Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergeven resultaten 51 tot 76 van 76

Onderwerp: Welke anabolen zijn het veiligst

Standaard Re: Welke anabolen zijn het veiligst

Anabolen zijn geen snoepgoed en zonder de juiste kennis zullen ze alleen zorgen voor een tijdelijk effect (qua spiermassa) en in het ergste geval blijvende schade geestelijk en lichamelijk.
    Een groot deel van de gewonnen spiermassa gaat weer verloren na een kuur en hierdoor beland je in een visuele cirkel van gebruiken of weer terug vallen.
    Wil je een mooi en gespierd lichaam opbouwen dan zul je je lichaam eerst een beetje moeten leren kennen(voeding en training). Ik train al 8 jaar en begeleid mensen al enkele jaren, ik kan je er vertellen er is geen makkelijke manier alleen met hard werk en een goede disepline zal je het lichaam kunnen opbouwen wat je wil bereiken.
    En wat heb je aan een mooi lichaam als je door anabolen steroiden gebruik rot van binnen bent en zelfs kans hebt op impotentie?
    Je kan me best pmen dan wil ik je wel wat gezond advies geven.

obikoe
    Guest

de geestelijke schade die ik in mijn omgeving zie van jongens die gekuurd hebben heeft mij al vroeg doen besluiten het niet te doen.
    blijf naturel en train dan maar iets harder/langer dan deze gasten die lopende zombie,s geworden zijn.
    je geestelijke vermogens gaat echt met stappen achteruit .
    ik zie veel verlies van partners/werk/vrienden/familiebanden/inkomen/menselijk beoordelingsvermogen/karakter/omgangsvormen/denkvermogen/gezondheid/alertheid...enz bij deze gebruikers van doping in deze tak van krachtsport.
    dat is het allemaal niet waard om er iets gruwelijker uit te zien dan een ander.
    voor de vrouwen hoef je het ook niet doen , er is bewezen dat vrouwen extreem gespierd lelijk en afstotend vinden.
    gewoon Mens/health fysiek is meer dan genoeg.
    doe er je voordeel mee en blijf van die zooi af , als je het eenmaal hebt gedaan is je toekomstbeeld vaak vol ellende en beperkt tot een bepaald bedenkelend milieu waar je nog geaccepteerd wordt .

Dit is echt voolkomen waanzin.....

Het licht er maar net aan hoe de persoon reageert hoe die er zelf mee omgaat.

Ik heb wel zelf ervaren dat met wedstrijden je inderdaad mense afschikt. en je parter kwijtraakt. Maar dat is er ook maar net hoe hij of zij er tegen over staat!

Deels ook een zwakte van andere, en jaloezie.

Xtc schikt ook af, als je ziet hoe sommigen er soms bijlopen maar daar kiezen ze zelf voor!

Hallo,

Wie o wie kan mij helpen. Ik ben op zoek naar Clomid !!! Site's of personen zijn welkom!!!!

Citaat Origineel gepost door leen Bekijk Post
    hoi thijs zo met jou ken je praten iemand met verstand van zaken kijk ik heb dat ook gewoon beetje strak je eige sterk voelen geen wedstrijden daar gaat teveel tijd in zit ben nu al dagelijks 2 uur kwijt maar nu mijn vraag aan jou over deca jij had het over 12weken 1keer per week deca lage dozes ik heb flesjes van200 ml hoeveel denk jij per keer dan te spuiten daar zijn bij mij op de sportschool ook verschillende verhalen de een zegt 200ml per week ander 25ml op de beschry ving staat 25ml maar wat denk jij ga van je horen
    hoi met harry ik ben nieuw en wilde ook graag een zetje hebben
    maar wat is nu het beste om te doen ik hoor iedereen er over maar word er niet wijs uit hihihihih wie kan me helpen

hoi met harry ik ben nieuw en wilde ook graag een zetje hebben
    maar wat is nu het beste om te doen ik hoor iedereen er over maar word er niet wijs uit hihihihih wie kan me helpen

Wat wil je weten harry

Citaat Origineel gepost door tlc271979 Bekijk Post
    Hallo,

Wie o wie kan mij helpen. Ik ben op zoek naar Clomid !!! Site's of personen zijn welkom!!!!
    Je hebt een kuur genomen maar geen clomid...

