Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: sex met een man?

Lightbulb sex met een man?

Mijn vrouw houdt niet meer van sex. Gevolg van een hersenbloeding.
    Al jaren moet ik het zelf maar doen. Vind ik niet meer leuk. Dat ik sex heb met een andere vrouw wil ze niet. Sex met een man zou ik mogen. (Orale sex). Zijn er mannen die hier ervaring mee hebben? Hoe pak ik dit aan? GEEFT DIT DAN WEL VOLDOENING?

Standaard Re: sex met een man?

Ik heb wel eens wat ervaring opgedaan met mannen,voornamelijk met een travestiet. Ben zelf een bi(waar ik pas op wat latere leeftijd achterkwam),maar ook wel gehuwd met mijn vrouw.Was vooral nieuwsgierig hoe het zou zijn. voor mij is het zeker goed bevallen,wel is het de eerste keer wat vreemd om een man vast te nemen.
    De seks is anders,maar zeker genieten,mannen weten nu eenmaal beter wat een man wil zeker?
    Momenteel ben ik gehuwd en hoop dat mijn vrouw openstaat voor pegging,dan heb ik wat ik verlang en blijft het toch wat binnenhuis?

Het spijt me te horen over wat je vrouw overkomen is en ik wens je veel sterkte.
    Wat seks met een man betreft, ikzelf heb weinig ervaring mee, maar ik wil het met je delen. Tot nu toe heb ik enkele pogingen gedaan maar ze waren allemaal teleurstellend. De meeste mannen zijn autistische dombos die alleen met hun penis denken en niet in staat zijn om fatsoenlijk te communiceren. Ik wil graag seks met een man hebben maar ik stel ook op prijs ervaringen en belevenissen met elkaar delen, en daarvoor is praten essentieel, toch? Nou, dat kunnen de meeste mannen niet. Zij willen anekdoten vertellen en over voetbal, auto's, computers en vrouwen praten, maar wat zij zelf voelen en ervaren, dat blijft verboden gebied.
    In mijn geval is seks met mannen beperkt gebleven tot en uitwisselen van vieze praatjes en geil makende mail en smsjes en masturberen.
    Ik kan niet ontkennen dat ik het fijn vond en elke keer kreeg ik een orgasme, maar op den duur is dat onbevredigend. Ik blijf altijd achter met een naar gevoel en voel me smerig. Gelukkig heb ik het niet zover laten komen dat ik in bed ben gedoken met die leeghoofden.
    Orale seks lijkt me ook het meest verstandig om ermee te beginnen.
    Ik hoop dat je er iets aan hebt. Groetjes, GG
    Citaat Origineel gepost door Herleen Bekijk Post
    Mijn vrouw houdt niet meer van sex. Gevolg van een hersenbloeding.
    Al jaren moet ik het zelf maar doen. Vind ik niet meer leuk. Dat ik sex heb met een andere vrouw wil ze niet. Sex met een man zou ik mogen. (Orale sex). Zijn er mannen die hier ervaring mee hebben? Hoe pak ik dit aan? GEEFT DIT DAN WEL VOLDOENING?

Ik sta ook open om te experimenteren met een man. Heb tot nu toe alleen virtuele homoseksuele ervaringen gehad, met een tamelijk onbevredigend gevoel.
    Ik hoop van je te horen. Heb je met die travestieten veilig gevreeën? Wat heb je precies met hen gedaan? Graag hoor ik van je. GG

@ Gatogoloso
    Wij hebben inderdaad sex gehad,anders date je toch niet met een trav? ;-)
    Met een trav is het voor mij beter dan met een gewone man.
    Gewone mannen zijn steeds zo haastig om hun kwakje te ..........
    Wij houden het steeds safe,en doen wat beiden willen,vooral verkleden en orale seks,maar anaal hoort er ook wel bij.
    Misschien beter praten via pb berichten?

Lonesome lover, bedankt voor je reactie. Als je t liever hebt houden we contact via berichten en zo houden we elkaar op de hoogte van nieuwe ervaringen. Ik zal je met belangstelling lezen. Op je foto draag je een damesslipje, doe je t vaak? Ikzelf draag constant damesondergoed onder mijn gewone kleren: slipje, bh, jarretels, kouzen, onderjurkje en indien nodig beenwarmers. Soms doe ik make up ook, maar alleen als mijn vriendin niet bij me is, want hoewel ze mij de verkleedpartijen toestaat en zel aanmoedigt, wil ze dat ik wel een man blijf. Pruik is niet aan de orde, dan ziet zij geen man in mij.
    Hier een foto van mij in lingerie, ik hoop dat de overdracht lukt.
    Ik hoop van je te horen, GG