Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Discussies netjes houden

Standaard Discussies netjes houden

Bij deze de oproep aan alle gebruikers van dit forum de discussies netjes te houden. Laten we daarvoor de volgende beleefdheidsregels in acht nemen:

• Blijf bij het onderwerp. Reageer op de hoofdvraag of op eerdere reacties. Haal er geen andere dingen bij.

• Wil je toch andere dingen ter sprake brengen, open dan een nieuw onderwerp.

• Reageer op elkaar. Als iemand je een vraag stelt, ga dan in op die vraag. Ontwijk de vraag niet; als je geen antwoord kunt of wilt geven, of als de vraag onduidelijk is, geef dat dan gewoon even aan.

• Val elkaar niet aan. Dit forum is bedoeld om onderwerpen te bespreken, niet om elkaar af te kraken.

Volgens mij zijn dit de heel normale beleefdheidsregels, de normale menselijke omgangsvormen. Laten we die ook op dit forum gebruiken, net zoals we dat in het normale leven doen.

Als we ons allemaal aan deze regels houden, blijft dit forum een prettige plaats om elkaar tips te geven en om open van gedachten te wisselen.

Flogiston

Standaard Re: Discussies netjes houden

Helaas moet ik constateren dat er, ook na bovenstaande oproep, nog mensen zijn die alleen maar schelden. Mensen die op de persoon reageren, en weigeren in te gaan op het onderwerp.

Stop daarmee, alsjeblieft.

Flogiston

antutu schreef:Vond het achteraf dan wel beetje lullig dat ik me zo achterdochtig op had gesteld tegenover wat dan uiteindelijk toch eerlijke mensen bleken, maar tjah... een paar rotte appels verzieken het nu eenmaal voor iedereen.

r2504 schreef:
    Wat bedoel je met meteen een bericht... als iemand met een app betaalt kan ik dat als verkoper pas de volgende dag zien op mijn rekening.
    .

Soortgelijke onderwerpen

1. netjes voorstellen
    By arjan leen in forum Even voorstellen...
    Reacties: 0
    Laatste Post: 02-07-14, 12:06
  2. even netjes voorstellen
    By Luna42 in forum Even voorstellen...
    Laatste Post: 22-04-14, 15:55
  3. Tenen houden kramp ..?
    By Kimjohn8496 in forum Anticonceptie
    Laatste Post: 06-11-11, 21:47
  4. 23:34 Farmabedrijven houden het netjes - De Telegraaf
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Laatste Post: 20-01-10, 02:54