Misschien voortaan beter alles in een keer bestellen

Citaat Origineel gepost door MrB Bekijk Post
    Anabolen zijn geen snoepgoed en zonder de juiste kennis zullen ze alleen zorgen voor een tijdelijk effect (qua spiermassa) en in het ergste geval blijvende schade geestelijk en lichamelijk.
    Een groot deel van de gewonnen spiermassa gaat weer verloren na een kuur en hierdoor beland je in een visuele cirkel van gebruiken of weer terug vallen.
    Wil je een mooi en gespierd lichaam opbouwen dan zul je je lichaam eerst een beetje moeten leren kennen(voeding en training). Ik train al 8 jaar en begeleid mensen al enkele jaren, ik kan je er vertellen er is geen makkelijke manier alleen met hard werk en een goede disepline zal je het lichaam kunnen opbouwen wat je wil bereiken.
    En wat heb je aan een mooi lichaam als je door anabolen steroiden gebruik rot van binnen bent en zelfs kans hebt op impotentie?
    Je kan me best pmen dan wil ik je wel wat gezond advies geven.
    Wat een pure onzin !!!

Tijdelijk effect ?
    Er zijn genoeg middelen die kwaliteit massa leveren waar je niet bij terug valt!

Na een kuur is het puur aan jezelf hoeveel je zal terug vallen, na je kuur moet je meer eten en nog harder traine de klap kan je opvangen met creatine!

Rot van binnen bent waar haal je het vandaan man.....

Citaat Origineel gepost door Keano Bekijk Post
    Wat wil je weten harry
    ja ik train al een tijd ik hoor iedereen over spuiten stroba deca only
    maar miijn vraag is welke nu het beste is en waar ik het kan krijgen
    groetjes harry

Winstrol en deca is een foute combinatie!

Deca en sustanon kan je beter doen als je wilt bouwen.

Deze middelen zijn niet legaan te verkrijgen in nederland.

Goed eten is het belangrijkste in een kuur eet je niet goed heb je er niet zo veel aan!

Ben er al jaren uit maar voor een beginner zou ik dbol met deca aanraden, afbouwen met clenbuterol en proviron. Dianabol is zeker geen mild middel, laat dat duidelijk zijn, maar het resultaat mag er zijn. Groei je niet op dbol ism deca, dan groei je nergens op is niet voor niets een bekende uitdrukking.

Zelf train ik de laatste jaren clean, niet dat ik ooit echt last van bijwerkingen heb gehad, maar als je wat ouder wordt zijn er meer belangrijkere dingen dan "groot" worden.

Begonnen met trainen op 16, eerste kuur op 19, 2x per jaar kuren tot de leeftijd van 23.

Zo'n beetje alle gangbare anabolica gebruikt, wel altijd in "normale" doseringen. Bijwerkingen, mits de juiste doseringen, vallen dus over het algemeen mee. Geloof niet al die horror verhalen in de media maar geloof ook niet dat het gebruik van anabolica helemaal geen kwaad kan.

Lees en leer voordat je begint. Op internet is voldoende te vinden.

ik wil ook gaan gebruiken! ik weet alleen niet hoe ik er aan kan komen in heb iemand die mij kan injectreren en die mij kan begeleiden.... ik weet alleen niet of iemand mij er aan kan helpen?

grtz. bobby

hallo nou ik zou gewoon deca nemen dat is een goeie kuur om mee beginnen

ik heb erg goede resultaten van Trenbolac ( werkzame stof = trenbolone). na 3 maanden gegroeid van 105 naar 117 kg. Kracht overall met 20% toegenomen. Dit zonder verandering van training ( slechts 2 keer per week! ) en weinig voeding om vetpercentage laag te houden.
    Na 10 jaar ervaring met milde stoffen is dit de meest effective stof met de minste bijwerking.

