Weergeven resultaten 1 tot 27 van 27

Onderwerp: Kan ik dat oplossen?

Standaard Kan ik dat oplossen?

Omdat ik niet aan de computer kan zitten, doe ik alles met mijn smartphone.

Maar het blogje aanmaken spijtig genoeg niet.

Waar titel enzo moet ingevuld worden, staat de tekst vertikaal en kan ik niet zien wat ik geschreven heb.

Spijtig

Groetjes V.

Standaard Kan ik dat oplossen

I apologise, but, in my opinion, there is other way of the decision of a question.

Oke top bedankt voor jet antwoord Maar moet je dan dat hele "ding" vervangen waar de koolstoffilter in zit of is het iets simpeler?

Mvg
    Lars

sorry jongens even tussendoor, hoe kom je aan het typenummer van je gasklephuis?
    Kan ik deze alleen vinden als ik het demonteer?

Moet namelijk een nieuwe op, iets met een permanente storing in het controleventiel.

Ik vraag me wel eens af wat er nou werkelijk niet tegen die E10 kan bij een Eendachtige.
    Er wordt vanalles geroepen maar wie heeft er nou echt iets kapot gehad door dat spul?

Kan ik met BU4all een rescue disk maken en een c: image zodat ik de pc kan opstarten met die disk in geval van een crash?

Kom dat zo 123 niet tegen in de pro trial?

Al vaker aan bod geweest ..het ohm verhaal ,,

Maar deze kon ik nog niet vinden .

Ik heb een stereo amp die ik kan mono kan bruggen naar 1000 W 8ohm .... er staat ook bij dat ik niet lager mag aansluiten dan 8 ohm .

mijn 8x10 is dus 4 ohm ... is dit te herbedraden naar 8 ohm . Alle speakers zijn 8 ohm die er in zitten

Ik vrees vooral dat de lockdowns van alle goedkope apparaatjes de radio amateurs gaan kloten die wel in bepaalde andere ranges mogen zitten.
    En dat apparatuur die dat kan weer een stuk duurder en onvindbaarder zal worden.

Kan je tenslotte dat muziekrippen niet vanop je vaste internet lijn thuis doen? Dat bespaart wss een heleboel aan data, waar mobiel internet eigenlijk nog niet echt voor gemaakt is, en tegelijk bespaar je veel CPU en dus batterij op je toestel.

het lijkt me logisch dat proximus of eender welke operator een rem zet op het aantal gelijktijdige sms"n die je kan ontvangen.
    dit om fraude en spam tegen te gaan.

Nou ik ga vrijdag naar een eendengarage en dan ga ik vragen of hij het kan/wil doen. Dus als hij recht staat maak ik er een mooie foto van en zal ik vragen of hij kan uitleggen hoe hij het heeft gedaan. Ik heb al gezien dat ik daar dus niet zelf aan ga beginnen

Gasklephuis schoonmaken en opnieuw afstellen.
    Verder zou ik de auto uitlezen of er niet nog andere storingen in staan.

teamjassie, wat heb jij gedaan om je auto te repareren? Ik denk dat een ander hier ook mee geholpen kan zijn.

Juist naar Proximus gebeld, en daar zeggen ze dat er geen limiet staat op het ontvangen. Daar probeerde men dat ook af te schuiven op het intern geheugen van de telefoon, maar dat kan het dus ook niet zijn. Enige kans is dan nog een of andere android parameter, maar daar moet ik m voor rooten om het te kunnen uitlezen

Ja dat klopt.

Ik ben alleen zo druk ik kan ne niet eens concentreren op dingen.
    Niet eens onder het eten.

Ik ga er morgen mee naar de dokter en ik ga vragen of ze me helemaak na wil kijken
    Dan ben ik ook gerust gestreld daarin.
    Vanuit daar kijk ik eens verder ik probeer hierbij mijn rust te bewaren

Jullie hore morgen wel hoe of wat

Fijn weekend...

Ik hoop voor jou dat je snel de juiste psycholoog vind.

Wat voor de ene goed aan voelt, kan voor iemand anders dan weer enorm tegen vallen. Ik had het geluk om meteen de juiste psych voor mij te vinden maar besef maar al te goed hoe veel geluk ik daar mee heb gehad.
    Als je hier in België niet in de privésector gaat, zijn er jammer genoeg ellenlange wachtlijsten. Triest eigenlijk.

ik rij nu in een oude leeneend. Roestig maar snel. Morgen is ie weer klaar en kan ik mijn schat weer ophalen. Moet alleen werken, dus hoe ga ik dat doen? Kijken of ik wat tijd kan opnemen en anders het weekend maar. Zal jullie vertellen wat eruit kwam. Sander dacht aan de hoofdremcylinder.

Als je verder leest lijkt het vooral te gaan over het zelf kunnen programmeren van tranceivers, waardoor ze niet meer kunnen bepalen in welke frequenties een toestel kan of mag.
    Bv een wifi unit die je in US modus zet omdat de 5G bands daar beter vallen dan in de EU, waar je een heel stuk verliest door weerradarfrequenties.
    Of een wifi unit in band 14 japan settings gebruiken omdat je dan geen storing hebt van de buren.
    Of RF toestelletjes die frequenties opvangen die je niet mag gebruiken again, bv, apparaatjes die vliegtuig transponders detecteren.

Met SDR software kan men je niet meer technisch verplichten om uit bepaalde banden te blijven, want jijzelf kiest nu de frequenties waarop je werkt.
    En ik denk dat dit hun vrees is; ze willen terug naar die technische beperkingen van vroeger.

