Hallo lezers,

Wellicht dat ik een mede slachtoffer hier kan vinden die mij verder kan helpen, gezien de artsen niet meer weten wat ze voor mij kunnen doen..

Ik heb enorm heftige menstruatie pijn; soort van weeën, wat samen krampt naar mijn bekken en benen. Ik weet mij geen positie aan te geven want niets helpt.
Ik ben toen naar de Gynocoloog gegaan en de arts dacht dat ik Endometriose had. De enige manier om dit vast te stellen is met een kijkoperatie.
De kijkoperatie is perfect verlopen en er is niets gevonden (gelukkig), alles zag er goed en schoon uit. Geen beginsel of einde van Endometriose te vinden, nergens.

Maar nu dat het geen Endometriose is, is deze arts eigenlijk een beetje klaar met mij.. en dat komt doordat ik aanleg voor trombose heb (factor 5 leiden). Hierdoor kan ik dus geen enkele medicatie nemen die mijn menstruatie volledig plat legt, hierdoor kan ik ook geen anticonceptie pil slikken en zijn zo'n beetje alle anticonceptiemiddelen uitgesloten. De arts ziet dus geen oplossing hierdoor voor mij.

Ik heb nu een Mirena spiraal. Welke al na 2 jaar is verwisseld, wat niet hielp.

Het enige wat de arts nog kon verzinnen is om de Mirena er weer uit te halen, vervolgens 3 maanden te wachten en dan weer een nieuwe Mirena erin. Zodat de slijmvlies vanzelf weer aandikt, gezien de Mirena spiraal het slijmvlies verdunt.

Alle tips voor menstruatiepijn heb ik gelezen, hier ben ik dus niet naar op zoek.
Ik ben op zoek naar iemand die in precies dezelfde situatie zit als mij.
Iemand met Factor 5 leiden en last heeft van menstruatiepijn. Wat doe jij hieraan? heb jij misschien een manier waardoor jij hiermee kan leven?

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp.

Groetjes Angela.