Hai. Ik heb mij speciaal hier ingeschreven alleen omdat ik zo zorgen maak om mijn moeder.

Mijn moeder is een vrouw die nooit snel naar de huisarts gaat en ook geen klager.

Nu is ze al maanden in pijn van haar rug. Ze moet ook steeds hoesten waardoor het nog meer pijn deed. Dat niet alleen ze is ook heel erg benauwd en dat maakt haar enorm angstig.

Zij heeft die angst al eens eerder gehad. Dat kwam na het gebruiken van morphine pleisters en ging toen die waren uitgewerkt vanzelf weg. Nu is er dus echte benauwdheid. Er zit vocht achter haar longen en ze heeft plaspillen gekregen.

Nu moet ze wachten tot de 22e dan zullen ze allerlei testen doen. Wat ik raar vind is dat ze deze vrouw van 78 niet verder kunnen helpen. Ze heeft oxazepam maar het maakt haar niet rustiger of minder angstig. Wat vreselijk om mijn moeder zo te zien.
Is er niet iets wat ik zou kunnen doen? De huisarts heeft zelfs al gevraagd of ze eerder kan maar dat was niet mogelijk. Oke kan ik begrijpen maar en pijn en benauwd en angst?

Misschien heeft iemand hier tips. Al fijn dat ik het van me af heb geschreven.