Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Pijn in knieholte bij het strekken en buigen

Standaard Pijn in knieholte bij het strekken en buigen

Hallo,

Ik heb vandaag een voetbaltornooi meegepikt, maar heb na drie matchen moeten stoppen, de eerste twee wedstrijden waren direct na elkaar gespeeld, maar daarna twee uur stilgelegen.. Dan de derde wedstrijd schoot er plots iets in mijn knieholte van mijn rechterknie na het trekken van een spurtje.

Nu heb ik pijn bij het strekken en diep buigen. Iemand een idee of dit iets erg is en wat ik hier aan kan doen?

Het ziet ook een klein beetje dikker als normaal en de pijn is ook te voelen net onder de knieholte als ik er op duw.

Ik moet volgende week maandag (binnen 8 dagen dus) een wedstrijd lopen, zou dit daartegen in orde moeten zijn?

Alvast bedankt.

Mvg,
    Sven

Standaard Re: Pijn in knieholte bij het strekken en buigen

Es ist sehr schwer, ein geeignetes Medikament zur Schmerzlinderung zu wählen. Einige Medikamente haben viele Nachteile, die Ihre Gesundheit beeinträchtigen können. Ich rate Ihnen, CBD auszuprobieren. Es ist natürlich und wirkt sich nicht auf Ihre Gesundheit aus. Es hilft nur, Stress abzubauen.

Standaard Re: Pijn in knieholte bij het strekken en buigen

Es ist sehr schwer, ein geeignetes Medikament zur Schmerzlinderung zu wählen. Einige Medikamente haben viele Nachteile, die Ihre Gesundheit beeinträchtigen können. Ich rate Ihnen, CBD https://kraeuterpraxis.de/reviews/di...llte-wahrheit/ auszuprobieren. Es ist natürlich und wirkt sich nicht auf Ihre Gesundheit aus. Es hilft nur, Stress abzubauen.

Soortgelijke onderwerpen

1. Pijnlijke knieholte
    By coby1949 in forum Algemene medische vragen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 19-02-12, 18:11
  2. Pijn in knieholte
    By marja42 in forum Sport en spieren
    Reacties: 1
    Laatste Post: 20-10-11, 21:54
  3. Knieholte
    By mini59 in forum Algemeen
    Reacties: 0