Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Mijn man heeft een heel laag libido.

Standaard Mijn man heeft een heel laag libido.

Mijn man heeft absoluut geen behoefte aan seks. Jarenlang wacht ik al op een teken van hem, maar hij heeft er absoluut geen zin in. Ik voel mij intens eenzaam en bevredig mijzelf dan maar om toch een soort sexgevoel te beleven. Herkent iemand dit ook? Moet ik mij er maar bij neerleggen, ik ben wel al 68 jaar oud en voor mij is het een gevoel alsof hij sport op de eerste plaats stelt en absoluut zich niet kan indenken wat dit met mij doet en het moeilijke is ook nog dat als ik erover wil praten, hij dan reageert als een kind en zich aangesproken voelt, dus ik houd dan maar mijn mond om geen onenigheid te krijgen.

Standaard Re: Mijn man heeft een heel laag libido.

Praten lijkt me toch een voorwaarde om de ban te breken. Dan maar een mokkende man. Misschien heeft hij een probleem waar hij niet over wil/kan praten?

Standaard Re: Mijn man heeft een heel laag libido.

Hoi AnneY,

Weet je wat het is, misschien komt het wel doordat ooit zijn moeder tegen hem gezegd heeft dat hij geen man is omdat hij geen baardgroei had en een glad gezicht had, misschien dat dit de trigger is. Ik zal proberen of het zou helpen om hem uit de kast te krijgen om het zomaar even te zeggen, maar hij is wel een super gevoelig iemand die heel gauw op zijn tenen is getrapt en als je hem daarop aanspreekt, dan zegt hij dagenlang niets meer tegen mij, maar goed, misschien is het het proberen nog een keertje waard hoop ik.

Soortgelijke onderwerpen

1. Mijn viend heeft geen zin in seks
    By kampwijf1987 in forum Vrouwen
    Reacties: 31
    Laatste Post: 20-12-13, 18:56
  2. Mijn vrouw heeft geen zin in seks
    By last hope in forum Algemene medische vragen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 17-05-13, 08:42
  3. Reacties: 4
    Laatste Post: 20-04-12, 19:39
  4. Mijn vader heeft alvleesklierkanker