De remzuigers gaan vaak vastzitten na enige tijd.

De beste oplossing is de remklauwen te reviseren en nieuwe olie er in.
    Dan Heeeel goed ontluchten.

Het kan nu ook wel zo zijn dat er lucht in het systeem zit. Dat zet ook nog eens uit als de remklauw warm wordt. Daarna loopt de boel vast en stinkt het...

Ik vrees ook dat de centen eerder geinvesteerd worden in pannekoekbeslag dan in het roze pasje.
    Overigens kun je ook werken als je een fiets hebt
    Waarom ga je overigens geen kranten bezorgen?
    Aangezien je toch al vroeg wakker bent moet dat geen enkel probleem zijn:
    A Je krijgt er geld voor
    B goed voor de conditie
    C Je komt nog is bij de mensen thuis
    D Je krijgt de kans om in elke brievenbus te schreeuwen PINDAKAAS POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Ik hoop dan ook dat je een leuk baantje vind waarin je echt je ei kwijt kan niet letterlijk bedoelt natuurlijk en genoeg centen verdient om je rijbewijs te kunnen halen. Want als je een rijbewijs hebt en je hebt geen geld, waar betaal je dan je auto van? Die dingen lopen niet op water, verzekeren alleen al kost klauwen vol met geld dus.......

Succes

Ik ben 55 inmiddels, en heb regelmatig LDs overdag, als ik even "wegdut"....maar mijn vraag gaat over vliegen: als kind droomde ik dat ik vloog, helder, ik voelde zelfs de wind langs mij suizen, en het was een HEERLIJKgevoel Na mijn tiende heb ik die ervaring nooit meer gehad.....en toch wil ik het zooooooooooooooo graag weer beleven......Kan ik dat ook "trainen"/ Ik weet nog precies hoe ik vloog, hoe mijn aanloop was.Ik heb overigens nooit hoeven vliegen om aan gevaar te ontsnappen Het was zuiver genot van de bovenste plank.ik denk dat ik daarom er weer naar verlang Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat weer "leer"?

buiten het feit om dat ik het er ook mee eens ben wat er hier gezegd word, wil ik toch ook even kwijt dat ik het een nogal verwonderlijk bestand vind... maar dat zal aan mij liggen misschien?

Ik heb ook een jaar langer over mijn studie gedaan, kreeg dat jaar ook stufi doorbetaald. Daar zijn regelingen voor, maak je daarover geen zorgen Die psychose zal wijken zodra je stopt met de antidepressiva en ik denk binnen afzienbare tijd. Wanneer en hoe lang dat allemaal duurt kan niemand echt voorspellen maar misschien heeft je psychiater of huisarts hier enig idee over.
    Hoe is bij jou vastgesteld dat het door de antidepressiva komt, die psychose?

Begin met springen in je lucide droom en je zult merken dat je niet door zwaartekracht als een baksteen naar beneden word getrokken, je daalt/zweeft als het waren langzaam neer. Hierna kan je makkelijk van een verhoging of gebouw afspringen en supermanstijl doorvliegen.

Als je bij windows 10 de wifi van je mobiele modem instelt als een "metered connection", gaat hij geen updates binnenhalen over die connectie.

Verder: ja, directie conversie van auto naar laptop is fijn, maar vaak kan het interessanter zijn om een universele 230V converter te steken, dan kan je die voor vanalles gebruiken. Anders wordt dat weer zon single use apparaatje dat nutteloos wordt wanneer je een andere laptop hebt want oh wee als die dingen ns allemaal dezelfde connector en hetzelfde voltage/amperage zouden gebruiken.

He bah nee,

Maak er geen bacardi breezer muts fiets van. Zon blonde doos met teveel goud om haar nek.

Ik denk dat je hem mooi kan opbouwen met rustige kleuren. Het frame is al wild genoeg en errug mooi trouwens.

mzzl
    Gène

Weet er hier iemand of er een limiet staat op het aantal ontvangen SMSen bij Proximus.
    Wij organiseren al enkele jaren een fuif waarbij smsen getoond worden op een groot scherm, afgelopen zaterdag deed ik dat sinds lang via een Proximus Sim, maar na exact 500 SMSen was het gedaan met de pret.... Vandaar dat ik vermoed dat je maximaal 500 SMSen per dag mag ontvangen. Iemand meer info daaromtrent?

Mvg Wim

Hello all

Ik ben zeer veel onderweg en gebruik zeer vaak het internet. Voor de moment heb ik Mobile Vikings More data 50, waarbij je 50 betaalt voor 10 GB.

Maar ook 10 GB is nog niet genoeg. Op 1 week is het opgebruikt, wat wil zeggen dat ik dus gemiddeld 40 GB per maand verbruik. Als ik elke keer met 50 moet herladen zou dat dus 200 per maand kosten, dat vind ik té veel.

Ik heb al overal gezocht maar vind geen enkel beter alternatief. Weet iemand misschien nog een beter alternatief dat ik misschien over het hoofd heb gezien?

Thanks

Greetings
    A.O.

Soortgelijke onderwerpen

1. Reacties: 10
    Laatste Post: 25-10-13, 11:11
  2. Ondergewicht kun je vrij simpel en snel oplossen!
    By Ed1974 in forum Ondergewicht
    Reacties: 1
    Laatste Post: 06-02-13, 19:17
  3. Definitief uw relatieproblemen oplossen bij de psycholoog
    By psychotherapeutjanschrans in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 19-12-11, 19:22