Dergelijke forums worden bezet door Hardcore Bodybuilders met tonnen ervaring, doch die ervaring is meestal erg persoonlijk, Bodybuilding is dan ook erg persoonlijk en enkel de echte basiswetten zijn voor iedereen van toepassing, wat ZEKER NIET geldt voor Anabole Steroïden.
    - Stel geen domme beginnersvragen
    - Stel eerst je eetschema op punt en train verdomme als een beest VOOR je met anabolen begint, kwestie van geen vingerwijzingen te krijgen van je omgeving die je opeens als een losgelaten gek die constant rood aanloopt in z'n gezicht en met een opgeblazen lijf vol water door de D-bol en de Test waardoor hij ook meteen z'n emoties niet meer onder controle heeft.
    - Zorg dat je op een laag vetpercentage zit zodat je de aromatase (omzet naar oestrogenen) tot een minimum beperkt.
    - Blijf van de: Deca, Sustanon en de Anapolon af als beginner. Ga liever voor test met winny of Boldenone, zo blijf je droog en hou je veel over van je nieuwe spieren. Blijf clean en regelmatig eten.
    - Altijd nakuren met Nolvadex, geen Clomid, die heeft te veel bijwerkingen.
    - Geloof niks van wat ik hier schrijf, lees het eerst zelf allemaal na om je eigen mening te vormen.
    Hopelijk heb je er wat aan.

Waar kan je winny bestellen dan...in pil vorm wel te verstaan...

Ik heb met een kuur in 4 maanden 10kg pure massa gewonnen.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. Anabolen
    By Billy77 in forum Anabolen
    Reacties: 4
    Laatste Post: 09-08-18, 08:21
  2. Anabolen
    By apharma in forum Anabolen
    Reacties: 7
    Laatste Post: 09-08-18, 08:15
  3. Reacties: 2
    Laatste Post: 07-12-15, 16:35