Weergeven resultaten 1 tot 16 van 16

Onderwerp: Rechten met Premium + account?

Standaard Rechten met Premium + account?

Ik lees op deze uitleg dat je met een Premium Plus account de inhoud van je posts zou kunnen wijzigen.

Nu heb ik een Premium Plus account, maar ik kan de inhoud van mijn posts niet wijzigen.

Hoe zit dat? Doe ik iets verkeerd, of begrijp ik de uitleg niet?

Flogiston

Standaard Rechten met Premium account

Ik zou om een ander medicijn vragen. Iedereen reageert anders en het kan best zijn dat je met een ander medicijn deze bijwerkingen niet hebt.Ik zou niet op eigen houtje stoppen maar snel naar je arts gaan die het voorgeschreven heeft

ik herken er wel wat in Koen...
    vroeger sprak ik af met mijn moeder, dan heb je een afspraak en
    kan er niet onderuit...

hoe gaat het nu met je voornemens?

groet v Imogen

Hoi,

Ik ga in februari met neurofeedback beginnen. Ik heb wel via via gehoord dat het vermoeiend kan zijn. Ik heb 9 februari mijn eerste sessie dus dan kan ik het je vertellen.
    Denk je erover om met neurofeedback te starten?

Groet Merel

Base Company is naar eigen zeggen bij de eerste operatoren in Europa om met LTE-Advanced te experimenteren. Het gaat natuurlijk wel nog maar om een testfase en het zal dus nog een tijdje duren voordat de technologie commercieel wordt uitgerold.

Spotify Premium is sowieso de moeite waard.
    Ik heb GC en Premium, ben tevreden van Proximus dus zie geen reden om over te schakelen. Die gratis data in Europa is ook wel handig dusja.

Dat kreeg ik via whats app door dat ie dood is en de vraag of ik wist wat de rare gezwellen zijn
    Hoe is het met de rest van de piquittis nick?

Ik bekijk die Premium Club anders.
    Ik kies het product dat ik het beste vind Internet Start en och ja, af en toe krijg ik gratis foto-afdrukken via de Premium Club.

Trojan:

Je hebt Mobistar Internet on Mobile niet opgenomen. Ik weet evenwel niet hoeveel belminuten je nodig hebt, want die zijn daar wel kostelijk

Ik ben ook van plan om deze week de knoop door te hakken wat ik ga nemen.

Trojan schreef:Op hun pagina adverteren ze met "surf zoveel je wil en luister overal gratis naar muziek".

Daaruit versta ik toch dat ze onbeperkt data aanbieden, of ben ik verkeerd? Of bedoelen ze daarmee dat enkel data van spotify zelf onbeperkt is en de rest gelimiteerd is aan 1, 2 of 3 GB per maand?

Ik zit nu een tijdje met de gratis versie van Spotify te prutsen en vind het op zich wel enorm goed werken. Ik zit er dus aan te denken om een premium licentie te nemen. Echter na een kleine zoektocht blijkt dat bij een Base Check 25 deze licentie er al bij zit.

Op dit ogenblik zit in op Generation Connect:
    - 2GB
    - onbeperkt sms
    - 100 MB roaming opgespaard

Voor 2/maand meer heb ik bij die Base Check 25 daar nog:
    - 180 min bellen
    - Spotify Premium bij

Ok, ik moet wel toegeven dat ik 10/maand gemiddeld cash van mijn GC. Echter is die Spotify Premium ook al 10/maand. Dus blijf ik bij 2/maand extra steken waarbij ik wel de mogelijkheid heb om 180 min te bellen. Op dit ogenblik bel ik wel bitterweinig, ook al omdat ik dat natuurlijk moet betalen. Ik probeer nu vaak via de vaste lijn te bellen en als ik ergens "te velde" ben, dan stuur ik sms ipv te bellen...

Het is nu niet dat ik roaming veel gebruik amper enkele dagen per jaar om Waze te kunnen gebruiken in de auto, dus maar enkele MBs per jaar, maar dat is wel een leuke optie bij GC. Bij Base zag ik dat ze 0,80/MB vragen voor data roaming ik dacht dat het max. wel al iets lager lag?, toch wel best veel. Zeker als je weet dat MV 0,15/MB vraagt.

Wat zouden jullie doen? Base Check 25 of GC en aparte licentie voor Spotify Premium? Of vinden jullie die premium van Spotify niet nodig is het zijn geld waard m.a.w. tov de gratis versie?

Zit in hetzelfde schuitje atm. Zit momenteel bij Proximus GC en wel vrij content van maar dat abo van Base is ook wel interessant. Heb enkele jaren bij MV gezeten en daar weggegaan omdat ik bleef problemen hebben om te bellen en gebeld te worden. Beetje twijfelgeval

Vaganza: Ik heb enkel naar hun abonnementen gekeken, en die internet on mobile is een prepaid, daarmee dat die niet mijn lijst staat. En hun belminuten zijn duurder dan die van proximus, dus dan kan ik beter bij GC blijven.

en ja ik weet dat MV ook prepaid is

Los van de minimum 2GB aan data is het wel belangrijk dat belminuten er op vooruit gaat, nu heb ik ong maar 80 minuten bij GC.

Het heeft heel weinig zin om te reageren op forumberichten die al meerdan vier jaar geleden zijn geplaatst.
    De topicstarter is ook al lang geen actief lid meer, het account is beëindigd.

Het topic had al lang geleden gesloten kunnen worden. Dat zal bij deze gebeuren.

Hey, hoe is het afgelopen met autiplace? Het bestaat op dit moment niet, en de Internet Archive Wayback Machine heeft het nooit bezocht.

Reden van mijn bericht is dat ik eerder deze week een account gemaakt heb op Dottie, en je profiel sprak me echt aan. Ik heb je een bericht gestuurd, maar gezien je laatste login drie jaar geleden was, heb ik schrik dat je die nooit gaat zien.

Wat Tineke zegt herken ik wel. Dat geheugen en concentratie veel moeilijker verloper. Waar ik vroeger een echt studiehoofd was, daar kan ik me nu amper nog de weg ergens naartoe herinneren als zich dat dateert van voor de ECT. Wel heb ik er 43 behandelingen gehad, volgens iedereen die ik dit vertel is dat veel
    Zelf wil ik niet slecht praten over de ECT, heb het in weloverwogen beslissing gedaan met men psychiater, uitleg gekregen en ik wist dat dit kon gebeuren. Misschien had ik t gevolg lichter ingeschat? Maar de arts heeft gedaan wat hij kon vind ik.

Soortgelijke onderwerpen

1. vewijderen account
    By chaira in forum Algemene medische vragen
    Reacties: 3
    Laatste Post: 23-09-16, 11:05
  2. Account verwijderen
    By Tuplad in forum Helpdesk
    Reacties: 0
    Laatste Post: 21-03-15, 16:47
  3. Forum nieuws: Twitter account aangepast naar @Forumgezondheid
    By Janneke in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 1