Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Otwennings Verschijnselen

  1. #1
    theo
    Guest

    Standaard

    wie kan mij de goude tip geven voor ontwennings verschijnselen
    ben al een paar keer gestopt met roken
    een keer met zyban gaat niet kan ik niet tegen
    een keer met nicotine pleisters zogou als je stopt krijg je ook die ontwennings verschijnselen
    kan het roken zelf goed laten maar als die pijn in mijn buik komt dan zwicht ik weer
    wie kan mij helpen

    groeten theo

  2. #2
    Carla
    Guest

    Standaard

    Hallo Theo, de gouden oplossing heb ik helaas niet voor jou.
    dit is voor mij ook weer de 1e stopdag , dus krijgen we het allebei de eerste maanden heel zwaar,
    maar het moet toch één keer lukken.
    heel veel succes en sterkte.

  3. #3

    Standaard

    Dag Theo, ik wilde morgen Zban gaan halen bij mpijn dokter maar lees er zoveel slechts over! Kan je mij aub uitleggen waarom je er last van had?

    Thks!!

    Olivier die op 15/10 wil stoppen...(en ook geen raad weet...)

  4. #4
    theo
    Guest

    Standaard

    ha odykmans

    ja kan ik wel ja ik heb ze 2 dagen gebruikt ik zach alles wazig als of drugs op had voelde mijn benen niet meer geen kracht meer mijn bloed druk ging van 80/120 naar 60/105 hartkloppingen
    dus da ging niet goed voelde mijn eigen echt klote
    maar wil niet zeggen dat jij dat krijgt sommige mensen wel sommige niet
    dus als je hier aan begint kijk het een dag af gaat het goed dan ga je door
    maar als het niet goed gaat vervellende bij verschijnselen echt meteen kappen anders gaat het niet goed kan je zelfs gek van worden
    kijk maar s in de zyban forum het staat ook in de bijsluiter van zyban van die bij verschijnselen
    hoop dat je hier iets aan hebt

    groeten theo

  5. #5

    Standaard

    Blijkbaar heb ik mazzel; heb slechts 2 dagen last gehad van beetje vreemd gevoel, daarna geen klachten meer. Slik al 12 dagen Zyban,
    en ben vandaag met roken gestopt.
    Kan dus niet vertellen hoe het verder afloopt, maar van de Zyban heb ik dus niet zo`n last .

    Groetjes, Zafira