ik wil graag ook annabolen gaan gebruiken ben nu 1.85 en weeg 60 km geen gezicht vindt ik zelf en ben ermee naar de dokter geweest en die zegt tegen me anabolen heeft ook geen zin het is gewoon je bouw je zal nooit echt groeien mischien is hier iemandt die zegt dat is onzin mij is het ook gelukt en waar moet je het injecteren arm ofzow

gr marcel

hey hallo ik kwam net op deze site terecht en net wat ik ndig had alleen nu heb ik alles gelezen maar toch zijn er weer een paar die het weer anders doen of moeten doen..!! ik wil ook graag gaan kuren maar heb er niet echt verstand van van wat ik nou precies moet nemen en waar ik het weg kan halen....?????

wie wil mij hier bij helpen..??

alvast bedankt

ik ben bezig om zoveel mogelijk informatie op te doen over anabole , ben ook bezig met het anabole boek maar toch kom ik er niet goed aan uit . op elke site staan andere meningen , wie kan mij beetje op weg helpen ik ben 21 jaar weeg 76,8 en ik train nu zoon 6 jaar waarvan 4 echt serieus . mijn voeding zit goed en hoeveel ik ook train en hoe goed ik ook eet ik blijf haken op dit gewicht . mijn doel is om iets over de 80 te komen en gewoon goed strak eruit te zien

Citaat Origineel gepost door hendriko Bekijk Post
    Ik ga ook een kuur zetten voor de 1ste keer maar ik zet deca, sustanon, en ik pak dianabool pilletjes, iedereen zegt dat dit wel een beginners kuur is maar ik wilde nog een paar meningen horen.

Mazzlzl Jeroen

hey heb dit ook als eerst gedaan behalve die TABS dan,ben toen rond de 8 kilo bijgekomen en heb er 6 van overgehouden,was er content mee en heb nergens last van gehad,mss een beetje prikkelbaar maar ja da went wel

Citaat Origineel gepost door hendriko Bekijk Post
    Ik ga ook een kuur zetten voor de 1ste keer maar ik zet deca, sustanon, en ik pak dianabool pilletjes, iedereen zegt dat dit wel een beginners kuur is maar ik wilde nog een paar meningen horen.

Mazzlzl Jeroen
    als je deze kuur gaat nemen moet je zowiezo nolvadex erbij nemen
    om de hoeveelheid vrouwlijk hormoon te onderdrukken
    als je wat wilt weten mail me maar [email protected]
    maar je kuurtje ziet er goed uit ik doe het zo

week 1/4 naposim dianabol 30 mg per dag van 10mg 3 maal daags
    week 1/10 sustanon 1 x in de week 1mg
    week 1/10 deca 1 x in de week 1mg
    week 10/13 nolvadex

na 1.5 week moet je al een aanzienlijk verschil in kracht merken
    20 tot 30 kg op de grote spieren .. m.v.g nick vragen via mail of msn want ben niet zo vaak op deze site

Citaat Origineel gepost door Thijs Bekijk Post
    Nou sorry hoor maar dat zijn ECHT GEEEEN beginners kuurtjes.. ehemm.. n beginners kuur is eerst maar ns kijken wat die middelen onderling doen voor dat je ze al gaat mengen. misschien kan je helemaal niet tegen deca, of sustanon...

ga eerder voor alleen stromba, of als je dat toch graag wat heavyer willl stromba met deca.. hier zal je al enorm op vooruit gaan....
    http://ourworld.compuserve.com/homepages/wkoert/
    kijk aub op dize site deze mensen snappen het tenminsten.
    Mijn eerste kuur bestond uit 12weken 5 stromba pilletjes per dag en daar ging ik toen al enorm op kracht op vooruit.. Bodybuilding is een langertermijn doelstelling.. dus bijv ik wil in 5 JAAR een doelstelling berijken. Snel is niet goed.. annabolen moet je gebruiken als een extra boost voor je favoriete sport, om je net even dat beetje verder te kijgen. Momenteel ben ik bezit met de volgede kuur...
    Ik zet nu om de dag stromba en 1x per week 50ml deca (die uit belgie die zijn het duurst maar het beste)
    de laatste 6 weken gebruik ik hier nog 4tabletjes dianabol bij en ik kuur in totaal 12 weken.
    Wijnig risico meer dan voldoende resultaat.. die 3 tot 4 kilo die ik nu extra hier aan over hou daar zou je normaal 1 tot 1.15jaar over doen.. Ik ben momenteel redelijk vet 17% en dat is erg veel ehem maar nu eerst ff 4 maanden massa kweken en dan weer droog worden en 9 tot 10% vind ik droog genoeg.. en gezond... en dat laatste is een keywoord in de sport..
    Ik vind dit een beetje raar Stanozolol met deca.
    Je zet beter test met deca of test met stanozolol.

