Weergeven resultaten 1 tot 8 van 8

Onderwerp: Datum bij berichten

Standaard Datum bij berichten

Zou het een idee zijn om de datum van post in de post te zetten? Dan kunnen gebruikers zien hoe oud een topic is.

Standaard Re: Datum bij berichten

Die datum staat gewoon bovenaan de posting, hoor. Jouw posting is bijvoorbeeld gedaan op 14 augustus 2015 om 11:23. En de mijne op 14 augustus 2015 om 15:46.

Flogiston

Oeps, er staat 14:23 bij mijn vorige posting. De klok van de site loopt kennelijk heel erg achter!

In ieder geval is de datum wel juist. Zo kun je toch nog zien of het een oude of een nieuwe draad betreft.

Hmm in dit optic wel, maar in andere weer niet.

Ik wilde een printscreen toevoegen, maar ik kan nog geen bestanden uploaden:
    520 [IOErrorEvent type="ioError" bubbles=false cancelable=false eventPhase=2 text="Error #2038"]

het is een zilveren arowana ..
    maar zou het goed samen kunnen gaan met mijn andere rovertjes :d
    en het ook een grote kans geven op een drop eye?

Ah ok, je zou inderdaad een bad kunnen geven in dat geval.

Dat is bizar klein voor die leeftijd. Ziet er sterk ondervoed uit. Mogelijk de roggen terugbrengen naar de vorige eigenaar en ze pas bij de andere roggen plaatsen als ze normaal en gezond op sterkte zijn. Of zijn ze juist weggegaan omdat de verzorging niet ging ofzo?

Leeuwtjuh schreef: Dat is tegenwoordig wel heel erg nodig. Met naïviteit en nonchalance red je het echt niet meer. Je moet ongeacht op ieder moment een secreet kunnen zijn/worden en er als een pitbull in blijven hangen.

Kop op pasQuale, dit is super shit, maar alle mensen zijn er nog en ik denk dat we allemaal ervoor gaan zorgen dat in een paar dagen dit forum weer vol met nieuwe berichtjes staat moet wel want ik ben mooi in ranking gedaald zomaar 30 berichten foetsie.

Soortgelijke onderwerpen

1. Pil over datum
    By Bried in forum Anticonceptie
    Reacties: 1
    Laatste Post: 18-02-10, 14:21
  2. Bewerken berichten
    By crestfallensoul in forum Helpdesk
    Reacties: 1
    Laatste Post: 05-12-07, 16:44