Deca is een eiwitspaarder en en eiwit spaarder met een eiwitspaarder zet wel zoden aan e dijk maar is alles behalve optimaal.
    Een goede boginners kuur is een test only kuur niet meer en niet minder.
    Ben je verder geen atleet die aan de top zit van zijn kunnen dan zou ik het lekker bij test only laten voor een paar jaar met pauzes er tussen. Ga je andere middelen er bij nemen zoals tren, deca, d-bol enzv neem je alleen maar mee rdan nodig is. Doe het rustig aan met test oly en niet meer. Daar van moet iedereen wel flink in massa aankomen over een paar jaar tijd. Mits natuurlijk de rest ook op orde is zoals voeing rust en training. Heb je dit niet dan is het zeer zonde van je geld en gezondheid. Ik berijk tegenwoordig net zo veel zonder roids als met roid een paar jaar trug.

TestE 250mg per week voor 10 weken
    Nakuur 2 weken na de laatste inject 20mg tamoxifen en 20mg aromasin voor 4weken lang.

Volgende kuur minimaal 16/20 er tussen laten om te herstellen.
    Verder zou ik ook aanraden om de bloedwaarden te laten nakijken en dan vooral je test waarden en lever waarden.

Stanozolol zou ik iig niet meer dan 2 keer per jaar pakken 6 weken per keer op hooguit 50mg per dag want dit goedje kan de lever aantasten en de leverwaarden zoals cholesterol enzv.

Mensen sorry maar ik lees hier toch heel veel gevaarlijke onzin. Ga voor anabolen ff liever naar dbb.
    Hier zie ik alleen maar dingen die je niet serieus mag gaan nemen puur voor je eigen gezondheid.
    Mail mij anders maar ff voor vragen wil jij toch met iets beginnen.
    Laatst aangepast door Atleet : 18-08-10 om 21:14

Een redelijk veilig anabool is trouwens primobolan depot en oxandeolone (anavar)
    Deze 2 worden ook door vrouwen genomen omdat het in milde mate geen tot weining manelijheid mee brenkt. Echter zal de massa minimaal zijn bij een man die het gebruik.

hallo mensen ik ben 20 jaar augustus word ik 21
    ik train ongeveer 1.5 jaar serieus nu 4/5 keer per week lengte: 1.75
    en weeg nu ongeveer 77 kg goed gespierd ik ben net begonne met een goeie eetschema 500 600 gram soorten vlees p dag en groei elke week meer en word sterker door die schema druk nu 110 kg met bankdrukken ongeveer 2 3 keer is het verstandig als ik zou gaan kuren of nog door trainen had gehoord dat de grens lag bij 24/25 jaar en daaronder dat het nog slecht kan zijn alsje te jong bent?? en als ik zou kuren wat raden jullie mij dan aan alvast bedankt

groetjes

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Aan het gebruik van anabolen kleeft altijd een risico, zoals elders op dit forum te lezen valt en ook op deze link staat een uitleg hierover.

Als je dan toch iets wil, kies dan voor natuurlijke ingredienten...
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Beste pillen voor spiermassa - http://probolan50.nl

Natuurlijke anabolen - ttp://probolan50.com

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke onderwerpen

1. Anabolen
    By Billy77 in forum Anabolen
    Reacties: 4
    Laatste Post: 09-08-18, 08:21
  2. Anabolen
    By apharma in forum Anabolen